Wielaert kan coachen, organiseren, inschuiven en een man dekken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
En nog steeds snap ik de vreugde niet om een middelmatige verdediger van 30 jaar oud. Prima speler, maar als mensen zeiken op Oleguer dan zal dat over een half jaar niet anders zijn over Wielaert.
Actie is treurig maar ga nou niet doen alsof hij de enige is die ooit zo'n sliding heeft genomen. Het gebeurt iedere wedstrijd. En als het dan een keer fout afloopt is dat gewoon het risico dat je loopt op het veld.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit je die actie nu goed te praten ofzo? Ik had je wat hoger ingeschat Chadi.
Voetballend is Wielaert natuurlijk wel vele malen beter dan Oleguer.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
En nog steeds snap ik de vreugde niet om een middelmatige verdediger van 30 jaar oud. Prima speler, maar als mensen zeiken op Oleguer dan zal dat over een half jaar niet anders zijn over Wielaert.
De aanvoerder van de nummer 3 van NL een miskoop noemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef M.Melandri het volgende:
MISKOOP
Wat heeft dat met voetbal te maken?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een lekkere sliding op de bal en een gestrekt been is wel wat anders. Ik zou zelfs niet willen beweren dat hij beter is dan Kennedy of Rommedahl. Maar waarschijnlijk ben jij ook iemand die vindt dat Bonjasky zich niet had moeten aanstellen toen Hari doorsloeg, want daar had hij zich dan maar op moeten voorbereiden?.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wielaert kan coachen, organiseren, inschuiven en een man dekken.
Alleen dat laatste kan Oleguer, en daar heeft hij nog moeite genoeg mee.
Wielaert is echt een aanwinst en daar ben ik van overtuigd, en dat zeg ik niet snel Breach.
Wel een Tukker he.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voetballend is Wielaert natuurlijk wel vele malen beter dan Oleguer.
Oleguer kan niet eens een pass over 1 meter zuiver aan laten komen.
Wielaert kent de Nederlandse cultuur dus zal zich waarschijnlijk niet zo veel aan hoeven te passen als Oleguer dat doet.
je schat Wielaert te laag in, heeft zich prima door z'n carriere heen naar de top gewerkt. Oleguer is een pruster, was hij al bij Barca.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
Dat ie aanvoerder is zegt niks. Maar toch: Welkom Robbiequote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De aanvoerder van de nummer 3 van NL een miskoop noemen.
Een prutser die in de Champions League finale tegen Arsenal in de basis stond.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je schat Wielaert te laag in, heeft zich prima door z'n carriere heen naar de top gewerkt. Oleguer is een pruster, was hij al bij Barca.
En compleet gedold werd door Henry.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een prutser die in de Champions League finale tegen Arsenal in de basis stond.
En er niks van bakte.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Prutser coach dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
-bij gebrek aan beterquote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niks mis met tukkers.quote:
Hmm iemand hem al keer zien spelen ofzo? FM ervaringquote:Grigalava nog twee weken op proef
Amsterdam, 12 jan 2009
Gia Grigalava blijft twee weken langer op proef bij Ajax. De 19-jarige Russische verdediger traint sinds afgelopen week mee met Jong Ajax en speelde eveneens mee tijdens de oefenwedstrijd tegen Excelsior in Rotterdam (3-2).
,,Voetballend maakt hij een goede indruk", vertelt Jong Ajax-trainer Adrie Koster over de Rus. ,,De komende trainingen en dinsdag tijdens de oefenwedstrijd tegen FC Lisse gaan we bekijken hoe het met zijn verdedigende kwaliteiten zit." Grigalava, die momenteel bij de Russische tweededivisionist SKA Rostov onder contract staat, kan zowel centraal in de verdediging als linksback spelen.
Ik hoop op een gevalletje Trabelsi of Enoh die ook min of meer via een achterdeur binnenkwamenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hmm iemand hem al keer zien spelen ofzo? FM ervaring?
Ben idd benieuwd. De scouting mag wel weer eens wat opleveren. Top dat robbie bij ons komt. Zo lijkt de selectie aardig rond. Alleen Bakkie en Dennis er nog uit en klaar is Marcoquote:Op maandag 12 januari 2009 18:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop op een gevalletje Trabelsi of Enoh die ook min of meer via een achterdeur binnenkwamen
Ik mag hopen dat ze ons morgen dan ook gelijk die datum vertellen en niet wachten tot volgende week donderdag (of nog later).quote:Op maandag 12 januari 2009 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als het goed is moet dus binnenkort ook bekend zijn wanneer we in Florence spelen.
Hoezo judasquote:Op maandag 12 januari 2009 18:37 schreef DirkZz het volgende:
Robbie Wie?
Deze judas hoeft ook geen ererondje te verwachten.
Vooral door z`n opmerkingen in de pers, en dat zielige gedreig met een arbitragezaak.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hoezo judas. Omdat hij een stapje hoger wil, omdat hij verkocht is aan die kut club uit Amsterdam?
Je hoopt het misschien stiekem zelfs.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Vooral door z`n opmerkingen in de pers, en dat zielige gedreig met een arbitragezaak.
Zou er niet om malen als hij morgen z`n been breekt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Vooral door z`n opmerkingen in de pers, en dat zielige gedreig met een arbitragezaak.
Zou er niet om malen als hij morgen z`n been breekt.
Ooooh een nieuwe voor vak410quote:
Waar kwam die Wielaert ook alweer vandaan...quote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef need2009 het volgende:
Ik hoop zelf dat ze wisgerhof niet halen. Niet dat het een slechte voetballer is hoor. Maar wil niet hetzelfde beleid hebben als hierboven.
Hoezo beleid? Het gaat al jaren zo Topclub koopt van subtop en subtop koopt van weer lager geklasseerde ploeg...BOEIENDquote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef need2009 het volgende:
Op het Nec-forum
T.I.G.O. schreef:
Als ik Ajax was haalde ik wisgerhof,maar ja wielaert is meer een ''type blind''.
Onbegrijpelijk dat ze miljoenen uitrekken voor een speler als wielaert want over een half jaar zit hij ook op de tribune zoals al die buitenlanders die ook voor maar ''een paar miljoen'' zijn gehaald en worden afgeschreven als brdrijfsrisico.
Triest beleid daaro dat er alleen maar op is gericht dat er mischien wel een goeie tussenzit want ze kopen ze toch wel weer kwijt door de naam ajax die onbegrijpelijk nog steeds een grote naam is in europa.
ook dat het beleid erop gericht is om de concurrentie zwakker te maken door tussentijds spelers weg te halen (zoals suarez, lindgren, silva etc)
ajakkes
Ik hoop zelf dat ze wisgerhof niet halen. Niet dat het een slechte voetballer is hoor. Maar wil niet hetzelfde beleid hebben als hierboven.
Nu beledig je mij indirect, dat heb je hopelijk toch wel door.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ie aanvoerder is zegt niks. Maar toch: Welkom Robbie
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:50 schreef Pritt het volgende:
Hopelijk kan Jan ook gewoon beginnen dit weekend en dan hebben we een ijzersterk blok in het centrum. Daar zie ik Burgerking niet doorheen komen.
link naar dat forum? ik denk dat Suarez wel een boodschap wil achterlaten daar...quote:Op maandag 12 januari 2009 18:45 schreef need2009 het volgende:
Op het Nec-forum
T.I.G.O. schreef:
Als ik Ajax was haalde ik wisgerhof,maar ja wielaert is meer een ''type blind''.
Onbegrijpelijk dat ze miljoenen uitrekken voor een speler als wielaert want over een half jaar zit hij ook op de tribune zoals al die buitenlanders die ook voor maar ''een paar miljoen'' zijn gehaald en worden afgeschreven als brdrijfsrisico.
Triest beleid daaro dat er alleen maar op is gericht dat er mischien wel een goeie tussenzit want ze kopen ze toch wel weer kwijt door de naam ajax die onbegrijpelijk nog steeds een grote naam is in europa.
ook dat het beleid erop gericht is om de concurrentie zwakker te maken door tussentijds spelers weg te halen (zoals suarez, lindgren, silva etc)
ajakkes
quote:Sleyman geniet belangstelling Ajax
Volgens diverse Zweedse media wordt Suleyman Sleyman gevolgd door Ajax. De 29-jarige verdediger zou in de belangstelling staan van Ajax, Anderlecht, Feyenoord, FC Twente, Hamburger SV en Syrianska FC.
Sleyman geniet belangstelling Ajax
FC Twente lijkt de beste papieren te hebben om Suleyman over te nemen. Sharbel Touma speelde in het verleden voor de club uit Enschede en heeft Sleyman geadviseerd om voor FC Twente te kiezen.
Bron: Voetbalprimeur.nl (Ajaxclub.nl)
quote:Van Basten schat Van der Wiel hoger in dan Marcellis
In een exclusief interview met Sportweek heeft Ajax-trainer Marco van Basten te kennen gegeven dat hij Gregory van der Wiel in potentie beter acht dan PSV-verdediger Dirk Marcellis. 'Hij heeft alles in huis om snel international te worden,' prees de geboren Utrechter zijn pupil.
Van Basten zegt ervan op te kijken dat niet Van der Wiel, maar Marcellis al meermalen het Oranje-shirt droeg. 'Ik heb tegen hem gezegd: Jij bent sneller dan Marcellis, kunt beter koppen dan Marcellis, hebt een betere pass dan Marcellis dus dan is het eigenlijk gek dat Marcellis in Oranje staat en jij niet. Ik vind Marcellis een goede verdediger hoor, hij maakt weinig fouten. Maar ik denk dat de potentie van Gregory groter is', besloot de ex-bondscoach.
quote:Van Basten: 'Oleguer blijft belangrijk'
Nu de komst van Robbie Wielaert naar Ajax is afgerond, resteert de vraag wat de rol wordt van Oleguer. De Spanjaard kwam afgelopen zomer over van Barcelona, maar maakte in de afgelopen maanden geen grootse indruk. Marco van Basten maakt echter duidelijk dat er wel degelijk nog toekomst is voor de 28-jarige verdediger. 'Oleguer blijft belangrijk.'
Maandag werd de komst van Twente-verdediger Wielaert afgerond. Dit lijkt ten koste te gaan van de plek van Oleguer. De geboren Cataloniër speelde vooral de laatste maand erg matig. 'De laatste maand was inderdaad wat minder, maar daar voor was hij gewoon goed', aldus Van Basten tegenover Sportweek. De voormalig bondscoach liet weten Oleguer niet graag kwijt te willen. 'Hij vervult nog altijd een belangrijke plek in onze verdediging.'
quote:Van Basten niet geheel tevreden over Sno
Trainer Marco van Basten is niet geheel tevreden over de prestaties van Evander Sno. De 21-jarige middenvelder heeft in de ogen van zijn trainer meer mentale en fysieke training nodig. Dat meldt Sportweek.
Van Basten niet geheel tevreden over Sno
Sno heeft al enkele gesprekken met conditietrainer René Wormhoudt achter de rug. 'Hij heeft de nodige gesprekken gehad met de fysieke trainer René Wormhoudt. Evander zegt dat hij fysieke training niet nodig heeft, René vindt van wel. Daar moeten we iets mee doen.'
Bron: Sportweek (Ajaxclub.nl)
Jammer.quote:Mutu op tijd hersteld voor confrontatie met Ajax
12 januari 2009
Adrian Mutu blijkt zondag, in de competitiewedstrijd tegen Lecce, zijn schouder te hebben ontwricht. Dat heeft een scan in het ziekenhuis uitgewezen.
Hoe lang de Roemeen precies rust moet houden is niet duidelijk, maar zeker is wel dat hij op tijd fit is voor de UEFA Cup-duels met Ajax. Beide teams treffen elkaar voor het eerst op 18 of 19 februari. In een korte verklaring op de website verklaart Fiorentina dat Mutu mogelijk over enkele weken alweer de training kan hervatten.
Naast Mutu kwam ook doelman Sebastien Frey niet ongeschonden uit de strijd met Lecce, die Fiorentina overigens met 1-2 verloor. De doelman klaagde na afloop over knieklachten, maar kan komend weekend vermoedelijk weer gewoon spelen.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
link naar dat forum? ik denk dat Suarez wel een boodschap wil achterlaten daar...
Laten we Oleguer aub gewoon houden. Zo dik zitten we niet in de verdedigers, dus ik denk dat we hem nog hard nodig hebben dit seizoen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:24 schreef Longmen het volgende:
Wielaert in, Oleguer uit!
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Nu beledig je mij indirect, dat heb je hopelijk toch wel door.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |