Weet ik wel zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd of Wieleart een basisplaats kan afdwingen
Het is Wielaert.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben benieuwd of Wieleart een basisplaats kan afdwingen
Oleguer.quote:
Dan moet je je even melden bij dichtsbijzijnde dokter. Kom op man, Ajax speelt lang niet altijd goed en Feyenoord speelt niet atijd zo slecht als de resultaten doen vermoeden. En een klassieker blijft ALTIJD een wedstrijd op zich (hoe cliché dat ook is). En dan begin je over dubbele cijfersquote:
Echt hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:32 schreef Roycoooooo het volgende:
Had t al gelezen vanmorgen, kerel maakt zich echt belachelijk
In principe ben ik het wel met je eens, ik beschouw feyenoord als een degradatie kanidaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Nashje het volgende:
Even over feyenoord thuis. Ik vind echt dat we de spelersgroep zo gemotiveerd moeten maken, dat we nu écht eens kei en kei hard over ze heen gaan. Geen jaarlijks vier-nulletje, nee, ik wil serieus dubbele cijfers zien. Minimaal 10 doelpunten voor. Dit jaar is die mogelijkheid er zeker wel.
Zeker 3-0 +quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Nicasius het volgende:
[..]
In principe ben ik het wel met je eens, ik beschouw feyenoord als een degradatie kanidaat.
Zelfs top-oss weet de stand 80 minuten lang op 0-0 te houden
dan moet dit toch een makkie voor ons zijn?
Audi toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand wat voor leaseauto hij gaat rijden bij Ajax? En heeft hij zijn oude auto al moeten inleveren bij Fc Twente?²
Een Peugeot 106, dat is onze sponsorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef BansheeBoy het volgende:
Weet iemand wat voor leaseauto hij gaat rijden bij Ajax? En heeft hij zijn oude auto al moeten inleveren bij Fc Twente?²
Ongelofelijk.quote:
Ja en Volendam won van ons. Lekker redeneren is datquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Nicasius het volgende:
[..]
In principe ben ik het wel met je eens, ik beschouw feyenoord als een degradatie kanidaat.
Zelfs top-oss weet de stand 80 minuten lang op 0-0 te houden
dan moet dit toch een makkie voor ons zijn?
Ajax speelt altijd goed in de klassieker. Vorig jaar hadden we al met dubbele cijfers moeten winnen, en dit jaar zijn ze nog slechter. Daarnaast zijn we thuis nog nooit zo sterk geweest.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan moet je je even melden bij dichtsbijzijnde dokter. Kom op man, Ajax speelt lang niet altijd goed en Feyenoord speelt niet atijd zo slecht als de resultaten doen vermoeden. En een klassieker blijft ALTIJD een wedstrijd op zich (hoe cliché dat ook is). En dan begin je over dubbele cijfers
R.I.P. Valquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:39 schreef BertMaalderink het volgende:
Wie is val? En ga je naar zijn begrafenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |