Jawel hoor. In februari!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Breach het volgende:
En er is nog steeds niet bekend wanneer we spelen tegen Fiorentina
Precies, eerder niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dan is Suarez waarschijnlijk toch weg, dus dan wil ik hem wel zien komen.
Als ik maar niet op wintersport ben dan, daardoor mis ik ook Feyenoord thuisquote:
Ja, heb ik ook ruk geplanned. Helemaal niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Kies je zelf voor he.
Boehoequote:Munsterman wil eerst het geld zien
Robbie Wielaert wordt vandaag medisch gekeurd bij Ajax. De website van FC Twente meldde gisteren zijn overgang naar de Amsterdamse club, maar volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman is de verdediger 'nog niet weg'.
'Er zijn nog een aantal zaken met Ajax niet afgehandeld', aldus Munsterman gisteravond laat. 'Dat hij medisch gekeurd wordt, klopt, maar of hij morgen al bij Ajax traint, weet ik niet'.
'Ik moet eerst het geld hebben. Ajax is Ajax. Ik weet niet of dat goed komt'. Terwijl Wielaert zelf, Ajax-trainer Marco van Basten en ook de achterblijvende FC Twente-coach Steve McClaren ervan uitgaan dat de zaak beklonken is, houdt Munsterman een slag om de arm.
'Als we niet rondkomen met Ajax, zie ik Robbie weer terugkeren. Ik heb zelden zo'n circus meegemaakt. Deze hele gang van zaken is heel teleurstellend', verzuchtte hij. Wat Ajax betreft, zijn er geen twijfels en is de zaak rond. Van Basten heeft zijn nieuwste aanwinst al gefeliciteerd en Wielaert rijdt vandaag richting de hoofdstad voor een medische keuring. Ook hij gaat er niet van uit dat de overgang alsnog af kan ketsen.
'Als ik door de keuring kom, is de deal rond. Ik zie Ajax als een nieuwe uitdaging. De mooiste jaren van mijn carrière tot nu toe liggen bij FC Twente. Dat besef ik heel goed. Ik ga met een dubbel gevoel'.
Ow interessant, vertel meerquote:
Wat is dit voor een ongein.quote:'Ik moet eerst het geld hebben. Ajax is Ajax
wel een beetje zielig inderdaadquote:
Wat heb jij gerookt?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:19 schreef Nashje het volgende:
Even over feyenoord thuis. Ik vind echt dat we de spelersgroep zo gemotiveerd moeten maken, dat we nu écht eens kei en kei hard over ze heen gaan. Geen jaarlijks vier-nulletje, nee, ik wil serieus dubbele cijfers zien. Minimaal 10 doelpunten voor. Dit jaar is die mogelijkheid er zeker wel.
Wat is die Munsterman een walgelijk mannetje zegquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk had ie moeten zeggen "het blijven joden"
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat is die Munsterman een walgelijk mannetje zeg. Alsmaar moeilijk blijven doen. Wacht maar kerel, in de zomer komen we voor een paar knaken ook Elia ophalen
.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Eigenlijk had ie moeten zeggen "het blijven joden"
Lekker bezig, donskuiken!quote:Sportnieuws: Ajax, Feyenoord, Anderlecht, Syrianska FC, HSV en FC Twente strijden om handtekening van de Zweed Suleyman Sleyman.
De tweebenige 29-jarige verdediger die op alle posities in de verdediging uit de voeten kan, is van Aramese afkomst net als Sharbel Touma, Kennedy Bakircioglu, George Mourad en Jasar Takak. In Zweden wordt Sulan (zijn bijnaam) gezien als de Zweedse Gianluca Zambrotta, wanwege zijn tweebenigheid, snelheid en kracht. Hammarby heeft de interesse van FC Twente op hun website bevestigd.
Sleyman heeft goede verhalen gehoord over FC Twente van Touma en Kennedy. De kans dat hij voor FC Twente kiest is groot, want er wonen ongeveer 20.000 Arameeërs in Twente, waar hij ook familie heeft wonen. Touma traint een tijdje mee met Hammarby en adviseert Sleyman om voor FC Twente te kiezen
quote:NEC meldt zich officieel voor Rommedahl
Dennis Rommedahl mag zich verheugen met de belangstelling van NEC. De Nijmegenaren hebben zich bij Ajax officieel gemeld voor de aanvaller.
Dat zegt technisch directeur Danny Blind in De Telegraaf. Volgens Blind is er voorlopig nog geen sprake van een akkoord. 'Onze voorkeur gaat uit naar verkoop. Lukt dat niet, dan is verhuur een optie. Voor een bepaalde som, en niet die NEC nu wil betalen', aldus de technisch manager van Ajax.
Voor Rommedahl ligt er geen toekomst meer in Amsterdam. De aanvaller komt dit seizoen nauwelijks aan spelen toe en mag in de winter op zoek naar een nieuwe werkgever.
Als hij dit heeft gezegd is het wel een échte kneus. Ik had respect voor die man hoor, maar dit gaat een beetje te ver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |