Absoluutquote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepunt.
Ik drink er een borrel op vanavondquote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dankje
. Dit is voor iedereen een heuglijke dag
.
Toen zat ik niet meer op Fok. Gemist dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepunt.
Ik had ook een k*tdag op m'n werk, zit ik in de auto terug, hoor ik het nieuws en ik zei hardop 'YES!'quote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dankje
. Dit is voor iedereen een heuglijke dag
.
Volgens mij kun je 1 M wegstrepen. Michiel is ziek, griep. Denk niet dat hij op 3FM te horen is.quote:
Nope, Leaf is uit elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AbsoluutBen je jarig vandaag? Gefeliciteerd bij deze dan
Ceequote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook een k*tdag op m'n werk, zit ik in de auto terug, hoor ik het nieuws en ik zei hardop 'YES!'En nu ben ik weer blij en kan ik vanavond vrolijk gaan sporten enzo en niet meer denken aan werk.
Het mooiste dat Leaf heeft uitgebracht was het persbericht van vandaag.
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."quote:Het vijftal heeft een artistiek meningsverschil wat een verdere samenwerking in de weg ligt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."
"Ik vind dat hier een papalalalalalabap moet komen."
"Nee man, het moet een whoohohohohoh balalapap worden"
"Snap je dan niet dat hier een modderfokker moet worden gezongen?"
"Nee, doe asshole, da's revolutionairder"
"En toch vind ik papalalalalabap de beste optie"
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."
"Ik vind dat hier een papalalalalalabap moet komen."
"Nee man, het moet een whoohohohohoh balalapap worden"
"Snap je dan niet dat hier een modderfokker moet worden gezongen?"
"Nee, doe asshole, da's revolutionairder"
"En toch vind ik papalalalalabap de beste optie"
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).quote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef MarijeH het volgende:
Michiel is er wel vanavond.
Las ik net ook op twitter.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).
Schaatsenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).
Tjibbe vervangt maricha ik zag hem net lopen tooen ik de cam effe aanzettequote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |