Hogger is een lvl 11 Elite in Elwyn Forestquote:
Leuker is dat sommigen het niet begrijpenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hogger is een lvl 11 Elite in Elwyn Forest
[ afbeelding ]
Het gebeurd wel vaker dan als een server down is veel mensen op een andere server loggen, en dan massaal met lvl 1 chars hogger raiden. Blijft lache
hahaha ik doe meequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gebeurd wel vaker dan als een server down is veel mensen op een andere server loggen, en dan massaal met lvl 1 chars hogger raiden. Blijft lache
Dumpt er iemand nog wel eens corpses in ogri of IF? Op mijn oude server hadden we regelmatige een dooie Orc voor de AH liggen "Icomeinpeace" of met een andere belachelijke naamquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:49 schreef Stranger het volgende:
Wij doen altijd een level-1 gnomerace naar booty bay
haha leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom is dat lache dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik meen me te herinneren dat bij ons in Stormwind Cathedral ooit eens een dooie Tauren lag met de naam "Beefoffer" of iets in die trend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dumpt er iemand nog wel eens corpses in ogri of IF? Op mijn oude server hadden we regelmatige een dooie Orc voor de AH liggen "Icomeinpeace" of met een andere belachelijke naam
Hopelijk heb je die Noob raidleader wat anders gezegdquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Hanstin het volgende:
Vandaag wou ik dus 25man VoA blijk ik niet genoeg gegeared ervoor te zijnvan al die runs die ik heb gedaan sta ik meestal op plek 1,2 of 3.
Mijn gear is te zien in de OP(ja 3 á 4 blue items)
Sowieso, PvPquote:
Ik check de gear meestal wel voordat ik een hc pug. Maar dat is meer omdat ik niet onnodig wil wipen omdat de tank maar 500 defense heeft of de priest maar 12k mana heeft. (Beide zijn voorgekomen...)quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef VatosLoco het volgende:
Het leuke vind ik altijd als ik join in een HC, vragen ze "heb je goede gear" als ik dan hun gear zie vind ik het een lachertje.
Whehe idd erg irritante groups, of niet weten waar de instance isquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik check de gear meestal wel voordat ik een hc pug. Maar dat is meer omdat ik niet onnodig wil wipen omdat de tank maar 500 defense heeft of de priest maar 12k mana heeft. (Beide zijn voorgekomen...)
Dat je nooit bij gruul bent geweest kan ik nog wel snappen maar vraag dan op ze minst wat de gene die zegt "it's like gruul" wat er mee bedoelt word...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Ok guys, this boss is like Gruul.
Let's go.
Tank rent op de baas af.
1 minuut later alleen ik en de tank nog levend. Toch nog naar 15% gekregen (op 80% ging de healer + 2 dps dood).
Daarna:
'Guys, it was like Gruul, why didn't you spread?'
'Never been to Gruul'
'Me neither'
'Same here'
"Hogger with 3 gnolls up"quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol im in :d allemaal gnomes aanmaken, deeprun tram, en kill hogger!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk! Ze zijn gaaf hoor, mijn main is niet voor niets een dkVind ze erg leuk om te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |