Dat vergeten veel mensen inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goedmakertje voor die belachelijke pingel die Utrecht in die wedstrijd kreeg.
Da's weer een poos geleden. Ik ben meer pro-Ajax dan anti-welke club dan ook. maar ik zou nooit, maar dan ook nooit zaken doen met de DSB en ik hoop echt dat AZ zolang Dick S. daar zit geen kampioen van NL wordt.quote:
DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekerenquote:Op maandag 12 januari 2009 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Da's weer een poos geleden. Ik ben meer pro-Ajax dan anti-welke club dan ook. maar ik zou nooit, maar dan ook nooit zaken doen met de DSB en ik hoop echt dat AZ zolang Dick S. daar zit geen kampioen van NL wordt.
Tijd om te stappen.
Hij wil zieltjes onder de Feyenoord supporters winnen.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekeren![]()
Volgens mij zit daar ergens een fout in het systeem.
Als jij net zoveel auto's verslijt als clubs zou ik als verzekeraar inderdaad in mijn systeem regelen dat jij je niet kunt verzekeren of toch op z'n minst de hoofdprijs betaalt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
DSB is wel relax met auto verzekeringen. Ik heb mijn auto voor maar 32 euro per maand bij ze verzekerd , terwijl ik sommige andere verzekeringen 110 euro per maand moest neertellen of soms niet eens kon verzekeren![]()
Volgens mij zit daar ergens een fout in het systeem.
quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij wil zieltjes onder de Feyenoord supporters winnen.
Pas maar op, over 2 jaar zit jij met een klapper in het NSB-stadion.
?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:31 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als jij net zoveel auto's verslijt als clubs zou ik als verzekeraar inderdaad in mijn systeem regelen dat jij je niet kunt verzekeren of toch op z'n minst de hoofdprijs betaalt.
Laat maar. Was in de war met je kameraard Jorien.quote:
Kameraad Jorien?? WTFquote:Op maandag 12 januari 2009 23:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Laat maar. Was in de war met je kameraard Jorien.
Lachuh manquote:Op maandag 12 januari 2009 23:43 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, dat was sarcasme. Dat snappen ze alleen in de omgeving van Amsterdam. Maargoed, mistverstandje. Klaar.
Lijkt me erg gezelligquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Damn, iedereen lult tegen me aan dat ik naar Florence moet gaan.kans dat ik ga is nu 50-50.
Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:57 schreef Suijk het volgende:
Blind meldt dat Elia nu wrs. niet meer gaat lukken, dat wordt pas in de zomer dan.
Had m liever er nu al bij gehad, kan die wennen aan de spelers/club e.d. Maar de prijs moet wel redelijk blijven natuurlijk, 6.5/7 mln is echt een goede prijs! Meer betalen is gekkenwerkquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.
quote:'Ajax lijkt naast Djuricic te grijpen'
Geschreven op dinsdag, 13 januari om 10:45
Niet alleen Ajax maar ook Manchester United heeft belangstelling voor Filip Djuricic. De zestienjarige middenvelder van Radnicki Obrenovac was afgelopen weekeinde op uitnodiging van The Mancunians te gast bij de thuiswedstrijd tegen Chelsea. Met name de laatste jaren lijkt de club in Servië aan populariteit te hebben gewonnen.
Zaakwaarnemer Jovica Radonjic, die ook de belangen van Miralem Sulejmani behartigt, gaf eerder aan dat hij zijn cliënt 'zo snel mogelijk' bij Ajax wilde plaatsen. Enkele maanden geleden bekeek scout Gerrie Mühren al de verrichtingen van Djuricic in een ontmoeting tussen Servië Onder-17 en Griekenland Onder-17.
Door de recente komst van landgenoten Zoran Tosic en Adem Ljajic, en de eerdere aanwezigheid van Nemanja Vidic, lijkt de Engelse landskampioen een streepje voor te hebben op de concurrentie, zo schrijft de Engelse kwaliteitskrant The Times. Tosic traint al mee met de selectie van Sir Alex Ferguson, terwijl Ljajic in afwachting van een werkvergunning nog een half jaar voor Partizan Belgrado uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |