Whehe ja. "LF good geared dps for heroic". Meestal zijn dat dan gasten die zelf keihard falen en een goede dps nodig hebben om zichzelf te compenseren ofzoquote:Op woensdag 14 januari 2009 12:05 schreef VatosLoco het volgende:
Het leuke vind ik altijd als ik join in een HC, vragen ze "heb je goede gear" als ik dan hun gear zie vind ik het een lachertje.
http://thottbot.com/i1307quote:Op woensdag 14 januari 2009 14:14 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Zouden we dan improved loot krijgen?
quote:
Kill Hogger without being in a group before level 10quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:27 schreef Murloc het volgende:
[..]
![]()
Geweldig dat! Daar zou dus echt een achievement voor moeten zijn!
Hmm, met titel natuurlijk.
Vanquisher of Elwynn ofzo?
ooow dat is zooo kut! Maar GM's kunnen vrij behulpzaam zijn. Ik deed need op die mooie epic mace in Nexus maar ik had niet gezien dat die druid hem beter kon gebruiken. Voor mij een minor upgrade, voor hem een major.quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja joh, net arch op heroic gedaan, T7 robe, maar de raid leader verliet en daarna kon de nieuwe leader de loot niet assignen. Uiteraard verviel onze control over wintergrasp 4 minuten later en verdween daarmee ook de corpse + loot. Even een ticket aangemaakt en een screenshot voor de fail:
[ afbeelding ]
Had ik ook alleen dan met de deadly gladiator gloves ik kreeg ze niet omdat er geen record had in de instance (ik deed het op een dinsdag avond...)quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja joh, net arch op heroic gedaan, T7 robe, maar de raid leader verliet en daarna kon de nieuwe leader de loot niet assignen. Uiteraard verviel onze control over wintergrasp 4 minuten later en verdween daarmee ook de corpse + loot. Even een ticket aangemaakt en een screenshot voor de fail:
[ afbeelding ]
Ik wist het ook niet, maar toch geprobeerd. Vond het enorm lullig voor die druid... Nu maar hopen dat je je robe in je mailbox krijgtquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
Wist niet dat ze het in jouw situatie ook konden doen, maar handig om te wetenkan ooit wel van pas komen.
Meerdere GM's doen hun werk over meerdere servers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:27 schreef drumstickNL het volgende:
Ja de GM's doen goed werk. Heeft elke server een eigen GM?
Lijkt me nog niet eens zo`n heel vervelend baantje.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Meerdere GM's doen hun werk over meerdere servers.
Ik ken toevallig een ex-GM
Is wel saai hoor!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef ScarFace- het volgende:
Lijkt me nog niet eens zo`n heel vervelend baantje.
Misschien dat het na een tijdje gaat vervelen dat zou zomaar kunnen.
Je hoeft alleen maar te verhuizen naar Versailles... in Frankrijk...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:59 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Lijkt me nog niet eens zo`n heel vervelend baantje.
Misschien dat het na een tijdje gaat vervelen dat zou zomaar kunnen.
Als het net zo betaald zoals ik nu betaald wordt zou ik er mee kunnen levenquote:
Vrouwtjes Draeneiquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:43 schreef Windigo het volgende:
Linkje voor de OP:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Hellscream&n=Everfrost mijn nieuwe DK die Everfrost heet.
Mijn nieuwe DK:
[ afbeelding ]
nice avatarquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:05 schreef Black-Hole het volgende:
Voor de OP:
Black-Hole
[ afbeelding ]
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)
Anwell - Khadgar (A) - Paladin
whehequote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Netjes hoor. Im impressed.
[..]
![]()
Dit getuigd dan weer helaas van minder verstand imho. Warlocks veroordelen omdat ze een jaar lang een spec hebben gespeeld die veeeeel meer dmg (700-800 dps) deed dan affliction, is op het zielige af. Elitair geneuzel. Kijk mij eens even 5 dots hanteren, maar toch zuigen in de dmg meters. Nou kan je wel weer zeggen dat jij met affli de destro's in jouw guild versloeg, maar dat zegt natuurlijk niks. Feit was dat DS&SNF gewoon DE dps spec voor warlocks was pre nerf patch. Door affliction te gaan gimpte je destijds de raid. Maar jij denkt dus blijkbaar alleen aan jezelf. Dat kan.
Waar ik benieuwder naar ben is jouw standpunt dat meta/ruin de raid buffed? Je gaat me toch niet vertellen dat jullie zonder Ele shammy's raiden wel? Demonic pact is volledig onnodig. Door 5 punten daarin te speccen voor een buff die wordt gebumped door Totem of Wrath kan de lock tevens geen emberstorm nemen. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen wat dat betekent.
Gelijk doenquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef drumstickNL het volgende:
Zat te denken om balance te gaan of zou ik hiermee wachten tot ik 80 ben?
Ik heb 3 lvls in Balance gespeeld, nu weer 1 lvl in feral, maar ik vind Balance stukken leuker op me druidquote:Op donderdag 15 januari 2009 08:00 schreef drumstickNL het volgende:
Zat te denken om balance te gaan of zou ik hiermee wachten tot ik 80 ben?
Bleh, al is het alleen al cosmetisch, ik zal altijd kitty over boomkin prefereren als DPS.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:30 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Gelijk doenBalance is heerlijk spelen.
Boomkinquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Bleh, al is het alleen al cosmetisch, ik zal altijd kitty over boomkin prefereren als DPS.
Diablo2-jargon.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:21 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Boomkin![]()
Misschien moet ik toch eens een dudu aanmaken
eh? druids werden op mijn vorige server altijd dudu's genoemdquote:
Druids worden sinds 2001 al in Diablo 2 "dudu's" genoemd.quote:Op donderdag 15 januari 2009 09:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
eh? druids werden op mijn vorige server altijd dudu's genoemd
hehe, leukquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:30 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Voor whyri en alle andere rogue's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |