Goeieavondsquote:Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef MichielV het volgende:
Hallo daar!
TheVulture, ga je toetsenbord spoelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Leaf
Ik vond het echt een leuk bandje
Toch mag ik Nelly Furtado - Powerless graag horen!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
TheVulture, ga je toetsenbord spoelen.
Rihanna! Irritant aanstekelijke deuntjes met de meest getweakte, apathische baggerstem die ik in tijden heb gehoord. Alsof Nelly Furtado verkouden is en door een decoder is gehaald.
Deze plaat doet me denken aan What goes around comes around van Justin Timberlake. En tadaa! Wie zit er in de clip?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Rihanna! Irritant aanstekelijke deuntjes met de meest getweakte, apathische baggerstem die ik in tijden heb gehoord. Alsof Nelly Furtado verkouden is en door een decoder is gehaald.
Nee hoor, liever Leaf dan al die kut Urban-shit met getweakte stemmen van een Kanye West of Rhiannaquote:Op maandag 12 januari 2009 19:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft de man van Nicole Kidman je ooit misdaan?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee hoor, liever Leaf dan al die kut Urban-shit met getweakte stemmen van een Kanye West of Rhianna
Ik snap mquote:Op maandag 12 januari 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat heeft de man van Nicole Kidman je ooit misdaan?
(dit is een doordenkertje. Of misschien ook weer niet)
Vond niet alles leuk, maar vond het wel een toevoeging.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Leaf
Ik vond het echt een leuk bandje
Begin het te snappen , je bent gewoon zo kamper die geen engels kan lezen/schrijven/horenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb ff een lekker lijstje gemaakt![]()
* CHIPZ - CHRISTMAS TIME IS HERE
* CHIPZ - ONE DAY WHEN I GROW UP
* EDDY ZOEY/YES-R - KAN ME NIET MEER SCHELEN
* SACHA VISSER - IK WIL MET JE MEE
* WOLTER KROES - ALS DE MUZIEK BEGINT
Hadden we wel beloofdquote:Op maandag 12 januari 2009 19:19 schreef muisje-eliza het volgende:
goedenavond![]()
we moeten ff doorposten en een topic voor Drummerdude maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |