abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 januari 2009 @ 23:08:40 #226
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64972290
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Goedmakertje voor die belachelijke pingel die Utrecht in die wedstrijd kreeg.
Dat vergeten veel mensen inderdaad.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64972353
Ik hoor die Adelaar nog steeds huilen in de beker promo...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64972403
Goedmakertje van de grens ja
pi_64972485
Kloegie!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64972627
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Goedmakertje van de grens ja
En terecht.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_64973123
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Da's weer een poos geleden. Ik ben meer pro-Ajax dan anti-welke club dan ook. maar ik zou nooit, maar dan ook nooit zaken doen met de DSB en ik hoop echt dat AZ zolang Dick S. daar zit geen kampioen van NL wordt.

Tijd om te stappen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64973162
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef BB-boy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die heb ik één op mn fiets zitten
pi_64973404
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Da's weer een poos geleden. Ik ben meer pro-Ajax dan anti-welke club dan ook. maar ik zou nooit, maar dan ook nooit zaken doen met de DSB en ik hoop echt dat AZ zolang Dick S. daar zit geen kampioen van NL wordt.

Tijd om te stappen.
DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekeren
Volgens mij zit daar ergens een fout in het systeem.
pi_64973509
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekeren
Hij wil zieltjes onder de Feyenoord supporters winnen.
Pas maar op, over 2 jaar zit jij met een klapper in het NSB-stadion.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64973512
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als jij net zoveel auto's verslijt als clubs zou ik als verzekeraar inderdaad in mijn systeem regelen dat jij je niet kunt verzekeren of toch op z'n minst de hoofdprijs betaalt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64973587
Je bent in de war met Jorien zeker Noobjood
pi_64973681
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Pritt het volgende:

[..]

Hij wil zieltjes onder de Feyenoord supporters winnen.
Pas maar op, over 2 jaar zit jij met een klapper in het NSB-stadion.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64973725
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Als jij net zoveel auto's verslijt als clubs zou ik als verzekeraar inderdaad in mijn systeem regelen dat jij je niet kunt verzekeren of toch op z'n minst de hoofdprijs betaalt.
?
pi_64973744
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

?
Laat maar. Was in de war met je kameraard Jorien.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64973969
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Laat maar. Was in de war met je kameraard Jorien.
Kameraad Jorien?? WTF
pi_64974079
Ja, dat was sarcasme. Dat snappen ze alleen in de omgeving van Amsterdam. Maargoed, mistverstandje. Klaar.
pi_64974130
quote:
Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, dat was sarcasme. Dat snappen ze alleen in de omgeving van Amsterdam. Maargoed, mistverstandje. Klaar.
Lachuh man
pi_64977734
Damn, iedereen lult tegen me aan dat ik naar Florence moet gaan. kans dat ik ga is nu 50-50.
pi_64977775
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 02:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Damn, iedereen lult tegen me aan dat ik naar Florence moet gaan. kans dat ik ga is nu 50-50.
Lijkt me erg gezellig .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64979241
Blind meldt dat Elia nu wrs. niet meer gaat lukken, dat wordt pas in de zomer dan.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64979256
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 08:57 schreef Suijk het volgende:
Blind meldt dat Elia nu wrs. niet meer gaat lukken, dat wordt pas in de zomer dan.
Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:02:08 #247
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_64979301
Hopen dat de nieuwe aankoop van een hoger niveau is dan dat droppie Oleguer

Maar dat kan haast niet anders.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_64979661
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Rumille het volgende:

[..]

Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.
Had m liever er nu al bij gehad, kan die wennen aan de spelers/club e.d. Maar de prijs moet wel redelijk blijven natuurlijk, 6.5/7 mln is echt een goede prijs! Meer betalen is gekkenwerk !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_64981906
quote:
'Ajax lijkt naast Djuricic te grijpen'
Geschreven op dinsdag, 13 januari om 10:45

Niet alleen Ajax maar ook Manchester United heeft belangstelling voor Filip Djuricic. De zestienjarige middenvelder van Radnicki Obrenovac was afgelopen weekeinde op uitnodiging van The Mancunians te gast bij de thuiswedstrijd tegen Chelsea. Met name de laatste jaren lijkt de club in Servië aan populariteit te hebben gewonnen.

Zaakwaarnemer Jovica Radonjic, die ook de belangen van Miralem Sulejmani behartigt, gaf eerder aan dat hij zijn cliënt 'zo snel mogelijk' bij Ajax wilde plaatsen. Enkele maanden geleden bekeek scout Gerrie Mühren al de verrichtingen van Djuricic in een ontmoeting tussen Servië Onder-17 en Griekenland Onder-17.

Door de recente komst van landgenoten Zoran Tosic en Adem Ljajic, en de eerdere aanwezigheid van Nemanja Vidic, lijkt de Engelse landskampioen een streepje voor te hebben op de concurrentie, zo schrijft de Engelse kwaliteitskrant The Times. Tosic traint al mee met de selectie van Sir Alex Ferguson, terwijl Ljajic in afwachting van een werkvergunning nog een half jaar voor Partizan Belgrado uitkomt.
pi_64982130
Als hij het slim vindt om als 17 jarige naar zo'n grote club te gaan moet hij het vooral doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')