Dat laatste is typisch iets wat bij de 00s hoort.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben zelf van mening dat ik de 80/90er jaren intensiever beleefd heb met een vreselijke gabberperiode en nep R&B nummers
Helaas, inderdaad.quote:
Niet meer stuk is wat overdreven, maar positief nieuws is 't zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan nu al niet meer stuk![]()
Nu alleen Kane nog![]()
Toch wel de Mars Versie?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef -Hans- het volgende:
Leaf uit elkaar.... Tijdens MetMichiel maar even een plaat van die gasten requesten.
Dus dus dus helemaal geen 80's of classics week meer maar die bagger van de laatste 8 jaar die we toch elke dag horenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat er een nieuw soort Request-week aan zit te komen? De 00s Request!
[..]
http://stem.omroep.nl/3fm/2009/64-00s_2009
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stukquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Niet meer stuk is wat overdreven, maar positief nieuws is 't zeker.
Was goed te doen inderdaad. Beter dan die vreselijke kou van de laatste dagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nog een beetje buiten geweest vandaag? Harde wind, maar qua temperatuur echt super
.
Whehe. Dan wordt 12 januari 'n Lokale Feestdag.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stuk
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Was goed te doen inderdaad. Beter dan die vreselijke kou van de laatste dagen.
Dan kunnen ze de Popprijs van dit jaar helemaal afschaffenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stuk
Die is dan gewoon voor Jordy lijkt mijquote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de Popprijs van dit jaar helemaal afschaffen.
NEEEEEEEEquote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef TheZapster het volgende:
Die is dan gewoon voor Jordy lijkt mij
classics was altijd begin maart.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus dus dus helemaal geen 80's of classics week meer maar die bagger van de laatste 8 jaar die we toch elke dag horen![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zielige mensen hier die digitaal andere mensen wat toewensen. Zieligerg stoer ook
Daarom moet je ook juist nummers van 2000-2006 kiezen en niet de huidige nummers.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ff door die 00's lijst te scrollen... Die hele week heeft echt geen zin. Zo ongeveer heel de huidige top 100 staat erin
.
Ja, dat weet ik, maar het geheugen van 90% van de stemmers gaat niet meer dan een maand of 10 terug, vrees ikquote:Op maandag 12 januari 2009 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook juist nummers van 2000-2006 kiezen en niet de huidige nummers.
Ja denk het helaas ookquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar het geheugen van 90% van de stemmers gaat niet meer dan een maand of 10 terug, vrees ik.
Ik heb ff een lekker lijstje gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ff door die 00's lijst te scrollen... Die hele week heeft echt geen zin. Zo ongeveer heel de huidige top 100 staat erin
.
Nou, fantastisch die lijstquote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb ff een lekker lijstje gemaakt![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:42 schreef rubbereend het volgende:
ik neem aan dat alle hits van K3 in de lijst staan?
Ik ga ook op de vreselijkste platen stemmen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:39 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb ff een lekker lijstje gemaakt![]()
[..]
K3 niet en Kus wel ?! wtfquote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat er niet eens in![]()
Wel de band Kus
Nog net middagquote:Op maandag 12 januari 2009 17:50 schreef Piles het volgende:
Middag
00's week lees ik? Wanneer gaat dat gebeuren?
die zijn ook veel lekkerderquote:Op maandag 12 januari 2009 17:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Staat er niet eens in![]()
Wel de band Kus
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepuntquote:Op maandag 12 januari 2009 18:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zijn dag begon klote, maar nu is er feest
Absoluutquote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepunt.
Ik drink er een borrel op vanavondquote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dankje
. Dit is voor iedereen een heuglijke dag
.
Toen zat ik niet meer op Fok. Gemist dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Highways of My Life even vóór tienen was ook al een hoogtepunt.
Ik had ook een k*tdag op m'n werk, zit ik in de auto terug, hoor ik het nieuws en ik zei hardop 'YES!'quote:Op maandag 12 januari 2009 18:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dankje
. Dit is voor iedereen een heuglijke dag
.
Volgens mij kun je 1 M wegstrepen. Michiel is ziek, griep. Denk niet dat hij op 3FM te horen is.quote:
Nope, Leaf is uit elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
AbsoluutBen je jarig vandaag? Gefeliciteerd bij deze dan
Ceequote:Op maandag 12 januari 2009 18:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had ook een k*tdag op m'n werk, zit ik in de auto terug, hoor ik het nieuws en ik zei hardop 'YES!'En nu ben ik weer blij en kan ik vanavond vrolijk gaan sporten enzo en niet meer denken aan werk.
Het mooiste dat Leaf heeft uitgebracht was het persbericht van vandaag.
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."quote:Het vijftal heeft een artistiek meningsverschil wat een verdere samenwerking in de weg ligt.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."
"Ik vind dat hier een papalalalalalabap moet komen."
"Nee man, het moet een whoohohohohoh balalapap worden"
"Snap je dan niet dat hier een modderfokker moet worden gezongen?"
"Nee, doe asshole, da's revolutionairder"
"En toch vind ik papalalalalabap de beste optie"
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Cee het volgende:
[..]
"Kut, jongens, we hebben een kek deuntje maar nu moet er nog tekst bij het refrein."
"Ik vind dat hier een papalalalalalabap moet komen."
"Nee man, het moet een whoohohohohoh balalapap worden"
"Snap je dan niet dat hier een modderfokker moet worden gezongen?"
"Nee, doe asshole, da's revolutionairder"
"En toch vind ik papalalalalabap de beste optie"
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).quote:Op maandag 12 januari 2009 18:53 schreef MarijeH het volgende:
Michiel is er wel vanavond.
Las ik net ook op twitter.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).
Schaatsenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar Maricha waarschijnlijk niet. Die ligt met een lichte hersenschudding thuis op de bank (door het schaatsen).
Tjibbe vervangt maricha ik zag hem net lopen tooen ik de cam effe aanzettequote:Op maandag 12 januari 2009 18:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |