Fire is tegenwoordig je enige optie als Destro lock aangezien er veel te weinig Shadow talents over zijn gebleven aan die kant. Op dit moment is de damage output van firelocks (destrolocks in het algemeen) aardig wat lager dan Affliction, net als in de "early days" van TBC.quote:Op maandag 12 januari 2009 02:49 schreef Necrodeath het volgende:
Misschien dan verder met mijn Warlock, zijn Firelocks nog een beetje leuk tegenwoordig?
edit: zit een beetje met builds te spelen op wowhead. Hoe zit het met de manapool van het impje? Is Mana Feed (1/2/3?) nodig om zijn mana up te houden? En heel erg jammer dat je niet en Demonic Empowerment en Empowered Imp kan nemen
quote:
Nou ... zie het meer als dat ik verwacht had dat hij al meer kon.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:18 schreef Merkowitz het volgende:
De demon trainers zijn verwijderd. Als je levelt leren de pets automatisch de nieuwe abilities/spells. Je krijgt intercept op lvl 52.
Wat valt eraan tegen dan? Hij houdt makkelijk aggro op meerdere targets en doet nog aardige dmg ook. Ik zie het probleem niet.
Met je flying mount in Notherend op dat ding gaan staan dan naar het oude continent vliegen. Dan loop je waar je wilt g aan staan achter uit over de silveren spikes heen tot het moment dat je in de lucht staat.quote:
GZ met je rijkdom!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:02 schreef Windigo het volgende:
Voor het eerst in mijn wow-tijd boven de 700 G
Ik kwam tot de ontdekking dat ik sinds de achievements/statistics uit zijn gekomen ik zo'n kleine 34k heb uitgegevenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:02 schreef Windigo het volgende:
Voor het eerst in mijn wow-tijd boven de 700 G
Yep regelmatig. Erg storendquote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef VatosLoco het volgende:
Meer mensen die gek worden van die "Combat Bug" waar je minuten na je gevecht nog steeds in combat bent![]()
Tip voor Felguard; zet cleave niet op auto. Anders istie heel snel OOM. Altijd zelf doen als het nodig is.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:03 schreef avotar het volgende:
Rare vraag, maar omdat ik heel weinig met m'n lock gespeeld heb de laatste tijd.
Ik heb eindelijk 50 gedingd zaterdag en toen had ik dus m'n felguard.
Maar damn wat valt ie tegen. Hij heeft alleen nog maar Taunt en Cleave. Geen charge of iets in die geest.
Voor wotlk had je volgens mij nog van die demon trainers waar die Grimoires kon kopen, maar ik kan werkelijk nergens vinden waar je nou de abilities kan trainen voor je minions.
Heb wel "An Imps Request" ( http://www.wowhead.com/?quest=8419 ) om naar Impsy te gaan.
Maar geen Charge voor m'n Felguard..
Wie weet raad.. of waar ik wat kan bijlezen?
Altijd leuk iddquote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef SharQueDo het volgende:
Irritanter vind ik de loot lag. Mob dood, wil je looten. Je character gaat knielen om de loot op te rapen, alleen er verschijnt geen lootscherm. Loop je vervolgens weg, gaat je character weer knielen als je stilstaat.Ga je met een tweede mob vechten, gaat je character knielen tussen attacks.
Na 1 minuut krijg je dan eindelijk "You do not have permission to loot that corpse".
In Naxx hebben wij zelf geen lag, maar in Northernd heb ik lag in Howling Fjord, nergens lag, lvl me pala van 1 tot 68 zonder lag, ik zet 1 stap in Howling Fjord, laaaaaaggggggquote:Op maandag 12 januari 2009 11:39 schreef Murloc het volgende:
[..]
Altijd leuk idd![]()
Klopt het trouwens dat ze in de nieuwe patch iets aan lag gaan doen? Heb vaag iets gehoord over Naxx, maar geen idee hoe of wat.
Hoe zijn bij jullie de instance servers trouwens? Wordt op Azjol alleen maar slechter. 's-Avonds kan het makkelijk tot 15 minuten duren voordat je plekje krijgt
WoW Topic #193 Lok'Thar nieuwe patchquote:Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef GI het volgende:
Dan heb ik je post gemist. LInkje ? Dan zet ik je op de wiki erbij
Me nieuwe gear is superquote:Op maandag 12 januari 2009 11:19 schreef VatosLoco het volgende:
Meer mensen die gek worden van die "Combat Bug" waar je minuten na je gevecht nog steeds in combat bent![]()
Btw Fajah, hoe bevalt je nieuwe gear?![]()
Gister eens gepassed in Naxx, had meer zin om me pala te lvlen, lvl 70 gedingd. Werd wel gek van die hordes, allemaal lvl 76+ in low lvl area aan het runnen en aan het ganken. Maar ff naar me rogue gelogd uurtje vermaakt
Wat iemand zei. Vroeger naiëf met spirit necklace op je Rogue rondlopen en de boel verkennen. Dat was gewoon leuk. Ik op m'n low nightelf hunter in Teldrassil, dat gebied ziet er nog steeds prachtig uit, en die muziek.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:36 schreef Ps2K het volgende:
Even terugkomend op een aantal posts uit het vorige topic:
Het is idd jammer dat iedereen tegenwoordig zit te theorycraften over wat het beste is en zich compleet suf te lezen over taktieken etc.
Mijn allereerste char: Dwarf warrior lvl24, ge-equipped met de beste grijze en witte items die ik kon vinden. Nergens talent points in gestopt omdat ik niet wist hoe dat werkte. (Ik kwam er pas achter wat talentpoints waren op mijn hunter lvl26 toen ik in gchat aan het klagen was over hoe moeilijk het spel was...)
Toen kwam TBC en ik had me er al compleet in kapot gelezen over welke build ik zou nemen, waar ik zou questen etc. Gevolg: vond het spel geen flikker meer aan en ik ben een jaar gestopt.
Tegenwoordig: Ik speel elemental shaman, niet omdat dat de beste dps is, maar omdat het de leukste spec is. Ik lees de officiele forums niet meer want die staan toch vol gezeik en gejank. En ik had geen flauw idee wat er in de expansion zou komen. Gevolg: ik vind het spel weer helemaal super!
Maar ook de simpele dingen... toen ik als dwarf noobje (zonder talents...) op Stonewrought dam stond en dacht dat dat wel een snelle manier was om in Wetlands te komenquote:Op maandag 12 januari 2009 12:57 schreef GI het volgende:
Mijn aller aller eerste char heette "Redknut" omdat de eerste robe van de undead mage rood wasIk heb me daar de pleuris heen en weer gelopen en snapte er nog geen kloot van. Ik denk wel 100 keer de instance in de ghostlands gedaan omdat ik niet snapte dat een elite moeilijker was en maar steeds dood ging.
Repair ? Wat is dat ?
Daarna op een server van collega's mijn huidige main gerolled en rustig alles doorlopen en hier en daar tips gehad over hoe/wat. Ik werd uitgelachen omdat ik niet wist hoe ik mijn draneai in stormwind kon krijgen.
Ik theorycraft ondertussen ook wat al hou ik wel het plezier in het questen. Een mix tussen "snel snel" naar 80 en 'lekker questen'
Old school hakkuhquote:Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef SharQueDo het volgende:
Zie chat. Dit was gister tijdens Patch toen iemand op TS kwam en het kanaal begon te rickrollen.![]()
[ afbeelding ]
En ja dit is m'n oude interface, m'n eigen PC is stuk.
Niet weten dat sommige quests wel erg moeilijk waren, en dus met je level 15 proberen level 21 quests te doenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maar ook de simpele dingen... toen ik als dwarf noobje (zonder talents...) op Stonewrought dam stond en dacht dat dat wel een snelle manier was om in Wetlands te komen
haha, nostolagiequote:Op maandag 12 januari 2009 13:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Maar ook de simpele dingen... toen ik als dwarf noobje (zonder talents...) op Stonewrought dam stond en dacht dat dat wel een snelle manier was om in Wetlands te komen
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:11 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hebben jullie geen dps warriors ? O.oquote:Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef SharQueDo het volgende:
Zie chat. Dit was gister tijdens Patch toen iemand op TS kwam en het kanaal begon te rickrollen.![]()
[ afbeelding ]
En ja dit is m'n oude interface, m'n eigen PC is stuk.
Veel voorkomende buils zijn 0/30/40+1, 0/40/30+1 of 56/0/15quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Necrodeath het volgende:
godverkut
Ik krijg er weer teveel zin in, nu ik zo builds voor mijn lock aan het checken ben...
Ondertussen al een paar buildjes in gedachten![]()
0/53/18 - http://www.wowhead.com/?talent=IZfxczsg0q0sghAZVcGV
0/20/51 - http://www.wowhead.com/?talent=IZcxMzsxZVcGVr0uVoAMct
0/40/31 - http://www.wowhead.com/?talent=IZcxczsgMq0spZVcGVr0uV
Allemaal Imp en Fire based. Tot nu toe, van wat ik kan zien aan de builds, gaat de 0/40/31 mijn voorkeur hebben. Weet alleen niet of ik Fel Synergy nodig heb om mijn imp in leven te houden. Lijkt me wel, dus vandaar die ene punt daarin.
Iemand C&C?
Idd ik zie geen enkele Melee, te veel Mages, een lock en een Huntard.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:34 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Hebben jullie geen dps warriors ? O.o
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Necrodeath het volgende:
godverkut
Ik krijg er weer teveel zin in, nu ik zo builds voor mijn lock aan het checken ben...
Allemaal Imp en Fire based. Tot nu toe, van wat ik kan zien aan de builds, gaat de 0/40/31 mijn voorkeur hebben. Weet alleen niet of ik Fel Synergy nodig heb om mijn imp in leven te houden. Lijkt me wel, dus vandaar die ene punt daarin.
Iemand C&C?
http://www.wowhead.com/?talent=jZZfM0IhroxcaMcRuquote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef Ronalld het volgende:
Iemand tips voor DK builds? Vind het erg lastig omdat je in korte tijd zoveel talent points krijgt.Normaal leer je je class eerst langzaam spelen zeg maar.
Level 59 DK. :cheer:
Ze zijn best sterk, tanks ben ik nog altijd niet tevreden over, maar in dps, laatste run Naxx had een DK 2.2k dps, ik zat er net boven met 2.4k dps.quote:
http://talent.mmo-champion.com/?warlock=550200050000000000000000002350022001023510052500331351000000000000000000000000000&glyph=031217040602quote:Op maandag 12 januari 2009 13:19 schreef Necrodeath het volgende:
godverkut
Iemand C&C?
Volgens mij mag je alleen DK's rollen op servers waar je een 55+ char hebt. Of je moet em later transferren.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:38 schreef GI het volgende:
Ik ga denk ik trouwens na 3.08 op een willekeurige server een DK rollen.
Wat is de beste plek ? En de beste tankspec ?
Ik was zelf meer in Blood gaan planten, maar die tree ziet er ook wel nice uit.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:32 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/?talent=jZZfM0IhroxcaMcRu
Zoiets?
Nu nog wel, m.i.v. patch 3.0.8 kun je op elke realm een DK rollen (zolang je maar ergens een 55+ hebt stoffen).quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alleen DK's rollen op servers waar je een 55+ char hebt. Of je moet em later transferren.
Leuke class, voel me wel een beetje overpowered. =p Net ramparts gecleared met 4dk's en 1 druid, makkie!
Nieuwe patch niet, mag je op elke server een DK rollen, zodra je op 1 server een lvl 55(+) hebt.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alleen DK's rollen op servers waar je een 55+ char hebt. Of je moet em later transferren.
Leuke class, voel me wel een beetje overpowered. =p Net ramparts gecleared met 4dk's en 1 druid, makkie!
Unholy is meer gericht op AoEen en Blood meer op single target dps. Over het algemeen kan je net wat sneller levelen met Unholy dan met Blood, maar beide zijn prima om mee te levelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef Ronalld het volgende:
Ik was zelf meer in Blood gaan planten, maar die tree ziet er ook wel nice uit.Volgens Wow-europe was Unholy meer gericht op curses en spells, terwijl ik zelf meer voor de melee shit ga.
Welk level ben je?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef drumstickNL het volgende:
Is een mix tussen balance en resto een goed idee?
Ik weet niet of je disc heb geprobeerd, maar daar mee levelen is echt totale bagger. Penance is waardeloos als DPS skill.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:38 schreef SharQueDo het volgende:
In Outlands kun je wel als Holy priest in instances komen met al die DKs. Ga dan Disc oid. Disc Priests zijn zeer mana efficiënt tijdens lvlen.
http://www.wowhead.com/?talent=bVhbdhxtbxoVcR
Zoiets? Kun je gelijk healen in instances. O, en Penance oppakken. Vette skill.
Voor PvE of PvP?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef drumstickNL het volgende:
Kan ik bevestigen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
Of je kunt gewoon healen als shadow. Kan prima.
Ik ook. Ik heb instances als ZF, BRD en ST gehealed als spriest, met gemak zelfs. Het enige wat ik moest casten waren flash heal en renew, en heel af en toe greater healquote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Kan ik bevestigen.
Ik ga het allemaal ff uitproberen, en als er nog tips zijn die nog niet zijn gegeven dan hoor ik die graag.
Ja hoor kan prima, alhoewel dat wel vooral voor PvP of levellen aan te raden is!quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef drumstickNL het volgende:
Penance is niet de enige Disc talent.....quote:Op maandag 12 januari 2009 19:03 schreef Thormodo het volgende:
Ik weet niet of je disc heb geprobeerd, maar daar mee levelen is echt totale bagger. Penance is waardeloos als DPS skill.
Nouja Affliction gaat hem niet worden. Vind ik zo saai...quote:Op maandag 12 januari 2009 15:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://talent.mmo-champion.com/?warlock=550200050000000000000000002350022001023510052500331351000000000000000000000000000&glyph=031217040602
of
http://talent.mmo-champion.com/?warlock=550010050000000000000000000000000000000000000000000000203033011352021500135231351&glyph=071203040602
Geen zorgen mijn beste, lock pets leren automatisch skills tegenwoordigquote:Op maandag 12 januari 2009 09:03 schreef avotar het volgende:
Rare vraag, maar omdat ik heel weinig met m'n lock gespeeld heb de laatste tijd.
Ik heb eindelijk 50 gedingd zaterdag en toen had ik dus m'n felguard.
Maar damn wat valt ie tegen. Hij heeft alleen nog maar Taunt en Cleave. Geen charge of iets in die geest.
Voor wotlk had je volgens mij nog van die demon trainers waar die Grimoires kon kopen, maar ik kan werkelijk nergens vinden waar je nou de abilities kan trainen voor je minions.
Heb wel "An Imps Request" ( http://www.wowhead.com/?quest=8419 ) om naar Impsy te gaan.
Maar geen Charge voor m'n Felguard..
Wie weet raad.. of waar ik wat kan bijlezen?
Saaier dan tbc destro kan het niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:54 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Nouja Affliction gaat hem niet worden. Vind ik zo saai...
Die andere ziet er wel leuk uit, alleen zou ik liever wat meer in destruction willen hebben.
Denk dat ik het maar moet zien als ik wotlk ga halen.
Heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 13 januari 2009 01:23 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Saaier dan tbc destro kan het niet.
NERFquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef SharQueDo het volgende:
Ben vandaag maar eens gespecced naar DPS, heroic Violet Hold ging al goed.![]()
[ afbeelding ]
Op level 80, nee. Of het een, of het ander. Resto/Balance hybrid werkt niet aangezien je gewoon cruciale talent spells mist, met name respectievelijk (Improved) Tree of Life Form en (Improved) Moonkin Form.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:43 schreef drumstickNL het volgende:
O, en had ik al verteld dat ik nog met tank enchants en gems rondloop? En dat een goeie 8 stukken van mijn gear blauw zijn?quote:
Mijn tijd komt nog wel, dat ik met 2 vingers in de neus droods roosterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
O, en had ik al verteld dat ik nog met tank enchants en gems rondloop? En dat een goeie 8 stukken van mijn gear blauw zijn?
PvP in WoWquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, dat ik met 2 vingers in de neus droods rooster
PvP is voor het plebsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
PvP in WoWZo broken als wat. Als ik fatsoenlijk wil PvPen ga ik wel Warhammer spelen.
Figuurlijk gesproken was dat, ik bedoel dus dat onze (locks) tijd ngo wel komt dat we jullie DPS cijfers doen smeulenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:25 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Joh ei, waarom heb je het dan over dr00ds roosteren.
Wacht maar tot de patch uitkomt, dan ga je een stuk meer elemental shamans zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Figuurlijk gesproken was dat, ik bedoel dus dat onze (locks) tijd ngo wel komt dat we jullie DPS cijfers doen smeulen
Je bent een druid, je kan hoge crits doen, daar is niets bijzonders aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
O, en had ik al verteld dat ik nog met tank enchants en gems rondloop? En dat een goeie 8 stukken van mijn gear blauw zijn?
Triest maar waar.... maar ik heb lol en dat is belangrijker dan dpsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Je bent een druid, je kan hoge crits doen, daar is niets bijzonders aantegen me rogue leg je het toch zwaar af in dps. Daarbij je runt met een shammy, die gasten staan altijd onder de tanks
De warrior in de party is tank, blijf jou en een DK over. Geen wonder dat je dik bovenaan staat, run maar eens met een echte party
Dude, 8 stukken van je gear zijn EPIC leather dps gearquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb graag shammy's in een groep, dps of healer, door een shammy kan ik meer dps doen. En als healers zijn ze erg sterk met chain healing, shammy's hoeven ook niet op top dps te staan, ze brengen zoveel mee voor een groep.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Triest maar waar.... maar ik heb lol en dat is belangrijker dan dps
(denk ik dan altijd maar)
Je kan geen uitspraken doen over een class gebaseerd op wat pugs die je hebt gedaan. Wij hebben normaal gesproken 1 ele en 1 enh shammy in de raid in die gasten doen echt goede dmg. Onze ele shammy runt ongeveer 3500 dps in heroics. Die staat echt niet onder de tankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik heb graag shammy's in een groep, dps of healer, door een shammy kan ik meer dps doen. En als healers zijn ze erg sterk met chain healing, shammy's hoeven ook niet op top dps te staan, ze brengen zoveel mee voor een groep.
Hierbij heb ik toch echt even moeten lachen om de redenen die blizz aangeeft als oorzaak van de lagg.quote:"For the last several weeks, our players have been experiencing periodic latency in both outdoor Northrend areas and Naxxramas, and we wanted to provide you with several updates on what we're doing to resolve these issues. As many players have discovered, the outdoor Northrend latency has been tied to activity in Wintergrasp. We are actively working on a server-side fix that should address the high latency experienced in the outdoor world when Wintergrasp is active. This fix is currently in testing on internal test realms and we anticipate that we'll be able to push it to live realms in the near future. Concerning Naxxramas, optimizations are being made that will address both the latency and disconnection issues affecting players while in that zone. These optimizations will be included with the next minor content patch."
Dat mag, ik kan goed opschieten met elemental shamans, wrath totem + elemental oath =quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wacht maar tot de patch uitkomt, dan ga je een stuk meer elemental shamans zien
Ik doe 10 en 25 man naxx met 2 shammy's in de guildquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Je kan geen uitspraken doen over een class gebaseerd op wat pugs die je hebt gedaan. Wij hebben normaal gesproken 1 ele en 1 enh shammy in de raid in die gasten doen echt goede dmg. Onze ele shammy runt ongeveer 3500 dps in heroics. Die staat echt niet onder de tank
Toegegeven hij heeft wel goede gear nou, maar toen hij nog in blues rondliep deed hij 2500 dps in heroics. Ook een stuk meer dan de tank (buiten misschien epic geared druid tanks).
Het niveau van de gemiddelde wow-speler is zo laag dat je de class daarop niet kan beoordelen vind ik.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:03 schreef maffemuts het volgende:
Hierbij heb ik toch echt even moeten lachen om de redenen die blizz aangeeft als oorzaak van de lagg.
Mijn ex en ik zijn allebei officer in onze guild. Werkt primaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:14 schreef Windigo het volgende:
Mijn guild verlaten vandaag. Toch beter dan in een guild zitten met je ex vriend en een vriendin met wie je niet meer omgaat. Bijna 64
Dat stel ik voor dat jullie 2 nieuwe shammy's recruitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik doe 10 en 25 man naxx met 2 shammy's in de guildik pug nooit
Klopt als een bus! Als elemental is het bekijk dat ik de juiste totems neerzet, dps doe en in extreme noodsituaties de taak van de healer overneem. Wat dat betreft is een shammy een zwitsers zakmesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik heb graag shammy's in een groep, dps of healer, door een shammy kan ik meer dps doen. En als healers zijn ze erg sterk met chain healing, shammy's hoeven ook niet op top dps te staan, ze brengen zoveel mee voor een groep.
Lijkt me eerder dat jullie betere rogues recruitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Dat stel ik voor dat jullie 2 nieuwe shammy's recruitenTwee die er wel iets van kunnen.
Combat daggers?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef Fipotje het volgende:
Wat is een goede dagger pve spec voor rogue (behalve muti).
ye dacht ik ook maar was ik al een keerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Combat daggers?![]()
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Hier zou ik voor gaan
HaT spec bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef Fipotje het volgende:
Wat is een goede dagger pve spec voor rogue (behalve muti).
Zit op officers gedeelte van guildsite, kom je zo niet bij :pquote:
Regel dat maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zit op officers gedeelte van guildsite, kom je zo niet bij :p
Tsja, in mijn geval dus niet. Leuk voor je dat het voor jou wel werkt. Mijn ex is de GM, en ik was geen officer. Dat is toch een beetje anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ex en ik zijn allebei officer in onze guild. Werkt prima
Had je ruzie met je ex of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, in mijn geval dus niet. Leuk voor je dat het voor jou wel werkt. Mijn ex is de GM, en ik was geen officer. Dat is toch een beetje anders.
Ik heb in TBC shadowstep specc in pvp gedaan, maar ik merkte toch het verschil in dps output als ik joinde in een dungeon, daarbij is shadowstep onnodig in pve, wel grappig maar wat heb je eraan. Als je echt een hoge dps output wilt hebben raad ik je aan om over te stappen op swords, ga voor combat swords specc.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:08 schreef Fipotje het volgende:
[..]
ye dacht ik ook maar was ik al een keeris shadowstep niks voor pve
Kun je beter Vigor weglaten denk ik in het geval van pve.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef VatosLoco het volgende:
Zal er nog een aanpassing in maken, Killing spree doe ik weg denk ik, en dan een extra punt in Blood spatter
Hmm, ruzie's/discussie's/verschil van meningen, in welke situatie dan ook, op persoonlijk vlak, lijkt me niet de beste tijd om je officer/gm positie te misbruiken. Beetje kinderachtig als hij dat wel doet. Maar dan snap ik je wel dat je er dan uit stapt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, in mijn geval dus niet. Leuk voor je dat het voor jou wel werkt. Mijn ex is de GM, en ik was geen officer. Dat is toch een beetje anders.
Ik heb nergens gezegd dat de shammy de rogues eruit dpsed. Ik reageer alleen op jouw opmerking dat de shammy meestal onder de tank staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat jullie betere rogues recruiten
Nu wel ja, maar een week geleden liep ie nog vrolijk rond met een 1.5 mainhand omdat er geen betere MH's beschikbaar waren prenaxxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Murloc het volgende:
Euhmm, ik zie een 2.5 MH hoor.. of bedoel je dat niet?
Heb zelf Savage Cobalt Slicer. Die is 2,6. Alleen jammer dat die generfed wordt komende patchquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:55 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar een week geleden liep ie nog vrolijk rond met een 1.5 mainhand omdat er geen betere MH's beschikbaar waren prenaxx(het was zo erg dat een reroll werd overwogen omdat ie er door een warrior werd uitgedpsed
)
Naja iedereen maakt foutjes zullen we maar zeggen
Check me MH nu eens: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Lavendorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat jij nog een paar weken stil moet zijn over rogues, mister 1.5 speed Mainhand
Screenies screenies!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zit op officers gedeelte van guildsite, kom je zo niet bij :p
Jup, hij begon steeds vaker te zeuren over van alles, oa mijn levellingrate terwijl ik als voorwaarde voor ik in het guild ging stelde dat ik alleen kwam als ik gewoon op mijn eigen tempo kon spelen. Ik level niet snel inderdaad, ik geniet van het spelen. Dat WIST hij al, en nu begint hij te zaniken. Dat soort dingen, daar heb ik dus geen behoefte aan. Erg kinderachtig vind ik het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Had je ruzie met je ex of niet?
Daarna valt iedereen overal over en weet ik veel allemaal.quote:Was nice knowing you chaps but with working the new job and family i aint got the time and more importantly the PATIENCE left to raid with you guys, was gonna say something on deathwalker but phalanx ( its a game mate get over it ) kicked me b4 i could say goodbye. Hope u guys goodluck and loadsa fun ..
3k gemiddeld over 1 bossfight vind ik niet slecht, helemaal niet gezien mijn gear. Tuurlijk, er zaten een paar leuke crits in maar daar moet je het als Feral Cat ook van hebben. En dit was een pug, vandaar dat de rest waardeloze DPS doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Je bent een druid, je kan hoge crits doen, daar is niets bijzonders aantegen me rogue leg je het toch zwaar af in dps. Daarbij je runt met een shammy, die gasten staan altijd onder de tanks
De warrior in de party is tank, blijf jou en een DK over. Geen wonder dat je dik bovenaan staat, run maar eens met een echte party
Agi is tegenwoordig een tank stat voor Druids. Voor DPS: Strength > Agility. En Stamina spreekt voor zich, neem ik aan? En daarnaast ben ik zwaar over de Expertise-cap (aangezien ik nog Expertise-gear draag omdat ik tank was; ik ben sinds gisteren DPS) en ik heb veel en veel te weinig Hit rating. En Druid tanks tanken in Leather DPS gear. Mijn DPS jewelry enz zijn dan wel blauw, afgezien van mijn staff. Tweede beste Cat DPS staff in-game.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:27 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dude, 8 stukken van je gear zijn EPIC leather dps gearje hebt 1 def gem, rest alles agi en stam
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Icebear
Joh, als zulke mensen in mijn guild zouden zitten zou ik ze in eerste instantie al niet eens meenemen naar raids.quote:
Klopt. Feral tanks met 3/3 SotF hebben 0 extra defense rating nodig om crit-immune te raken. Alleen aangezien de beste Green gem nog altijd 8def/12stam is voor tanks (iig als je socket bonus wilt halen) heb ik die gekozen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat ik gelezen heb is dat Feral tanks met Survival of the fittest niet/nauwelijks defence stats op hun gear hoeven te hebben, klopt dit?
However, at a sufficiently high "base DPS" in cat form (as shown on the "Melee" section of your character sheet), the increased crit frequency from adding agility will produce more total DPS than adding strengthquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef SharQueDo het volgende:
Agi is tegenwoordig een tank stat voor Druids. Voor DPS: Strength > Agility. En Stamina spreekt voor zich, neem ik aan? En daarnaast ben ik zwaar over de Expertise-cap (aangezien ik nog Expertise-gear draag omdat ik tank was; ik ben sinds gisteren DPS) en ik heb veel en veel te weinig Hit rating.
Sorry hoor maar hij doet 3k+ dps, dat heb ik rogues nog niet zien doen in HCs. Dus kom maar met screenies! Zeker omdat je een week geleden nog lag te zeuren dat iedereen meer DPS dan jou deed (omdat je niets snapte van swords) en je wilde rerollenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
http://druid.wikispaces.com/ToskksDPSGearMethodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:50 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
However, at a sufficiently high "base DPS" in cat form (as shown on the "Melee" section of your character sheet), the increased crit frequency from adding agility will produce more total DPS than adding strength
![]()
Agility geeft je dodge, kan ik begrijpen dat erg nice is in bear, maar ook meer AP/Crit. Ik vond je gear meer geschikt voor dps druids ipv tank druids. Je heb standaard Rogue gear met een Druid staff.
Daarbij even je 2 mede dps opgezocht, Beaze en Insanehoge, Insanehoge is zwaar undergeared vergeleken met jou, nog een greenen veel questgear. Beaze heeft wat betere gear, maar vergeleken met jou ook een lachtertje. Post eens al die printscreens van al die runs waar jij niet bovenaanstaan tegen same geared classes?
![]()
En hitrating is niet zo heel nodig in HC, HC run je al met standaard quest blue gear.
Ieder zijn eigen keus natuurlijk, maar ik vind sub specc meer het stunlock spec, je hebt een point in preperation, waarvoor? daarbij de speed met stealthed vind ik ook onnodig in pve, vanish en blind is ook onnodig in pve, waarom moet je vanishen, in pve gaat het er niet om dat je overleeft, als je een goede tank hebt dan hoef je nooit te vanishen, en als je moet 2x moet vanishen binnen 5 min moet je wel eens nadenken of je in een goede party zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef Fipotje het volgende:
Is dit niet beter aangezien ik daggers heb.
http://www.wowhead.com/?talent=fhbcZ0xV0x0xZxbcbIGzbAzVc
en geen fist of sword en als ik die moet farmen moet ik toch dagger pve spec
800 dps moet je terug naar karazhan, voor jou hoop ik dat dat geen guildies waren anders ben je fucked.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef SharQueDo het volgende:
Ben vandaag maar eens gespecced naar DPS, heroic Violet Hold ging al goed.![]()
[ afbeelding ]
Alleen de healer is een alt van een guildie van mij, die tevens ook ver bovenaan 3.5k DPS trekt als enige als Demo Warlock (en dan als raidbuffer/raidhelper, geen pure DPS class).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
800 dps moet je terug naar karazhan, voor jou hoop ik dat dat geen guildies waren anders ben je fucked.
Gister 3.7k als affli op die baas gehaald.
Ik doe nu al meer dps op patch25 dan hunters, mijn constante "AND YOU GUYS ARE EVEN GETTING NERFED!" valt slecht bij de hunters.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren bij Grandwidow een startpiek in DPS gehaald van 3900. Best nice al zeg ik het zelf (en dat is dus single target).
Morgen ws. de patch en dan is het voorbij met dat soort getallen voor hunters
Voordat je gaat raiden maakt het erg weinig uit in welke guild je zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:14 schreef Windigo het volgende:
Mijn guild verlaten vandaag. Toch beter dan in een guild zitten met je ex vriend en een vriendin met wie je niet meer omgaat. Bijna 64
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Combat daggers?![]()
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Hier zou ik voor gaan
Ik zat laatst in een 25man naxx met een lock die 4k+ dps deed op bosses (single target) en op trash (aoe, duh) - hij was demo/destro!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
800 dps moet je terug naar karazhan, voor jou hoop ik dat dat geen guildies waren anders ben je fucked.
Gister 3.7k als affli op die baas gehaald.
*zucht* ik heb een pest hekel aan al die hybrid demo/destro warlocks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een 25man naxx met een lock die 4k+ dps deed op bosses (single target) en op trash (aoe, duh) - hij was demo/destro!
/patquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
*zucht* ik heb een pest hekel aan al die hybrid demo/destro warlocks.
Heb je als rogue ook een soort instant supercrit? Op mijn shaman is het flameshock en de lavaburst daarna is 100% crit (~8000dmg unbuffed)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef Hanstin het volgende:
Gister 10man malygos gedaan met 2 van die sparks en deathwish aan tickt mijn deepwounds voor een gemiddelde van 4,7k met ene maximum van 8k
VANISH AMBUSH LOLLOLLOLquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Heb je als rogue ook een soort instant supercrit? Op mijn shaman is het flameshock en de lavaburst daarna is 100% crit (~8000dmg unbuffed)
WWS or it didnt happen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Deze week zelf 4.6k op patch25 gehaald, na reset ga ik voor over 5k.
Hmm, ik ook wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Merkowitz het volgende:
Maar goed, ben benieuwd naar de WWS.
Ik ben een warrior, Recklesness 3 crits met een special ability met een 3min cooldownquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Heb je als rogue ook een soort instant supercrit? Op mijn shaman is het flameshock en de lavaburst daarna is 100% crit (~8000dmg unbuffed)
klopt...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik doe nu al meer dps op patch25 dan hunters, mijn constante "AND YOU GUYS ARE EVEN GETTING NERFED!" valt slecht bij de hunters.
Idd, wil ik wel eens een printscreen van zien waar een andere user al naar vroeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Deze week zelf 4.6k op patch25 gehaald, na reset ga ik voor over 5k.
1.8k is gewoon erg goed hoor Vatos. Ik denk dat hij een aardig eind in de buurt komt van 4k dps op patch. Het lijkt me echter net iets te weinig voor 4.6, maar ik kan er naast zitten ofc.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Idd, wil ik wel eens een printscreen van zien waar een andere user al naar vroeg.
1.8k SD![]()
Daarbij ben ik wel aan het denken om een lock als alt te rollen, gewoon beetje mee spelen, lijkt me wel een leuke class.
1.8 is ook goed, maar daarmee 5k halen, oke unbuffed ligt aan je party natuurlijk. Maar bijna 5 k vind ik wel erg veel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
1.8k is gewoon erg goed hoor Vatos. Ik denk dat hij een aardig eind in de buurt komt van 4k dps op patch. Het lijkt me echter net iets te weinig voor 4.6, maar ik kan er naast zitten ofc.
Draaien geen WWS atm.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
WWS or it didnt happen.
Daarnaast is patchy wel het ultieme gevecht voor affli locks. Dat is zo ongeveer de enige fight waar jij jouw spellrotation perfect kunt uitvoeren. Je hoeft niet te bewegen, geen silence effects etc. Op de meeste andere bossfights zal jouw dps aanzienlijk lager zijn.
Maar goed, ben benieuwd naar de WWS.
Beetje makkelijk en affli horen niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Idd, wil ik wel eens een printscreen van zien waar een andere user al naar vroeg.
1.8k SD![]()
Daarbij ben ik wel aan het denken om een lock als alt te rollen, gewoon beetje mee spelen, lijkt me wel een leuke class.
Ik wou net zeggen. Mijn DPS tijden Sartharion 3D is echt om te huilen vergeleken met single target lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Beetje makkelijk en affli horen niet bij elkaar.
Ik ben CL, ik neem niet eens iemand aan die destro(-hybrid) is tenzij ze naar meta/ruin speccen om de raid te buffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Mijn DPS tijden Sartharion 3D is echt om te huilen vergeleken met single target lol.
Maar ja, ik ga never nooit Destro/Hybrid. Tenzij 't echt echt echt moet van de GM.
Onterecht, dezelfde shadow bolt spammers hebben al 2 jaar lang alles waar warlocks voor staan verkracht en nu proberen ze het nog steeds.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gelukkig denken de meeste locks er anders over.
0/31/40 is gewoon een poepsimpele spec die zelfs een triangeljosti kan bespelen, en omdat je met de imp uit 5% fire dmg EN crit krijgt, is crit geen hoge prioriteit meer sinds je toch poepveel crit krijgt van raidbuffs, kan je mooi op haste gear concentreren, 500 haste is al gauw 15% less casting time, reken maar uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Onterecht, dezelfde shadow bolt spammers hebben al 2 jaar lang alles waar warlocks voor staan verkracht en nu proberen ze het nog steeds.
Ga dan gewoon gelijk een fucking mage spelen.
Als je snel zonder mana zit zou ik zo gemmen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Metonae het volgende:
Hmm,, iemand hier die een Resto Shaman speelt? Vroeg me af of ik pure spellpower gems zou moeten nemen... of spellpower/mp5 aangezien ik redelijk snel zonder mana zit =S
In mijn guild wordt elke spec aangenomen, zolang ze maar gemiddeld dps/heal/tank doen. Mensen spelen dit spel voor de lol en als ze daar hun lol uithalen. Gewoon laten doen. Het is maar een spel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben CL, ik neem niet eens iemand aan die destro(-hybrid) is tenzij ze naar meta/ruin speccen om de raid te buffen.
Zo'n guild zou ik joinenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn guild wordt elke spec aangenomen, zolang ze maar gemiddeld dps/heal/tank doen. Mensen spelen dit spel voor de lol en als ze daar hun lol uithalen. Gewoon laten doen. Het is maar een spel.
Ik zit erover te denken om eens een char op een andere server aan te maken, gewoon frisse start zegmaar. Welke server zit je, speel je horde of alliance en is de guild een beetje praatgraag?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn guild wordt elke spec aangenomen, zolang ze maar gemiddeld dps/heal/tank doen. Mensen spelen dit spel voor de lol en als ze daar hun lol uithalen. Gewoon laten doen. Het is maar een spel.
Bij ons wordt iedereen met een goede apply en goede beheersing vna de nederlandse taal erin gelatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede beheersing van de Nederlandse taal, he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bij ons wordt iedereen met een goede apply en goede beheersing vna de nederlandse taal erin gelaten.
Wel is de guild verdeelt in de mensen die voor het sociale komen, en de mensen die raiden, blijkbaar hebben ze vertrouwen in mij, want volgensm ij was ik de enige niet officier/GM in de eerste run van onze guild naar naxx10
Mij hebben ze aangenomen omdat ik nieit een doorsnee newbie was, maar al redelijk wegwijs wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Goede beheersing vna de nederlandse taal, he?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mij hebben ze aangenomen omdat ik nieit een doorsnee newbie was, maar al redelijk wegwijs was.
WHo needs spellchecks when you got epics skills
Idd. En pas end game echt voor de haste gaan. Dan heb je tenminste een goede sp opgebouwd. Ik ben 77 en heb een manapool van uit mijn hoofd 1200. En rond de 300mana regen met watershield.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je snel zonder mana zit zou ik zo gemmen:
int + mp5 gems, sp+ mp5 gems en alleen +int gems.
zit je eenmaal goed dan kan je het beste inderdaad voor pure sp gaan.
Dit lijkt me een mooi moment om te zeggen: check de opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om eens een char op een andere server aan te maken, gewoon frisse start zegmaar. Welke server zit je, speel je horde of alliance en is de guild een beetje praatgraag?Oh, en mogen low lvl chars in je guild?
Welke quest is het precies ? Er zijn er nogal watquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef kastanova het volgende:
Iemand enig idee waarom ik bij de Pillar of Earth de kristallen niet kan plaatsen?
Wanneer heb je haar aangemaakt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef Windigo het volgende:
Mededeling voor de OP:
Ik heb een nieuwe DK gemaakt, draenei female genaamd Everfrost in plaats van Desendo. Dit omdat ik geen last wil hebben van mijn ex-guildies op mijn main character. Ik kan haar nog niet vinden in de armory vreemd genoeg, zou wel moeten want ze is level 58. Misschien na de maintenance..Als ik haar kan vinden post ik het linkje wel.
Gisterquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:32 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar aangemaakt?
Netjes hoor. Im impressed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Draaien geen WWS atm.
Wel een screen.
Deze week voor 5k+
quote:Onterecht, dezelfde shadow bolt spammers hebben al 2 jaar lang alles waar warlocks voor staan verkracht en nu proberen ze het nog steeds.
Ik ben CL, ik neem niet eens iemand aan die destro(-hybrid) is tenzij ze naar meta/ruin speccen om de raid te buffen.
Idd, ik vind het ook een beetje nutteloos om als CL een 'visie' te hebben van hoe Warlocks horen te spelen, alsof blizzard the andere 2 trees voor niets heeft gemaakt. Gewoon accepteren wat meer dmg doet dan gemiddeld. Er zijn destro's met 4k+ dps, nou, die zijn dan bruikbaarder dan het gros van de affliction warlocks die 3k dps doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Netjes hoor. Im impressed.
[..]
![]()
Dit getuigd dan weer helaas van minder verstand imho. Warlocks veroordelen omdat ze een jaar lang een spec hebben gespeeld die veeeeel meer dmg (700-800 dps) deed dan affliction, is op het zielige af. Elitair geneuzel. Kijk mij eens even 5 dots hanteren, maar toch zuigen in de dmg meters. Nou kan je wel weer zeggen dat jij met affli de destro's in jouw guild versloeg, maar dat zegt natuurlijk niks. Feit was dat DS&SNF gewoon DE dps spec voor warlocks was pre nerf patch. Door affliction te gaan gimpte je destijds de raid. Maar jij denkt dus blijkbaar alleen aan jezelf. Dat kan.
Waar ik benieuwder naar ben is jouw standpunt dat meta/ruin de raid buffed? Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zonder Ele shammy's raiden wel? Demonic pact is volledig onnodig. Door 5 punten daarin te speccen voor een buff die wordt gebumped door Totem of Wrath kan de lock tevens geen emberstorm nemen. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen wat dat betekent.
Het is alleen erg jammer dat bepaalde classes in vaste rollen worden gepushed omdat een bepaalde spec niet zoveel dps doet als een andere. Gelukkig wordt dit steeds meer aangepast... de boomkin van nu was de oomkin van vroeger, wie heeft er niet gelachen toen iemand eens zei dat hij pala dps was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, ik vind het ook een beetje nutteloos om als CL een 'visie' te hebben van hoe Warlocks horen te spelen, alsof blizzard the andere 2 trees voor niets heeft gemaakt. Gewoon accepteren wat meer dmg doet dan gemiddeld. Er zijn destro's met 4k+ dps, nou, die zijn dan bruikbaarder dan het gros van de affliction warlocks die 3k dps doen.
Dat kan wel een dagje duren voordat een nieuwe char zichtbaar is in armory.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
GisterZe zit trouwens nu met Senzei bij de guild Ladies of Azeroth op Hellscream.
Ja ik speelde ook hunter in die tijd, je was of MM of SV maar BM werd door bijna niemand gedaan. Het was toen ook niet realistisch, iedereen haatte pets (UBRS arena...) de pets waren binnen een paar tellen dood en ze deden vooral vrijwel geen dps.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben al jaren BM. Dat was in de MC tijd ook niet echt normaal kan ik je zeggen. Gelukkig hield onze guild zich toen al niet aan een vast stramien.
Je bent nieuw bij WoW?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef Henkius het volgende:
Ligt het aan mijn WoW of liggen de servers eruit?
Ah ok danquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef GI het volgende:
Iedere woensdagochtend is er onderhoud aan de servers. De ene keer duurt het wat langer dan de andere keer. Ik geloof dat er voor vandaag extended maintance is aangekodigd. Rond lunch kan je weer spelen denk ik.
En toch kreeg ik het met mijn Boar voor elkaar om in de top 3 damage te komen (van 40 man).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja ik speelde ook hunter in die tijd, je was of MM of SV maar BM werd door bijna niemand gedaan. Het was toen ook niet realistisch, iedereen haatte pets (UBRS arena...) de pets waren binnen een paar tellen dood en ze deden vooral vrijwel geen dps.
Ik ben indertijd van BM afgestapt omdat ze alle pets met speciale stats generfed hadden.
Een deel v/d pets die ik gehad heb:
Lupos: Deed shadowdmg ipv physical. Was bugged en kreeg een deel van de hunter's AP mee.
Brokentooth: 1sec attackspeed
Bangalash: die had standaard +100 resistance op alles
AV wolf: kon met gemak epic mounts inhalen
Wij gaan zondag BT clearenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef Stranger het volgende:
Nu er nog niet zoveel 25-man content is, zijn we gisteren toch maar even kil'jaeden gaan bezoeken, was de enige baas die ik nog nooit had verslagen in tbc.
Ik moet zeggen, blijft een tof gevoel, en even voelde ik me weer 10 levels jonger
[ afbeelding ]
lol im in :d allemaal gnomes aanmaken, deeprun tram, en kill hogger!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef GI het volgende:
Zullen we met zijn allen een hogger-run doen op een willekeurige server ?
Dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol im in :d allemaal gnomes aanmaken, deeprun tram, en kill hogger!!
Hogger is een lvl 11 Elite in Elwyn Forestquote:
Leuker is dat sommigen het niet begrijpenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hogger is een lvl 11 Elite in Elwyn Forest
[ afbeelding ]
Het gebeurd wel vaker dan als een server down is veel mensen op een andere server loggen, en dan massaal met lvl 1 chars hogger raiden. Blijft lache
hahaha ik doe meequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gebeurd wel vaker dan als een server down is veel mensen op een andere server loggen, en dan massaal met lvl 1 chars hogger raiden. Blijft lache
Dumpt er iemand nog wel eens corpses in ogri of IF? Op mijn oude server hadden we regelmatige een dooie Orc voor de AH liggen "Icomeinpeace" of met een andere belachelijke naamquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:49 schreef Stranger het volgende:
Wij doen altijd een level-1 gnomerace naar booty bay
haha leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom is dat lache dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik meen me te herinneren dat bij ons in Stormwind Cathedral ooit eens een dooie Tauren lag met de naam "Beefoffer" of iets in die trend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dumpt er iemand nog wel eens corpses in ogri of IF? Op mijn oude server hadden we regelmatige een dooie Orc voor de AH liggen "Icomeinpeace" of met een andere belachelijke naam
Hopelijk heb je die Noob raidleader wat anders gezegdquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Hanstin het volgende:
Vandaag wou ik dus 25man VoA blijk ik niet genoeg gegeared ervoor te zijnvan al die runs die ik heb gedaan sta ik meestal op plek 1,2 of 3.
Mijn gear is te zien in de OP(ja 3 á 4 blue items)
Sowieso, PvPquote:
Ik check de gear meestal wel voordat ik een hc pug. Maar dat is meer omdat ik niet onnodig wil wipen omdat de tank maar 500 defense heeft of de priest maar 12k mana heeft. (Beide zijn voorgekomen...)quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef VatosLoco het volgende:
Het leuke vind ik altijd als ik join in een HC, vragen ze "heb je goede gear" als ik dan hun gear zie vind ik het een lachertje.
Whehe idd erg irritante groups, of niet weten waar de instance isquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik check de gear meestal wel voordat ik een hc pug. Maar dat is meer omdat ik niet onnodig wil wipen omdat de tank maar 500 defense heeft of de priest maar 12k mana heeft. (Beide zijn voorgekomen...)
Dat je nooit bij gruul bent geweest kan ik nog wel snappen maar vraag dan op ze minst wat de gene die zegt "it's like gruul" wat er mee bedoelt word...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Ok guys, this boss is like Gruul.
Let's go.
Tank rent op de baas af.
1 minuut later alleen ik en de tank nog levend. Toch nog naar 15% gekregen (op 80% ging de healer + 2 dps dood).
Daarna:
'Guys, it was like Gruul, why didn't you spread?'
'Never been to Gruul'
'Me neither'
'Same here'
"Hogger with 3 gnolls up"quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol im in :d allemaal gnomes aanmaken, deeprun tram, en kill hogger!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk! Ze zijn gaaf hoor, mijn main is niet voor niets een dkVind ze erg leuk om te spelen.
Whehe ja. "LF good geared dps for heroic". Meestal zijn dat dan gasten die zelf keihard falen en een goede dps nodig hebben om zichzelf te compenseren ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef VatosLoco het volgende:
Het leuke vind ik altijd als ik join in een HC, vragen ze "heb je goede gear" als ik dan hun gear zie vind ik het een lachertje.
http://thottbot.com/i1307quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Zouden we dan improved loot krijgen?
quote:
Kill Hogger without being in a group before level 10quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:27 schreef Murloc het volgende:
[..]
![]()
Geweldig dat! Daar zou dus echt een achievement voor moeten zijn!
Hmm, met titel natuurlijk.
Vanquisher of Elwynn ofzo?
ooow dat is zooo kut! Maar GM's kunnen vrij behulpzaam zijn. Ik deed need op die mooie epic mace in Nexus maar ik had niet gezien dat die druid hem beter kon gebruiken. Voor mij een minor upgrade, voor hem een major.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja joh, net arch op heroic gedaan, T7 robe, maar de raid leader verliet en daarna kon de nieuwe leader de loot niet assignen. Uiteraard verviel onze control over wintergrasp 4 minuten later en verdween daarmee ook de corpse + loot. Even een ticket aangemaakt en een screenshot voor de fail:
[ afbeelding ]
Had ik ook alleen dan met de deadly gladiator gloves ik kreeg ze niet omdat er geen record had in de instance (ik deed het op een dinsdag avond...)quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja joh, net arch op heroic gedaan, T7 robe, maar de raid leader verliet en daarna kon de nieuwe leader de loot niet assignen. Uiteraard verviel onze control over wintergrasp 4 minuten later en verdween daarmee ook de corpse + loot. Even een ticket aangemaakt en een screenshot voor de fail:
[ afbeelding ]
Ik wist het ook niet, maar toch geprobeerd. Vond het enorm lullig voor die druid... Nu maar hopen dat je je robe in je mailbox krijgtquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat ze het in jouw situatie ook konden doen, maar handig om te wetenkan ooit wel van pas komen.
Meerdere GM's doen hun werk over meerdere servers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ja de GM's doen goed werk. Heeft elke server een eigen GM?
Lijkt me nog niet eens zo`n heel vervelend baantje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere GM's doen hun werk over meerdere servers.
Ik ken toevallig een ex-GM
Is wel saai hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me nog niet eens zo`n heel vervelend baantje.
Misschien dat het na een tijdje gaat vervelen dat zou zomaar kunnen.
Je hoeft alleen maar te verhuizen naar Versailles... in Frankrijk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet eens zo`n heel vervelend baantje.
Misschien dat het na een tijdje gaat vervelen dat zou zomaar kunnen.
Als het net zo betaald zoals ik nu betaald wordt zou ik er mee kunnen levenquote:
Vrouwtjes Draeneiquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef Windigo het volgende:
Linkje voor de OP:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Everfrost mijn nieuwe DK die Everfrost heet.
Mijn nieuwe DK:
[ afbeelding ]
nice avatarquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Black-Hole het volgende:
Voor de OP:
Black-Hole
[ afbeelding ]
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)
Anwell - Khadgar (A) - Paladin
whehequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Netjes hoor. Im impressed.
[..]
![]()
Dit getuigd dan weer helaas van minder verstand imho. Warlocks veroordelen omdat ze een jaar lang een spec hebben gespeeld die veeeeel meer dmg (700-800 dps) deed dan affliction, is op het zielige af. Elitair geneuzel. Kijk mij eens even 5 dots hanteren, maar toch zuigen in de dmg meters. Nou kan je wel weer zeggen dat jij met affli de destro's in jouw guild versloeg, maar dat zegt natuurlijk niks. Feit was dat DS&SNF gewoon DE dps spec voor warlocks was pre nerf patch. Door affliction te gaan gimpte je destijds de raid. Maar jij denkt dus blijkbaar alleen aan jezelf. Dat kan.
Waar ik benieuwder naar ben is jouw standpunt dat meta/ruin de raid buffed? Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zonder Ele shammy's raiden wel? Demonic pact is volledig onnodig. Door 5 punten daarin te speccen voor een buff die wordt gebumped door Totem of Wrath kan de lock tevens geen emberstorm nemen. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen wat dat betekent.
Gelijk doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef drumstickNL het volgende:
Zat te denken om balance te gaan of zou ik hiermee wachten tot ik 80 ben?
Ik heb 3 lvls in Balance gespeeld, nu weer 1 lvl in feral, maar ik vind Balance stukken leuker op me druidquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef drumstickNL het volgende:
Zat te denken om balance te gaan of zou ik hiermee wachten tot ik 80 ben?
Bleh, al is het alleen al cosmetisch, ik zal altijd kitty over boomkin prefereren als DPS.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Gelijk doenBalance is heerlijk spelen.
Boomkinquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bleh, al is het alleen al cosmetisch, ik zal altijd kitty over boomkin prefereren als DPS.
Diablo2-jargon.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Boomkin![]()
Misschien moet ik toch eens een dudu aanmaken
eh? druids werden op mijn vorige server altijd dudu's genoemdquote:
Druids worden sinds 2001 al in Diablo 2 "dudu's" genoemd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
eh? druids werden op mijn vorige server altijd dudu's genoemd
hehe, leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |