Idd, wil ik wel eens een printscreen van zien waar een andere user al naar vroeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
*zucht* ik heb een pest hekel aan al die hybrid demo/destro warlocks.
Deze week zelf 4.6k op patch25 gehaald, na reset ga ik voor over 5k.
1.8k is gewoon erg goed hoor Vatos. Ik denk dat hij een aardig eind in de buurt komt van 4k dps op patch. Het lijkt me echter net iets te weinig voor 4.6, maar ik kan er naast zitten ofc.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Idd, wil ik wel eens een printscreen van zien waar een andere user al naar vroeg.
1.8k SD![]()
Daarbij ben ik wel aan het denken om een lock als alt te rollen, gewoon beetje mee spelen, lijkt me wel een leuke class.
1.8 is ook goed, maar daarmee 5k halen, oke unbuffed ligt aan je party natuurlijk. Maar bijna 5 k vind ik wel erg veel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
1.8k is gewoon erg goed hoor Vatos. Ik denk dat hij een aardig eind in de buurt komt van 4k dps op patch. Het lijkt me echter net iets te weinig voor 4.6, maar ik kan er naast zitten ofc.
Draaien geen WWS atm.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
WWS or it didnt happen.
Daarnaast is patchy wel het ultieme gevecht voor affli locks. Dat is zo ongeveer de enige fight waar jij jouw spellrotation perfect kunt uitvoeren. Je hoeft niet te bewegen, geen silence effects etc. Op de meeste andere bossfights zal jouw dps aanzienlijk lager zijn.
Maar goed, ben benieuwd naar de WWS.
Beetje makkelijk en affli horen niet bij elkaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:19 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Idd, wil ik wel eens een printscreen van zien waar een andere user al naar vroeg.
1.8k SD![]()
Daarbij ben ik wel aan het denken om een lock als alt te rollen, gewoon beetje mee spelen, lijkt me wel een leuke class.
Ik wou net zeggen. Mijn DPS tijden Sartharion 3D is echt om te huilen vergeleken met single target lol.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:55 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Beetje makkelijk en affli horen niet bij elkaar.
Ik ben CL, ik neem niet eens iemand aan die destro(-hybrid) is tenzij ze naar meta/ruin speccen om de raid te buffen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:07 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Mijn DPS tijden Sartharion 3D is echt om te huilen vergeleken met single target lol.
Maar ja, ik ga never nooit Destro/Hybrid. Tenzij 't echt echt echt moet van de GM.
Onterecht, dezelfde shadow bolt spammers hebben al 2 jaar lang alles waar warlocks voor staan verkracht en nu proberen ze het nog steeds.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gelukkig denken de meeste locks er anders over.
0/31/40 is gewoon een poepsimpele spec die zelfs een triangeljosti kan bespelen, en omdat je met de imp uit 5% fire dmg EN crit krijgt, is crit geen hoge prioriteit meer sinds je toch poepveel crit krijgt van raidbuffs, kan je mooi op haste gear concentreren, 500 haste is al gauw 15% less casting time, reken maar uit.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Onterecht, dezelfde shadow bolt spammers hebben al 2 jaar lang alles waar warlocks voor staan verkracht en nu proberen ze het nog steeds.
Ga dan gewoon gelijk een fucking mage spelen.
Als je snel zonder mana zit zou ik zo gemmen:quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:52 schreef Metonae het volgende:
Hmm,, iemand hier die een Resto Shaman speelt? Vroeg me af of ik pure spellpower gems zou moeten nemen... of spellpower/mp5 aangezien ik redelijk snel zonder mana zit =S
In mijn guild wordt elke spec aangenomen, zolang ze maar gemiddeld dps/heal/tank doen. Mensen spelen dit spel voor de lol en als ze daar hun lol uithalen. Gewoon laten doen. Het is maar een spel.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik ben CL, ik neem niet eens iemand aan die destro(-hybrid) is tenzij ze naar meta/ruin speccen om de raid te buffen.
Zo'n guild zou ik joinenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn guild wordt elke spec aangenomen, zolang ze maar gemiddeld dps/heal/tank doen. Mensen spelen dit spel voor de lol en als ze daar hun lol uithalen. Gewoon laten doen. Het is maar een spel.
Ik zit erover te denken om eens een char op een andere server aan te maken, gewoon frisse start zegmaar. Welke server zit je, speel je horde of alliance en is de guild een beetje praatgraag?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In mijn guild wordt elke spec aangenomen, zolang ze maar gemiddeld dps/heal/tank doen. Mensen spelen dit spel voor de lol en als ze daar hun lol uithalen. Gewoon laten doen. Het is maar een spel.
Bij ons wordt iedereen met een goede apply en goede beheersing vna de nederlandse taal erin gelatenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede beheersing van de Nederlandse taal, he?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bij ons wordt iedereen met een goede apply en goede beheersing vna de nederlandse taal erin gelaten.
Wel is de guild verdeelt in de mensen die voor het sociale komen, en de mensen die raiden, blijkbaar hebben ze vertrouwen in mij, want volgensm ij was ik de enige niet officier/GM in de eerste run van onze guild naar naxx10
Mij hebben ze aangenomen omdat ik nieit een doorsnee newbie was, maar al redelijk wegwijs wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:21 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Goede beheersing vna de nederlandse taal, he?
quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mij hebben ze aangenomen omdat ik nieit een doorsnee newbie was, maar al redelijk wegwijs was.
WHo needs spellchecks when you got epics skills
Idd. En pas end game echt voor de haste gaan. Dan heb je tenminste een goede sp opgebouwd. Ik ben 77 en heb een manapool van uit mijn hoofd 1200. En rond de 300mana regen met watershield.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Als je snel zonder mana zit zou ik zo gemmen:
int + mp5 gems, sp+ mp5 gems en alleen +int gems.
zit je eenmaal goed dan kan je het beste inderdaad voor pure sp gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |