Wielaert kan coachen, organiseren, inschuiven en een man dekken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
En nog steeds snap ik de vreugde niet om een middelmatige verdediger van 30 jaar oud. Prima speler, maar als mensen zeiken op Oleguer dan zal dat over een half jaar niet anders zijn over Wielaert.
Actie is treurig maar ga nou niet doen alsof hij de enige is die ooit zo'n sliding heeft genomen. Het gebeurt iedere wedstrijd. En als het dan een keer fout afloopt is dat gewoon het risico dat je loopt op het veld.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zit je die actie nu goed te praten ofzo? Ik had je wat hoger ingeschat Chadi.
Voetballend is Wielaert natuurlijk wel vele malen beter dan Oleguer.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
En nog steeds snap ik de vreugde niet om een middelmatige verdediger van 30 jaar oud. Prima speler, maar als mensen zeiken op Oleguer dan zal dat over een half jaar niet anders zijn over Wielaert.
De aanvoerder van de nummer 3 van NL een miskoop noemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef M.Melandri het volgende:
MISKOOP
Wat heeft dat met voetbal te maken?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:57 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een lekkere sliding op de bal en een gestrekt been is wel wat anders. Ik zou zelfs niet willen beweren dat hij beter is dan Kennedy of Rommedahl. Maar waarschijnlijk ben jij ook iemand die vindt dat Bonjasky zich niet had moeten aanstellen toen Hari doorsloeg, want daar had hij zich dan maar op moeten voorbereiden?.
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:59 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wielaert kan coachen, organiseren, inschuiven en een man dekken.
Alleen dat laatste kan Oleguer, en daar heeft hij nog moeite genoeg mee.
Wielaert is echt een aanwinst en daar ben ik van overtuigd, en dat zeg ik niet snel Breach.
Wel een Tukker he.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Voetballend is Wielaert natuurlijk wel vele malen beter dan Oleguer.
Oleguer kan niet eens een pass over 1 meter zuiver aan laten komen.
Wielaert kent de Nederlandse cultuur dus zal zich waarschijnlijk niet zo veel aan hoeven te passen als Oleguer dat doet.
je schat Wielaert te laag in, heeft zich prima door z'n carriere heen naar de top gewerkt. Oleguer is een pruster, was hij al bij Barca.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:54 schreef Breach het volgende:
Dat ie aanvoerder is zegt niks. Maar toch: Welkom Robbiequote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De aanvoerder van de nummer 3 van NL een miskoop noemen.
Een prutser die in de Champions League finale tegen Arsenal in de basis stond.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
je schat Wielaert te laag in, heeft zich prima door z'n carriere heen naar de top gewerkt. Oleguer is een pruster, was hij al bij Barca.
En compleet gedold werd door Henry.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een prutser die in de Champions League finale tegen Arsenal in de basis stond.
En er niks van bakte.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Prutser coach dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
-bij gebrek aan beterquote:Op maandag 12 januari 2009 18:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Niks mis met tukkers.quote:
Hmm iemand hem al keer zien spelen ofzo? FM ervaringquote:Grigalava nog twee weken op proef
Amsterdam, 12 jan 2009
Gia Grigalava blijft twee weken langer op proef bij Ajax. De 19-jarige Russische verdediger traint sinds afgelopen week mee met Jong Ajax en speelde eveneens mee tijdens de oefenwedstrijd tegen Excelsior in Rotterdam (3-2).
,,Voetballend maakt hij een goede indruk", vertelt Jong Ajax-trainer Adrie Koster over de Rus. ,,De komende trainingen en dinsdag tijdens de oefenwedstrijd tegen FC Lisse gaan we bekijken hoe het met zijn verdedigende kwaliteiten zit." Grigalava, die momenteel bij de Russische tweededivisionist SKA Rostov onder contract staat, kan zowel centraal in de verdediging als linksback spelen.
Ik hoop op een gevalletje Trabelsi of Enoh die ook min of meer via een achterdeur binnenkwamenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef Silaz het volgende:
[..]
Hmm iemand hem al keer zien spelen ofzo? FM ervaring?
Ben idd benieuwd. De scouting mag wel weer eens wat opleveren. Top dat robbie bij ons komt. Zo lijkt de selectie aardig rond. Alleen Bakkie en Dennis er nog uit en klaar is Marcoquote:Op maandag 12 januari 2009 18:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop op een gevalletje Trabelsi of Enoh die ook min of meer via een achterdeur binnenkwamen
Ik mag hopen dat ze ons morgen dan ook gelijk die datum vertellen en niet wachten tot volgende week donderdag (of nog later).quote:Op maandag 12 januari 2009 17:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als het goed is moet dus binnenkort ook bekend zijn wanneer we in Florence spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |