Dat laatste is typisch iets wat bij de 00s hoort.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ben zelf van mening dat ik de 80/90er jaren intensiever beleefd heb met een vreselijke gabberperiode en nep R&B nummers
Helaas, inderdaad.quote:
Niet meer stuk is wat overdreven, maar positief nieuws is 't zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn dag kan nu al niet meer stuk![]()
Nu alleen Kane nog![]()
Toch wel de Mars Versie?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef -Hans- het volgende:
Leaf uit elkaar.... Tijdens MetMichiel maar even een plaat van die gasten requesten.
Dus dus dus helemaal geen 80's of classics week meer maar die bagger van de laatste 8 jaar die we toch elke dag horenquote:Op maandag 12 januari 2009 15:40 schreef Sirolf het volgende:
Was hier trouwens al bekend dat er een nieuw soort Request-week aan zit te komen? De 00s Request!
[..]
http://stem.omroep.nl/3fm/2009/64-00s_2009
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stukquote:Op maandag 12 januari 2009 17:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Niet meer stuk is wat overdreven, maar positief nieuws is 't zeker.
Was goed te doen inderdaad. Beter dan die vreselijke kou van de laatste dagen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Nog een beetje buiten geweest vandaag? Harde wind, maar qua temperatuur echt super
.
Whehe. Dan wordt 12 januari 'n Lokale Feestdag.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stuk
Helemaal mee eensquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
Was goed te doen inderdaad. Beter dan die vreselijke kou van de laatste dagen.
Dan kunnen ze de Popprijs van dit jaar helemaal afschaffenquote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ok als vandaag nog bekend word dat Alain Clark een ongeneselijke ziekte aan zijn stembanden heeft dan kan mijn dag niet meer stuk
Die is dan gewoon voor Jordy lijkt mijquote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kunnen ze de Popprijs van dit jaar helemaal afschaffen.
NEEEEEEEEquote:Op maandag 12 januari 2009 17:17 schreef TheZapster het volgende:
Die is dan gewoon voor Jordy lijkt mij
classics was altijd begin maart.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dus dus dus helemaal geen 80's of classics week meer maar die bagger van de laatste 8 jaar die we toch elke dag horen![]()
![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zielige mensen hier die digitaal andere mensen wat toewensen. Zieligerg stoer ook
Daarom moet je ook juist nummers van 2000-2006 kiezen en niet de huidige nummers.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zit ff door die 00's lijst te scrollen... Die hele week heeft echt geen zin. Zo ongeveer heel de huidige top 100 staat erin
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |