Kennedyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Wie was eigenlijk de laatste speler van Twente die naar Ajax vertrok?
Kennedyquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Hij is dan in ieder geval wel wat wedstrijdritme/conditie kwijt.quote:
Bakki tochquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Derk Boerrigter in 2005 nogquote:Op maandag 12 januari 2009 19:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
[..]
Oh ja. Die zou je bijna vergeten.
Daarvoor tijdje niemand he. Boschker volgens mij nog.
Wat een klasbak is datquote:
Deed ik altijd met Oleguer bij barca..quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ooit in het 1e gespeeld? Die verkocht ik volgens mij altijd bij FM.
Want die mocht van Barça nog een keer met Arsenal aantreden in de CL?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:03 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En compleet gedold werd door Henry.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Want die mocht van Barça nog een keer met Arsenal aantreden in de CL?
Voor het geld van Suarez Dario Sulejmani Rommeldalh Bakkiechoco hadden we Villa kunnen kopen !11quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Fortitudo het volgende:
voor het geld van wielaert en oleguer samen had je douglas kunnen kopen, of een andere beul
LOL.. door al dat gedoe dacht ik dat hij op Wielaert doelde.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Die speelde toen nog bij Arsenal joh!
Epic fail!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL.. door al dat gedoe dacht ik dat hij op Wielaert doelde.
FAIL! Backfire.
Onze Zweedse kalende Turkquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Rumille het volgende:
Zo gaat het altijd joh, stelletje schijnheiligen bij elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef kevin6188 het volgende:
Dat interview met Bassie is best wel heel erg boeiend.
En Munsterman. Ajax uitmaken voor van alles en nog wat en vervolgens Wisgerhof, die net z'n contract heeft verlengd, willen kopen als Wielaert vertrekt.
Bedoel je niet Oleguer? Of ben ik nu door jou in de war?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
LOL.. door al dat gedoe dacht ik dat hij op Wielaert doelde.
FAIL! Backfire.
Dat is ook gewoon de schuld van Ajax, hadden ze maar niet Wielaert moeten kopen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef kevin6188 het volgende:
En Munsterman. Ajax uitmaken voor van alles en nog wat en vervolgens Wisgerhof, die net z'n contract heeft verlengd, willen kopen als Wielaert vertrekt.
Je bent door mij in de war.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Bedoel je niet Oleguer? Of ben ik nu door jou in de war?
Oh, jij doelde op Wielaert die tegen Arsenal speelde in de vr CL. Aah, ik snap hem. Ik dacht dat je Oleguer bedoelde in de CL finale tegen Arsenal.quote:
Jep, staat volgensmij al op Ajax.tv, onee dat is gewoon een reportage over de borrel zie ik nu.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef toma het volgende:
Misschien heb ik het gemist. Maar is de nieuwjaarstoespraak al geweest?
Straks? Dat duurt nog een half jaar minimaalquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
straks komt juliie vedet' luque ook weer terug
Toch altijd een moment voor een nieuwe voorzitter om een pittige uitspraak te doen. Ik heb ook nog niks voorbij zien komen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Jep, staat volgensmij al op Ajax.tv, onee dat is gewoon een reportage over de borrel zie ik nu.
Misschien komt 'ie later nog op de website.
Toma, ik zag laatst in m'n maatschappijleer boek een tekening van jou staan. Doe je dat tekenen profesioneel? of gewoon als bijbaan oid?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef toma het volgende:
Misschien heb ik het gemist. Maar is de nieuwjaarstoespraak al geweest?
Hoeft ook helemaal niet. Geen Freek de Jonge ofzo, liever niet zeg. Rust is prima zo.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:14 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Toch altijd een moment voor een nieuwe voorzitter om een pittige uitspraak te doen. Ik heb ook nog niks voorbij zien komen.
andere jaren kwamen er toch altijd opmerkelijke uitspraken. Ik verwacht toch minstens dat Coronel een mooi woordje overheeft voor het huidige beleid. Wat een verademing met dat jarenlange wanbeleid van Jaakke en van Geel. Er wordt EINDELIJK gescout en eindelijk wordt er gekeken prestaties van spelers.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hoeft ook helemaal niet. Geen Freek de Jonge ofzo, liever niet zeg. Rust is prima zo.![]()
Volgens mij was die receptie ook redelijk low-key (iemand een Nederlands woord?) anders waren er allang allerlei dingen in de media verschenen.
Van der Boog deed het woord.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:25 schreef toma het volgende:
[..]
andere jaren kwamen er toch altijd opmerkelijke uitspraken. Ik verwacht toch minstens dat Coronel een mooi woordje overheeft voor het huidige beleid. Wat een verademing met dat jarenlange wanbeleid van Jaakke en van Geel. Er wordt EINDELIJK gescout en eindelijk wordt er gekeken prestaties van spelers.
Moisander speelde vorig seizoen ook nog bij Zwollequote:
quote:
Linkje naar het interviewquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef kevin6188 het volgende:
Dat interview met Bassie is best wel heel erg boeiend.
Sportweek kopen. Sorry.quote:
Typ ff over dan, doe niet zo lullig man. egoïst.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sportweek kopen. Sorry.![]()
Van Basten scoorde echt punten bij mij.
Dat interview is drie volledige pagina's.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Typ ff over dan, doe niet zo lullig man. egoïst.
Dus? We zijn je fok matties. Jeweetzelluf.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat interview is drie volledige pagina's.
Goed bezig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat interview is drie volledige pagina's.
Paar kleine stukjes:
http://www.sportweek.nl/v(...)ing_helpt_elke_coach
http://www.sportweek.nl/v(...)g_over_Ajax-aankopen
http://www.sportweek.nl/v(...)tentie_dan_Marcellis
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dus? We zijn je fok matties. Jeweetzelluf.
Bobby.quote:
Nja als die verdediger die nu op stage is beetje goed is. Mag er wel bij :pquote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef Houniet het volgende:
Nu geen aankopen meer, maar die andere gasten verkopen.
Ik doel dus op Kennedy en Rommedahl.
Uiteraard. Talentjes zijn altijd welkom.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Silaz het volgende:
[..]
Nja als die verdediger die nu op stage is beetje goed is. Mag er wel bij :p
quote:Ajax twijfelde tussen Elia en Tom de Mul
Tom de Mul staat voor een terugkeer. Niet naar Ajax, maar naar de Belgische competitie. Voor de Amsterdammers was de oud-speler wel een serieuze optie, maar zij gingen voor Eljero Elia van FC Twente.
In Het Parool legt Danny Blind uit dat De Mul in beeld was om de nieuwe rechtsbuiten van Ajax te worden. "We hebben aan De Mul gedacht, maar uiteindelijk besloten onze zinnen te zetten op Eljero Elia van FC Twente."
De Mul, die nu op weg is naar Racing Genk, speelde jarenlang voor Ajax. In de zomer van 2007 besloot hij te verkassen naar het Spaanse Sevilla. Daar komt hij echter nauwelijks aan spelen toe.
Van mij mag 'ie komen hoor, best een nuttige kracht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
Top. NED3?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef jna het volgende:
Wielaert dalijk om 22.30 in het sportjournaal
thxquote:Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef jna het volgende:
Wielaert dalijk om 22.30 in het sportjournaal
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie komen hoor, best een nuttige kracht.Inderdaad. Opbokken met die gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Wie gaat er dan koffie zetten?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Inderdaad. Opbokken met die gozer
Das een nette move van de Graafschapquote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
Bruno Silva naar De Graafschap:
http://www.degraafschap.n(...)/selectie/666-a/info
Het wordt als maar gekker daar!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
geen onwaarheden verkondigenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef sjimz het volgende:
Derksen....quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Blauwjongetje het volgende:
Volgens Derksen hoort Robbie niet bij ons
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Blauwjongetje het volgende:
Volgens Derksen hoort Robbie niet bij ons
quote:Ajax - AZ
en nu alweer voorbijquote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Robbie nu in het Sportjournaal!
Was het de moeite waard?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Robbie nu in het Sportjournaal!
nee telefonisch interview met de standaard zinnen. Ajax grootste club van NL, eer om daar te spelen. Gweldig om onder van Basten te trainen, bla blaquote:
Audio: Rob Wielaert gaat naar Ajaxquote:
Robbie is trots dat hij voor de grootste club van Nederland mag spelen.quote:Rob Wielaert verruilt FC Twente voor Ajax. De clubs bereikten vandaag een akkoord over de transfer van de verdediger, die naar verwachting woensdag voor het eerst meetraint met de selectie van Marco van Basten.
Volgens Wilfred komt Elia sowieso deze winterstop niet meer.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:52 schreef Leonos het volgende:
Ik zie nog geen Elia anders?
Wat een klapmongool is het toch.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:40 schreef Pritt het volgende:
Die van der Gijp is echt een idioot. Hij vindt de aanval van Ajax maar niets.
Zie je over 2 jaar ouwe, dan speelt Suarez bij Inter.
Sowieso die klappertquote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Scheringa pleit voor het verdwijnen van buitenspel!
Ik pleit voor het verdwijnen van Scheringa.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik pleit voor het verdwijnen van Scheringa.
Goed idee, de grensrechters zien het toch nauwelijks goed meer, schaf maar af.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Niet remmen dan.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:42 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik pleit voor het verdwijnen van Scheringa.
Alleen dan kan AZ kampioen worden..quote:Op maandag 12 januari 2009 22:41 schreef Nashje het volgende:
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Goed idee, de grensrechters zien het toch nauwelijks goed meer, schaf maar af.
Om de boefjes in de gaten te houden.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?
Waar het hart vol van is...quote:Op maandag 12 januari 2009 22:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch zo veel in het Ajax topic de laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |