Dit lijkt me een mooi moment om te zeggen: check de opquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om eens een char op een andere server aan te maken, gewoon frisse start zegmaar. Welke server zit je, speel je horde of alliance en is de guild een beetje praatgraag?Oh, en mogen low lvl chars in je guild?
Welke quest is het precies ? Er zijn er nogal watquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:06 schreef kastanova het volgende:
Iemand enig idee waarom ik bij de Pillar of Earth de kristallen niet kan plaatsen?
Wanneer heb je haar aangemaakt?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:29 schreef Windigo het volgende:
Mededeling voor de OP:
Ik heb een nieuwe DK gemaakt, draenei female genaamd Everfrost in plaats van Desendo. Dit omdat ik geen last wil hebben van mijn ex-guildies op mijn main character. Ik kan haar nog niet vinden in de armory vreemd genoeg, zou wel moeten want ze is level 58. Misschien na de maintenance..Als ik haar kan vinden post ik het linkje wel.
Gisterquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:32 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar aangemaakt?
Netjes hoor. Im impressed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:52 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Draaien geen WWS atm.
Wel een screen.
Deze week voor 5k+
quote:Onterecht, dezelfde shadow bolt spammers hebben al 2 jaar lang alles waar warlocks voor staan verkracht en nu proberen ze het nog steeds.
Ik ben CL, ik neem niet eens iemand aan die destro(-hybrid) is tenzij ze naar meta/ruin speccen om de raid te buffen.
Idd, ik vind het ook een beetje nutteloos om als CL een 'visie' te hebben van hoe Warlocks horen te spelen, alsof blizzard the andere 2 trees voor niets heeft gemaakt. Gewoon accepteren wat meer dmg doet dan gemiddeld. Er zijn destro's met 4k+ dps, nou, die zijn dan bruikbaarder dan het gros van de affliction warlocks die 3k dps doen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Netjes hoor. Im impressed.
[..]
![]()
Dit getuigd dan weer helaas van minder verstand imho. Warlocks veroordelen omdat ze een jaar lang een spec hebben gespeeld die veeeeel meer dmg (700-800 dps) deed dan affliction, is op het zielige af. Elitair geneuzel. Kijk mij eens even 5 dots hanteren, maar toch zuigen in de dmg meters. Nou kan je wel weer zeggen dat jij met affli de destro's in jouw guild versloeg, maar dat zegt natuurlijk niks. Feit was dat DS&SNF gewoon DE dps spec voor warlocks was pre nerf patch. Door affliction te gaan gimpte je destijds de raid. Maar jij denkt dus blijkbaar alleen aan jezelf. Dat kan.
Waar ik benieuwder naar ben is jouw standpunt dat meta/ruin de raid buffed? Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zonder Ele shammy's raiden wel? Demonic pact is volledig onnodig. Door 5 punten daarin te speccen voor een buff die wordt gebumped door Totem of Wrath kan de lock tevens geen emberstorm nemen. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen wat dat betekent.
Het is alleen erg jammer dat bepaalde classes in vaste rollen worden gepushed omdat een bepaalde spec niet zoveel dps doet als een andere. Gelukkig wordt dit steeds meer aangepast... de boomkin van nu was de oomkin van vroeger, wie heeft er niet gelachen toen iemand eens zei dat hij pala dps was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:53 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, ik vind het ook een beetje nutteloos om als CL een 'visie' te hebben van hoe Warlocks horen te spelen, alsof blizzard the andere 2 trees voor niets heeft gemaakt. Gewoon accepteren wat meer dmg doet dan gemiddeld. Er zijn destro's met 4k+ dps, nou, die zijn dan bruikbaarder dan het gros van de affliction warlocks die 3k dps doen.
Dat kan wel een dagje duren voordat een nieuwe char zichtbaar is in armory.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
GisterZe zit trouwens nu met Senzei bij de guild Ladies of Azeroth op Hellscream.
Ja ik speelde ook hunter in die tijd, je was of MM of SV maar BM werd door bijna niemand gedaan. Het was toen ook niet realistisch, iedereen haatte pets (UBRS arena...) de pets waren binnen een paar tellen dood en ze deden vooral vrijwel geen dps.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben al jaren BM. Dat was in de MC tijd ook niet echt normaal kan ik je zeggen. Gelukkig hield onze guild zich toen al niet aan een vast stramien.
Je bent nieuw bij WoW?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:09 schreef Henkius het volgende:
Ligt het aan mijn WoW of liggen de servers eruit?
Ah ok danquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:20 schreef GI het volgende:
Iedere woensdagochtend is er onderhoud aan de servers. De ene keer duurt het wat langer dan de andere keer. Ik geloof dat er voor vandaag extended maintance is aangekodigd. Rond lunch kan je weer spelen denk ik.
En toch kreeg ik het met mijn Boar voor elkaar om in de top 3 damage te komen (van 40 man).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ja ik speelde ook hunter in die tijd, je was of MM of SV maar BM werd door bijna niemand gedaan. Het was toen ook niet realistisch, iedereen haatte pets (UBRS arena...) de pets waren binnen een paar tellen dood en ze deden vooral vrijwel geen dps.
Ik ben indertijd van BM afgestapt omdat ze alle pets met speciale stats generfed hadden.
Een deel v/d pets die ik gehad heb:
Lupos: Deed shadowdmg ipv physical. Was bugged en kreeg een deel van de hunter's AP mee.
Brokentooth: 1sec attackspeed
Bangalash: die had standaard +100 resistance op alles
AV wolf: kon met gemak epic mounts inhalen
Wij gaan zondag BT clearenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:21 schreef Stranger het volgende:
Nu er nog niet zoveel 25-man content is, zijn we gisteren toch maar even kil'jaeden gaan bezoeken, was de enige baas die ik nog nooit had verslagen in tbc.
Ik moet zeggen, blijft een tof gevoel, en even voelde ik me weer 10 levels jonger
[ afbeelding ]
lol im in :d allemaal gnomes aanmaken, deeprun tram, en kill hogger!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:28 schreef GI het volgende:
Zullen we met zijn allen een hogger-run doen op een willekeurige server ?
Dat dusquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol im in :d allemaal gnomes aanmaken, deeprun tram, en kill hogger!!
Hogger is een lvl 11 Elite in Elwyn Forestquote:
Leuker is dat sommigen het niet begrijpenquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Hogger is een lvl 11 Elite in Elwyn Forest
[ afbeelding ]
Het gebeurd wel vaker dan als een server down is veel mensen op een andere server loggen, en dan massaal met lvl 1 chars hogger raiden. Blijft lache
hahaha ik doe meequote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gebeurd wel vaker dan als een server down is veel mensen op een andere server loggen, en dan massaal met lvl 1 chars hogger raiden. Blijft lache
Dumpt er iemand nog wel eens corpses in ogri of IF? Op mijn oude server hadden we regelmatige een dooie Orc voor de AH liggen "Icomeinpeace" of met een andere belachelijke naamquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:49 schreef Stranger het volgende:
Wij doen altijd een level-1 gnomerace naar booty bay
haha leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom is dat lache dan?quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:45 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik meen me te herinneren dat bij ons in Stormwind Cathedral ooit eens een dooie Tauren lag met de naam "Beefoffer" of iets in die trend.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:51 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dumpt er iemand nog wel eens corpses in ogri of IF? Op mijn oude server hadden we regelmatige een dooie Orc voor de AH liggen "Icomeinpeace" of met een andere belachelijke naam
Hopelijk heb je die Noob raidleader wat anders gezegdquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:57 schreef Hanstin het volgende:
Vandaag wou ik dus 25man VoA blijk ik niet genoeg gegeared ervoor te zijnvan al die runs die ik heb gedaan sta ik meestal op plek 1,2 of 3.
Mijn gear is te zien in de OP(ja 3 á 4 blue items)
Sowieso, PvPquote:
Ik check de gear meestal wel voordat ik een hc pug. Maar dat is meer omdat ik niet onnodig wil wipen omdat de tank maar 500 defense heeft of de priest maar 12k mana heeft. (Beide zijn voorgekomen...)quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef VatosLoco het volgende:
Het leuke vind ik altijd als ik join in een HC, vragen ze "heb je goede gear" als ik dan hun gear zie vind ik het een lachertje.
Whehe idd erg irritante groups, of niet weten waar de instance isquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik check de gear meestal wel voordat ik een hc pug. Maar dat is meer omdat ik niet onnodig wil wipen omdat de tank maar 500 defense heeft of de priest maar 12k mana heeft. (Beide zijn voorgekomen...)
Dat je nooit bij gruul bent geweest kan ik nog wel snappen maar vraag dan op ze minst wat de gene die zegt "it's like gruul" wat er mee bedoelt word...quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Ok guys, this boss is like Gruul.
Let's go.
Tank rent op de baas af.
1 minuut later alleen ik en de tank nog levend. Toch nog naar 15% gekregen (op 80% ging de healer + 2 dps dood).
Daarna:
'Guys, it was like Gruul, why didn't you spread?'
'Never been to Gruul'
'Me neither'
'Same here'
"Hogger with 3 gnolls up"quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:39 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
lol im in :d allemaal gnomes aanmaken, deeprun tram, en kill hogger!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 13:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuk! Ze zijn gaaf hoor, mijn main is niet voor niets een dkVind ze erg leuk om te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |