Bijna altijd danquote:Op maandag 12 januari 2009 14:20 schreef -Hans- het volgende:
Damn die Noortje is goed !
[..]
Mwa, niet overdrijven he.
Dat zou ont-zet-tend jammer zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:22 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat lees ik op twitter is Leaf uitelkaar?
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:22 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat lees ik op twitter is Leaf uitelkaar?
Niet té sarcastisch worden Roel!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zou ont-zet-tend jammer zijn.
quote:Leaf is uit elkaar! *kijkt verbaasd*
7 minutes ago from TweetDeck
quote:LEAF houdt ermee op.
De Utrechtse band Leaf heeft besloten om per direct te stoppen. Dat hebben de muzikanten van deze jonge, succesvolle band zojuist bekend gemaakt. Onderlinge verschillen liggen ten grondslag aan deze beslissing. De bandleden zijn in goed overleg tot dit besluit gekomen en zullen vanaf nu hun eigen muzikale weg vervolgen in samenspraak met 8ball Music.
Leaf is erg dankbaar voor de steun die zij heeft gehad van het publiek, media en concertorganisatoren. Zo was Leaf nog de meest geboekte band tijdens het afgelopen festivalseizoen. Ook ontving Leaf de 3FM Schaal van Rigter voor de song "Wonderwoman" en was de meest gedraaide Nederlandse single op dit station in 2007.
Kom maar door met het gebakquote:Op maandag 12 januari 2009 14:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/antiroos/statuses/1113010052
[..]
Misschien gaan ze wel als solo-artiesten carnalvalsmuziek maken, ben jij toch weer blijquote:Op maandag 12 januari 2009 14:28 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad ze stoppen volgens hun eigen site
nou als Annemarie maar door blijft gaanquote:Op maandag 12 januari 2009 14:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel als solo-artiesten carnalvalsmuziek maken, ben jij toch weer blij
Wel mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou als Annemarie maar door blijft gaan
Hij was al blij dat hij een fok accountje kon aanmaken als it-erquote:Op maandag 12 januari 2009 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je het blijft roepen moet je ook wel zelf een Twitter-account aanmaken hè!
Truequote:Op maandag 12 januari 2009 14:39 schreef Sirolf het volgende:
Als je het blijft roepen moet je ook wel zelf een Twitter-account aanmaken hè!
Dat was al een hele opgave, jaquote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hij was al blij dat hij een fok accountje kon aanmaken als it-er
ja, zo komt je mars er wel weer uit jaquote:
Ik had het al voorspeld op Twitter net.quote:
Iddquote:Op maandag 12 januari 2009 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, zo komt je mars er wel weer uit ja
't Is net Jason Mraz.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef rubbereend het volgende:
de meest uitgemolken plaat van JunkieXL en juist die gaan ze draaien
Jason Mraz mag de schoenen van Junkie XL nog niet poetsenquote:
Die hoor je vanavond bij metMichielquote:Op maandag 12 januari 2009 15:07 schreef Dichterbijer het volgende:
*burp*
Waar blijven die hete dampende hits?
NICE.quote:
haha dat kan ik me goed voorstellen, maar damn wat een fantastische plaat! Ben blij dat 3FM de plaat nu wat meer gaat draaien, maar dat is in jou geval misschien een nadeelquote:Op maandag 12 januari 2009 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
NICE.
Al heb ik 'm thuis al driehonderdduizend keer gedraaid en is de lol er alweer enigszins af.
http://stem.omroep.nl/3fm/2009/64-00s_2009quote:Ja mensen. Dan zitten we *floep* zomaar weer aan het eind van een decennium. Dat gaat hard, he. In 2008 hebben we de 3FM-luisteraar - jullie dus - gevraagd hoe we het huidige decennium zouden moeten noemen. Want dat was nog niet geheel makkelijk. We hadden de 80s, de 90s... en nu dus de 00s. Dat spreek je uit als de Zeroes. Zeroes Request dus. Maar we spellen 00s Request.
Goed, genoeg taalkundig gedoe... muziek! Volgens ons is/was het een mooi decennium. Vandaar de 00s Request van 13 tot en met 20 februari. Check de keuzelijst en doe je ding!
Dan draaien ze dus gewoon wat ze altijd draaien of watquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat er een nieuw soort Request-week aan zit te komen? De 00s Request!
[..]
http://stem.omroep.nl/3fm/2009/64-00s_2009
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat er een nieuw soort Request-week aan zit te komen? De 00s Request!
[..]
Mja, is wel wat vroeg idd... Ik denk dat het vooral de bedoeling is om platen uit het begin van deze eeuw te draaien, dus 2000 - 2005. Die hoor je normaal gesproken niet veel.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan draaien ze dus gewoon wat ze altijd draaien of watLijkt mij veul te vroeg
.
Nou, de selectielijst heeft in ieder geval alles tot op dit moment zo te zien....quote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, is wel wat vroeg idd... Ik denk dat het vooral de bedoeling is om platen uit het begin van deze eeuw te draaien, dus 2000 - 2005. Die hoor je normaal gesproken niet veel.
wow dat is een goed nummer zegquote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat volgens die fax wordt tegen gesproken, deze zegt zelfs dat deze beneden prdv stond.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:14 schreef rubbereend het volgende:
gezeik, het publiek koos ook voor Paul de Leeuw
Heb op Cardigans/for what it's worth, Weezer/hash pipe, Voicst/dazzled kids, Thirteen Senses/through the glass en nog iets gestemd.. (waarom krijg je ook niet gewoon een bevestiging in je mailbox. Hoe moeilijk is 'tquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Over iets wat je niet "vastlegd" hoef je geen verantwoording over af te leggenquote:Op maandag 12 januari 2009 16:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb op Cardigans/for what it's worth, Weezer/hash pipe, Voicst/dazzled kids, Thirteen Senses/through the glass en nog iets gestemd.. (waarom krijg je ook niet gewoon een bevestiging in je mailbox. Hoe moeilijk is 't).
Ik hoop 't.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, is wel wat vroeg idd... Ik denk dat het vooral de bedoeling is om platen uit het begin van deze eeuw te draaien, dus 2000 - 2005. Die hoor je normaal gesproken niet veel.
ben zelf van mening dat ik de 80/90er jaren intensiever beleefd heb met een vreselijke gabberperiode en nep R&B nummersquote:Op maandag 12 januari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik hoop 't.
Al ben ik benieuwd hoe ik dat ga vinden. De jaren 90 heb ik toch op een andere wijze beleefd dan de afgelopen 8 jaar. Indrukwekkender ofzo.
Whehe. Dit móet 'n grap zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat laatste is typisch iets wat bij de 00s hoort.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben zelf van mening dat ik de 80/90er jaren intensiever beleefd heb met een vreselijke gabberperiode en nep R&B nummers
Helaas, inderdaad.quote:
Niet meer stuk is wat overdreven, maar positief nieuws is 't zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan nu al niet meer stuk![]()
Nu alleen Kane nog![]()
Toch wel de Mars Versie?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef -Hans- het volgende:
Leaf uit elkaar.... Tijdens MetMichiel maar even een plaat van die gasten requesten.
Dus dus dus helemaal geen 80's of classics week meer maar die bagger van de laatste 8 jaar die we toch elke dag horenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stukquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Niet meer stuk is wat overdreven, maar positief nieuws is 't zeker.
Was goed te doen inderdaad. Beter dan die vreselijke kou van de laatste dagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nog een beetje buiten geweest vandaag? Harde wind, maar qua temperatuur echt super
.
Whehe. Dan wordt 12 januari 'n Lokale Feestdag.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stuk
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Was goed te doen inderdaad. Beter dan die vreselijke kou van de laatste dagen.
Dan kunnen ze de Popprijs van dit jaar helemaal afschaffenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stuk
Die is dan gewoon voor Jordy lijkt mijquote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de Popprijs van dit jaar helemaal afschaffen.
NEEEEEEEEquote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef TheZapster het volgende:
Die is dan gewoon voor Jordy lijkt mij
classics was altijd begin maart.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus dus dus helemaal geen 80's of classics week meer maar die bagger van de laatste 8 jaar die we toch elke dag horen![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zielige mensen hier die digitaal andere mensen wat toewensen. Zieligerg stoer ook
Daarom moet je ook juist nummers van 2000-2006 kiezen en niet de huidige nummers.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ff door die 00's lijst te scrollen... Die hele week heeft echt geen zin. Zo ongeveer heel de huidige top 100 staat erin
.
Ja, dat weet ik, maar het geheugen van 90% van de stemmers gaat niet meer dan een maand of 10 terug, vrees ikquote:Op maandag 12 januari 2009 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook juist nummers van 2000-2006 kiezen en niet de huidige nummers.
Ja denk het helaas ookquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het geheugen van 90% van de stemmers gaat niet meer dan een maand of 10 terug, vrees ik.
Ik heb ff een lekker lijstje gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ff door die 00's lijst te scrollen... Die hele week heeft echt geen zin. Zo ongeveer heel de huidige top 100 staat erin
.
Nou, fantastisch die lijstquote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb ff een lekker lijstje gemaakt![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef rubbereend het volgende:
ik neem aan dat alle hits van K3 in de lijst staan?
Ik ga ook op de vreselijkste platen stemmen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
K3 niet en Kus wel ?! wtfquote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat er niet eens in![]()
Wel de band Kus
Nog net middagquote:Op maandag 12 januari 2009 17:50 schreef Piles het volgende:
Middag
00's week lees ik? Wanneer gaat dat gebeuren?
die zijn ook veel lekkerderquote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat er niet eens in![]()
Wel de band Kus
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepuntquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zijn dag begon klote, maar nu is er feest
Absoluutquote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepunt.
Ik drink er een borrel op vanavondquote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dankje
. Dit is voor iedereen een heuglijke dag
.
Toen zat ik niet meer op Fok. Gemist dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepunt.
Ik had ook een k*tdag op m'n werk, zit ik in de auto terug, hoor ik het nieuws en ik zei hardop 'YES!'quote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dankje
. Dit is voor iedereen een heuglijke dag
.
Volgens mij kun je 1 M wegstrepen. Michiel is ziek, griep. Denk niet dat hij op 3FM te horen is.quote:
Nope, Leaf is uit elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AbsoluutBen je jarig vandaag? Gefeliciteerd bij deze dan
Ceequote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook een k*tdag op m'n werk, zit ik in de auto terug, hoor ik het nieuws en ik zei hardop 'YES!'En nu ben ik weer blij en kan ik vanavond vrolijk gaan sporten enzo en niet meer denken aan werk.
Het mooiste dat Leaf heeft uitgebracht was het persbericht van vandaag.
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."quote:Het vijftal heeft een artistiek meningsverschil wat een verdere samenwerking in de weg ligt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."
"Ik vind dat hier een papalalalalalabap moet komen."
"Nee man, het moet een whoohohohohoh balalapap worden"
"Snap je dan niet dat hier een modderfokker moet worden gezongen?"
"Nee, doe asshole, da's revolutionairder"
"En toch vind ik papalalalalabap de beste optie"
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."
"Ik vind dat hier een papalalalalalabap moet komen."
"Nee man, het moet een whoohohohohoh balalapap worden"
"Snap je dan niet dat hier een modderfokker moet worden gezongen?"
"Nee, doe asshole, da's revolutionairder"
"En toch vind ik papalalalalabap de beste optie"
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).quote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef MarijeH het volgende:
Michiel is er wel vanavond.
Las ik net ook op twitter.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).
Schaatsenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).
Tjibbe vervangt maricha ik zag hem net lopen tooen ik de cam effe aanzettequote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goeieavondsquote:Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
TheVulture, ga je toetsenbord spoelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Leaf
Ik vond het echt een leuk bandje
Toch mag ik Nelly Furtado - Powerless graag horen!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
TheVulture, ga je toetsenbord spoelen.
Rihanna! Irritant aanstekelijke deuntjes met de meest getweakte, apathische baggerstem die ik in tijden heb gehoord. Alsof Nelly Furtado verkouden is en door een decoder is gehaald.
Deze plaat doet me denken aan What goes around comes around van Justin Timberlake. En tadaa! Wie zit er in de clip?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rihanna! Irritant aanstekelijke deuntjes met de meest getweakte, apathische baggerstem die ik in tijden heb gehoord. Alsof Nelly Furtado verkouden is en door een decoder is gehaald.
Nee hoor, liever Leaf dan al die kut Urban-shit met getweakte stemmen van een Kanye West of Rhiannaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft de man van Nicole Kidman je ooit misdaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor, liever Leaf dan al die kut Urban-shit met getweakte stemmen van een Kanye West of Rhianna
Ik snap mquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft de man van Nicole Kidman je ooit misdaan?
(dit is een doordenkertje. Of misschien ook weer niet)
Vond niet alles leuk, maar vond het wel een toevoeging.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Leaf
Ik vond het echt een leuk bandje
Begin het te snappen , je bent gewoon zo kamper die geen engels kan lezen/schrijven/horenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
* CHIPZ - CHRISTMAS TIME IS HERE
* CHIPZ - ONE DAY WHEN I GROW UP
* EDDY ZOEY/YES-R - KAN ME NIET MEER SCHELEN
* SACHA VISSER - IK WIL MET JE MEE
* WOLTER KROES - ALS DE MUZIEK BEGINT
Hadden we wel beloofdquote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
goedenavond![]()
we moeten ff doorposten en een topic voor Drummerdude maken
Muisje - Elizaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
goedenavond![]()
we moeten ff doorposten en een topic voor Drummerdude maken
Leaf versiequote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Problem not fucking me ? wat is dit voor een uitvoering?
Alsof er in de Mega Top 50 niet al een heleboel platen staan die ik probeer te vermijden door 3FM te luisteren (en dan niet als Giel en C&S op de radio zijn), staan er ook veel platen in die 2 maanden geleden al veelvuldig te horen waren. 2 redenen waarom ik nooit op zaterdagmiddag tussen 15 en 18 uur naar 3FM luister.quote:
Om te horen of te zien?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Ik hoop dat de zangeres wel door gaat met zingen.. die vond ik niet eens zo slecht
.
De live versie van de Nieuwjaarsreceptie. Doet ie toch leuk!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Problem not fucking me ? wat is dit voor een uitvoering?
Ja, die man kan live best een portie goed zingenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef MichielV het volgende:
De live versie van de Nieuwjaarsreceptie. Doet ie toch leuk!
Tjibbe is te bekend geworden kan bijna niet meer normaal over straatquote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Thanks Marc, MaW.
Geloof dat Tjibbe hier ook een account heeft.. Long time no see.
Nu zelfs met een heuse Fan-hyve. dan gaat het natuurlijk hardquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tjibbe is te bekend geworden kan bijna niet meer normaal over straat
Spettersequote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Zo. Ik ga eens een lekker warme whirlpool binnenstappen!
Onterecht, wat iemand prive doet is niet de zaak van club, als hij maar nuchter is tijdens wedstijd en training.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Beasley ontslagen bij de Eiffeltowers wegens het gebruik van Cannabis. Dat is niet zo slim.
Vandaar dat ik 2 nummers met een engelse titel heb jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin het te snappen , je bent gewoon zo kamper die geen engels kan lezen/schrijven/horen
vind ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onterecht, wat iemand prive doet is niet de zaak van club, als hij maar nuchter is tijdens wedstijd en training.
Zeker om de pijn te verzachten dat ie maar 2 wedstrijden in de NBA heeft mogen spelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Beasley ontslagen bij de Eiffeltowers wegens het gebruik van Cannabis. Dat is niet zo slim.
Ik moest heel even denken aan die oude buitenspeler van PSVquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Maar helemaal nuchter was hij niet want de stof is aangetroffen na afloop van een Europacup wedstrijd. EiffelTowers Den Bosch voert een zero tolerance-beleid dus dan is het gewoon einde oefening voor hem. Wat ik overigens wel kan begrijpen hoor want je wilt toch als club zijnde niet geassocieerd worden met dit soort zaken. Gewoon niet handig van hemquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onterecht, wat iemand prive doet is niet de zaak van club, als hij maar nuchter is tijdens wedstijd en training.
Je kunt niet zeggen of het terecht is of onterecht. Als er in zn contract staat dat hij geen canabis mocht nuttigen, dan is het wel terecht, want hij is met dat contract akkoord gegaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Zeker om de pijn te verzachten dat ie maar 2 wedstrijden in de NBA heeft mogen spelen.
Tijdens de wedstrijden moet je nuchter zijn, dan is het meer dan terrechtquote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar helemaal nuchter was hij niet want de stof is aangetroffen na afloop van een Europacup wedstrijd. EiffelTowers Den Bosch voert een zero tolerance-beleid dus dan is het gewoon einde oefening voor hem. Wat ik overigens wel kan begrijpen hoor want je wilt toch als club zijnde niet geassocieerd worden met dit soort zaken. Gewoon niet handig van hem. Gelukkig zijn ze in Grunn wel clean
.
Mijn toestemming heb jequote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
mag ik mag ik mag ik mag ik *bij wijze van uitzondering* een nieuw topic klaarzetten?
En als het dan ook nog eens in je contract staat.. tsja, jammer voor ET en voor Beasley, maar ik begrijp het ontslag eigenlijk welquote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tijdens de wedstrijden moet je nuchter zijn, dan is het meer dan terrecht
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
mag ik mag ik mag ik mag ik *bij wijze van uitzondering* een nieuw topic klaarzetten?
Zegt mevrouw de ogen posterquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ieuw...wies dat..kheb net gegeten hoor
jamaar die zijn nog medisch verantwoordquote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zegt mevrouw de ogen poster
Gaat er meer om dat je ipv twijfels actie onderneemt en minder afwacht om iets te doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Wat een irritante reclame van dat bijna geld geven. Er zijn honderden goede doelen. Ik word straatarm als ik aan al die doelen wat geef.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Wat een irritante reclame van dat bijna geld geven. Er zijn honderden goede doelen. Ik word straatarm als ik aan al die doelen wat geef.
doeiquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Noortje. het volgende:
Had ik al gezegd dat ik er vandoor ging?
t knaagt aan mn geweten die reclame, alsof ik niet genoeg geef ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je ipv twijfels actie onderneemt en minder afwacht om iets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |