However, at a sufficiently high "base DPS" in cat form (as shown on the "Melee" section of your character sheet), the increased crit frequency from adding agility will produce more total DPS than adding strengthquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:31 schreef SharQueDo het volgende:
Agi is tegenwoordig een tank stat voor Druids. Voor DPS: Strength > Agility. En Stamina spreekt voor zich, neem ik aan? En daarnaast ben ik zwaar over de Expertise-cap (aangezien ik nog Expertise-gear draag omdat ik tank was; ik ben sinds gisteren DPS) en ik heb veel en veel te weinig Hit rating.
Sorry hoor maar hij doet 3k+ dps, dat heb ik rogues nog niet zien doen in HCs. Dus kom maar met screenies! Zeker omdat je een week geleden nog lag te zeuren dat iedereen meer DPS dan jou deed (omdat je niets snapte van swords) en je wilde rerollenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Je bent een druid, je kan hoge crits doen, daar is niets bijzonders aantegen me rogue leg je het toch zwaar af in dps. Daarbij je runt met een shammy, die gasten staan altijd onder de tanks
De warrior in de party is tank, blijf jou en een DK over. Geen wonder dat je dik bovenaan staat, run maar eens met een echte party
http://druid.wikispaces.com/ToskksDPSGearMethodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:50 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
However, at a sufficiently high "base DPS" in cat form (as shown on the "Melee" section of your character sheet), the increased crit frequency from adding agility will produce more total DPS than adding strength
![]()
Agility geeft je dodge, kan ik begrijpen dat erg nice is in bear, maar ook meer AP/Crit. Ik vond je gear meer geschikt voor dps druids ipv tank druids. Je heb standaard Rogue gear met een Druid staff.
Daarbij even je 2 mede dps opgezocht, Beaze en Insanehoge, Insanehoge is zwaar undergeared vergeleken met jou, nog een greenen veel questgear. Beaze heeft wat betere gear, maar vergeleken met jou ook een lachtertje. Post eens al die printscreens van al die runs waar jij niet bovenaanstaan tegen same geared classes?
![]()
En hitrating is niet zo heel nodig in HC, HC run je al met standaard quest blue gear.
Ieder zijn eigen keus natuurlijk, maar ik vind sub specc meer het stunlock spec, je hebt een point in preperation, waarvoor? daarbij de speed met stealthed vind ik ook onnodig in pve, vanish en blind is ook onnodig in pve, waarom moet je vanishen, in pve gaat het er niet om dat je overleeft, als je een goede tank hebt dan hoef je nooit te vanishen, en als je moet 2x moet vanishen binnen 5 min moet je wel eens nadenken of je in een goede party zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:03 schreef Fipotje het volgende:
Is dit niet beter aangezien ik daggers heb.
http://www.wowhead.com/?talent=fhbcZ0xV0x0xZxbcbIGzbAzVc
en geen fist of sword en als ik die moet farmen moet ik toch dagger pve spec
800 dps moet je terug naar karazhan, voor jou hoop ik dat dat geen guildies waren anders ben je fucked.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:04 schreef SharQueDo het volgende:
Ben vandaag maar eens gespecced naar DPS, heroic Violet Hold ging al goed.![]()
[ afbeelding ]
Alleen de healer is een alt van een guildie van mij, die tevens ook ver bovenaan 3.5k DPS trekt als enige als Demo Warlock (en dan als raidbuffer/raidhelper, geen pure DPS class).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
800 dps moet je terug naar karazhan, voor jou hoop ik dat dat geen guildies waren anders ben je fucked.
Gister 3.7k als affli op die baas gehaald.
Ik doe nu al meer dps op patch25 dan hunters, mijn constante "AND YOU GUYS ARE EVEN GETTING NERFED!" valt slecht bij de hunters.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren bij Grandwidow een startpiek in DPS gehaald van 3900. Best nice al zeg ik het zelf (en dat is dus single target).
Morgen ws. de patch en dan is het voorbij met dat soort getallen voor hunters
Voordat je gaat raiden maakt het erg weinig uit in welke guild je zit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:14 schreef Windigo het volgende:
Mijn guild verlaten vandaag. Toch beter dan in een guild zitten met je ex vriend en een vriendin met wie je niet meer omgaat. Bijna 64
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Combat daggers?![]()
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Hier zou ik voor gaan
Ik zat laatst in een 25man naxx met een lock die 4k+ dps deed op bosses (single target) en op trash (aoe, duh) - hij was demo/destro!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
800 dps moet je terug naar karazhan, voor jou hoop ik dat dat geen guildies waren anders ben je fucked.
Gister 3.7k als affli op die baas gehaald.
*zucht* ik heb een pest hekel aan al die hybrid demo/destro warlocks.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een 25man naxx met een lock die 4k+ dps deed op bosses (single target) en op trash (aoe, duh) - hij was demo/destro!
/patquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
*zucht* ik heb een pest hekel aan al die hybrid demo/destro warlocks.
Heb je als rogue ook een soort instant supercrit? Op mijn shaman is het flameshock en de lavaburst daarna is 100% crit (~8000dmg unbuffed)quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:28 schreef Hanstin het volgende:
Gister 10man malygos gedaan met 2 van die sparks en deathwish aan tickt mijn deepwounds voor een gemiddelde van 4,7k met ene maximum van 8k
VANISH AMBUSH LOLLOLLOLquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Heb je als rogue ook een soort instant supercrit? Op mijn shaman is het flameshock en de lavaburst daarna is 100% crit (~8000dmg unbuffed)
WWS or it didnt happen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
*zucht* ik heb een pest hekel aan al die hybrid demo/destro warlocks.
Deze week zelf 4.6k op patch25 gehaald, na reset ga ik voor over 5k.
Hmm, ik ook wel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Merkowitz het volgende:
Maar goed, ben benieuwd naar de WWS.
Ik ben een warrior, Recklesness 3 crits met een special ability met een 3min cooldownquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:30 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Heb je als rogue ook een soort instant supercrit? Op mijn shaman is het flameshock en de lavaburst daarna is 100% crit (~8000dmg unbuffed)
klopt...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik doe nu al meer dps op patch25 dan hunters, mijn constante "AND YOU GUYS ARE EVEN GETTING NERFED!" valt slecht bij de hunters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |