Ja, die man kan live best een portie goed zingenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef MichielV het volgende:
De live versie van de Nieuwjaarsreceptie. Doet ie toch leuk!
Tjibbe is te bekend geworden kan bijna niet meer normaal over straatquote:Op maandag 12 januari 2009 19:31 schreef -Hans- het volgende:
Thanks Marc, MaW.
Geloof dat Tjibbe hier ook een account heeft.. Long time no see.
Nu zelfs met een heuse Fan-hyve. dan gaat het natuurlijk hardquote:Op maandag 12 januari 2009 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tjibbe is te bekend geworden kan bijna niet meer normaal over straat
Spettersequote:Op maandag 12 januari 2009 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
Zo. Ik ga eens een lekker warme whirlpool binnenstappen!
Onterecht, wat iemand prive doet is niet de zaak van club, als hij maar nuchter is tijdens wedstijd en training.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Beasley ontslagen bij de Eiffeltowers wegens het gebruik van Cannabis. Dat is niet zo slim.
Vandaar dat ik 2 nummers met een engelse titel heb jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Begin het te snappen , je bent gewoon zo kamper die geen engels kan lezen/schrijven/horen
vind ik ookquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onterecht, wat iemand prive doet is niet de zaak van club, als hij maar nuchter is tijdens wedstijd en training.
Zeker om de pijn te verzachten dat ie maar 2 wedstrijden in de NBA heeft mogen spelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Beasley ontslagen bij de Eiffeltowers wegens het gebruik van Cannabis. Dat is niet zo slim.
Ik moest heel even denken aan die oude buitenspeler van PSVquote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Maar helemaal nuchter was hij niet want de stof is aangetroffen na afloop van een Europacup wedstrijd. EiffelTowers Den Bosch voert een zero tolerance-beleid dus dan is het gewoon einde oefening voor hem. Wat ik overigens wel kan begrijpen hoor want je wilt toch als club zijnde niet geassocieerd worden met dit soort zaken. Gewoon niet handig van hemquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Onterecht, wat iemand prive doet is niet de zaak van club, als hij maar nuchter is tijdens wedstijd en training.
Je kunt niet zeggen of het terecht is of onterecht. Als er in zn contract staat dat hij geen canabis mocht nuttigen, dan is het wel terecht, want hij is met dat contract akkoord gegaan.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Misschien wel jaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Zeker om de pijn te verzachten dat ie maar 2 wedstrijden in de NBA heeft mogen spelen.
Tijdens de wedstrijden moet je nuchter zijn, dan is het meer dan terrechtquote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar helemaal nuchter was hij niet want de stof is aangetroffen na afloop van een Europacup wedstrijd. EiffelTowers Den Bosch voert een zero tolerance-beleid dus dan is het gewoon einde oefening voor hem. Wat ik overigens wel kan begrijpen hoor want je wilt toch als club zijnde niet geassocieerd worden met dit soort zaken. Gewoon niet handig van hem. Gelukkig zijn ze in Grunn wel clean
.
Mijn toestemming heb jequote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
mag ik mag ik mag ik mag ik *bij wijze van uitzondering* een nieuw topic klaarzetten?
En als het dan ook nog eens in je contract staat.. tsja, jammer voor ET en voor Beasley, maar ik begrijp het ontslag eigenlijk welquote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Tijdens de wedstrijden moet je nuchter zijn, dan is het meer dan terrecht
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:56 schreef muisje-eliza het volgende:
mag ik mag ik mag ik mag ik *bij wijze van uitzondering* een nieuw topic klaarzetten?
Zegt mevrouw de ogen posterquote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ieuw...wies dat..kheb net gegeten hoor
jamaar die zijn nog medisch verantwoordquote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zegt mevrouw de ogen poster
Gaat er meer om dat je ipv twijfels actie onderneemt en minder afwacht om iets te doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Wat een irritante reclame van dat bijna geld geven. Er zijn honderden goede doelen. Ik word straatarm als ik aan al die doelen wat geef.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
Wat een irritante reclame van dat bijna geld geven. Er zijn honderden goede doelen. Ik word straatarm als ik aan al die doelen wat geef.
doeiquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef Noortje. het volgende:
Had ik al gezegd dat ik er vandoor ging?
t knaagt aan mn geweten die reclame, alsof ik niet genoeg geef ofzoquote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat je ipv twijfels actie onderneemt en minder afwacht om iets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |