O, en had ik al verteld dat ik nog met tank enchants en gems rondloop? En dat een goeie 8 stukken van mijn gear blauw zijn?quote:
Mijn tijd komt nog wel, dat ik met 2 vingers in de neus droods roosterquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
O, en had ik al verteld dat ik nog met tank enchants en gems rondloop? En dat een goeie 8 stukken van mijn gear blauw zijn?
PvP in WoWquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn tijd komt nog wel, dat ik met 2 vingers in de neus droods rooster
PvP is voor het plebsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
PvP in WoWZo broken als wat. Als ik fatsoenlijk wil PvPen ga ik wel Warhammer spelen.
Figuurlijk gesproken was dat, ik bedoel dus dat onze (locks) tijd ngo wel komt dat we jullie DPS cijfers doen smeulenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:25 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Joh ei, waarom heb je het dan over dr00ds roosteren.
Wacht maar tot de patch uitkomt, dan ga je een stuk meer elemental shamans zienquote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Figuurlijk gesproken was dat, ik bedoel dus dat onze (locks) tijd ngo wel komt dat we jullie DPS cijfers doen smeulen
Je bent een druid, je kan hoge crits doen, daar is niets bijzonders aanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
O, en had ik al verteld dat ik nog met tank enchants en gems rondloop? En dat een goeie 8 stukken van mijn gear blauw zijn?
Triest maar waar.... maar ik heb lol en dat is belangrijker dan dpsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Je bent een druid, je kan hoge crits doen, daar is niets bijzonders aantegen me rogue leg je het toch zwaar af in dps. Daarbij je runt met een shammy, die gasten staan altijd onder de tanks
De warrior in de party is tank, blijf jou en een DK over. Geen wonder dat je dik bovenaan staat, run maar eens met een echte party
Dude, 8 stukken van je gear zijn EPIC leather dps gearquote:Op dinsdag 13 januari 2009 02:07 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb graag shammy's in een groep, dps of healer, door een shammy kan ik meer dps doen. En als healers zijn ze erg sterk met chain healing, shammy's hoeven ook niet op top dps te staan, ze brengen zoveel mee voor een groep.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Triest maar waar.... maar ik heb lol en dat is belangrijker dan dps
(denk ik dan altijd maar)
Je kan geen uitspraken doen over een class gebaseerd op wat pugs die je hebt gedaan. Wij hebben normaal gesproken 1 ele en 1 enh shammy in de raid in die gasten doen echt goede dmg. Onze ele shammy runt ongeveer 3500 dps in heroics. Die staat echt niet onder de tankquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik heb graag shammy's in een groep, dps of healer, door een shammy kan ik meer dps doen. En als healers zijn ze erg sterk met chain healing, shammy's hoeven ook niet op top dps te staan, ze brengen zoveel mee voor een groep.
Hierbij heb ik toch echt even moeten lachen om de redenen die blizz aangeeft als oorzaak van de lagg.quote:"For the last several weeks, our players have been experiencing periodic latency in both outdoor Northrend areas and Naxxramas, and we wanted to provide you with several updates on what we're doing to resolve these issues. As many players have discovered, the outdoor Northrend latency has been tied to activity in Wintergrasp. We are actively working on a server-side fix that should address the high latency experienced in the outdoor world when Wintergrasp is active. This fix is currently in testing on internal test realms and we anticipate that we'll be able to push it to live realms in the near future. Concerning Naxxramas, optimizations are being made that will address both the latency and disconnection issues affecting players while in that zone. These optimizations will be included with the next minor content patch."
Dat mag, ik kan goed opschieten met elemental shamans, wrath totem + elemental oath =quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Wacht maar tot de patch uitkomt, dan ga je een stuk meer elemental shamans zien
Ik doe 10 en 25 man naxx met 2 shammy's in de guildquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:57 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Je kan geen uitspraken doen over een class gebaseerd op wat pugs die je hebt gedaan. Wij hebben normaal gesproken 1 ele en 1 enh shammy in de raid in die gasten doen echt goede dmg. Onze ele shammy runt ongeveer 3500 dps in heroics. Die staat echt niet onder de tank
Toegegeven hij heeft wel goede gear nou, maar toen hij nog in blues rondliep deed hij 2500 dps in heroics. Ook een stuk meer dan de tank (buiten misschien epic geared druid tanks).
Het niveau van de gemiddelde wow-speler is zo laag dat je de class daarop niet kan beoordelen vind ik.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:03 schreef maffemuts het volgende:
Hierbij heb ik toch echt even moeten lachen om de redenen die blizz aangeeft als oorzaak van de lagg.
Mijn ex en ik zijn allebei officer in onze guild. Werkt primaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:14 schreef Windigo het volgende:
Mijn guild verlaten vandaag. Toch beter dan in een guild zitten met je ex vriend en een vriendin met wie je niet meer omgaat. Bijna 64
Dat stel ik voor dat jullie 2 nieuwe shammy's recruitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik doe 10 en 25 man naxx met 2 shammy's in de guildik pug nooit
Klopt als een bus! Als elemental is het bekijk dat ik de juiste totems neerzet, dps doe en in extreme noodsituaties de taak van de healer overneem. Wat dat betreft is een shammy een zwitsers zakmesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:28 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik heb graag shammy's in een groep, dps of healer, door een shammy kan ik meer dps doen. En als healers zijn ze erg sterk met chain healing, shammy's hoeven ook niet op top dps te staan, ze brengen zoveel mee voor een groep.
Lijkt me eerder dat jullie betere rogues recruitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:19 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Dat stel ik voor dat jullie 2 nieuwe shammy's recruitenTwee die er wel iets van kunnen.
Combat daggers?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef Fipotje het volgende:
Wat is een goede dagger pve spec voor rogue (behalve muti).
ye dacht ik ook maar was ik al een keerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Combat daggers?![]()
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
Hier zou ik voor gaan
HaT spec bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:20 schreef Fipotje het volgende:
Wat is een goede dagger pve spec voor rogue (behalve muti).
Zit op officers gedeelte van guildsite, kom je zo niet bij :pquote:
Regel dat maarquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zit op officers gedeelte van guildsite, kom je zo niet bij :p
Tsja, in mijn geval dus niet. Leuk voor je dat het voor jou wel werkt. Mijn ex is de GM, en ik was geen officer. Dat is toch een beetje anders.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn ex en ik zijn allebei officer in onze guild. Werkt prima
Had je ruzie met je ex of niet?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, in mijn geval dus niet. Leuk voor je dat het voor jou wel werkt. Mijn ex is de GM, en ik was geen officer. Dat is toch een beetje anders.
Ik heb in TBC shadowstep specc in pvp gedaan, maar ik merkte toch het verschil in dps output als ik joinde in een dungeon, daarbij is shadowstep onnodig in pve, wel grappig maar wat heb je eraan. Als je echt een hoge dps output wilt hebben raad ik je aan om over te stappen op swords, ga voor combat swords specc.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:08 schreef Fipotje het volgende:
[..]
ye dacht ik ook maar was ik al een keeris shadowstep niks voor pve
Kun je beter Vigor weglaten denk ik in het geval van pve.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:37 schreef VatosLoco het volgende:
Zal er nog een aanpassing in maken, Killing spree doe ik weg denk ik, en dan een extra punt in Blood spatter
Hmm, ruzie's/discussie's/verschil van meningen, in welke situatie dan ook, op persoonlijk vlak, lijkt me niet de beste tijd om je officer/gm positie te misbruiken. Beetje kinderachtig als hij dat wel doet. Maar dan snap ik je wel dat je er dan uit stapt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:33 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, in mijn geval dus niet. Leuk voor je dat het voor jou wel werkt. Mijn ex is de GM, en ik was geen officer. Dat is toch een beetje anders.
Ik heb nergens gezegd dat de shammy de rogues eruit dpsed. Ik reageer alleen op jouw opmerking dat de shammy meestal onder de tank staat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:40 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat jullie betere rogues recruiten
Nu wel ja, maar een week geleden liep ie nog vrolijk rond met een 1.5 mainhand omdat er geen betere MH's beschikbaar waren prenaxxquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Murloc het volgende:
Euhmm, ik zie een 2.5 MH hoor.. of bedoel je dat niet?
Heb zelf Savage Cobalt Slicer. Die is 2,6. Alleen jammer dat die generfed wordt komende patchquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:55 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Nu wel ja, maar een week geleden liep ie nog vrolijk rond met een 1.5 mainhand omdat er geen betere MH's beschikbaar waren prenaxx(het was zo erg dat een reroll werd overwogen omdat ie er door een warrior werd uitgedpsed
)
Naja iedereen maakt foutjes zullen we maar zeggen
Check me MH nu eens: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&n=Lavendorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:50 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat jij nog een paar weken stil moet zijn over rogues, mister 1.5 speed Mainhand
Screenies screenies!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:30 schreef Murloc het volgende:
[..]
Zit op officers gedeelte van guildsite, kom je zo niet bij :p
Jup, hij begon steeds vaker te zeuren over van alles, oa mijn levellingrate terwijl ik als voorwaarde voor ik in het guild ging stelde dat ik alleen kwam als ik gewoon op mijn eigen tempo kon spelen. Ik level niet snel inderdaad, ik geniet van het spelen. Dat WIST hij al, en nu begint hij te zaniken. Dat soort dingen, daar heb ik dus geen behoefte aan. Erg kinderachtig vind ik het.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:35 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Had je ruzie met je ex of niet?
Daarna valt iedereen overal over en weet ik veel allemaal.quote:Was nice knowing you chaps but with working the new job and family i aint got the time and more importantly the PATIENCE left to raid with you guys, was gonna say something on deathwalker but phalanx ( its a game mate get over it ) kicked me b4 i could say goodbye. Hope u guys goodluck and loadsa fun ..
3k gemiddeld over 1 bossfight vind ik niet slecht, helemaal niet gezien mijn gear. Tuurlijk, er zaten een paar leuke crits in maar daar moet je het als Feral Cat ook van hebben. En dit was een pug, vandaar dat de rest waardeloze DPS doet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:23 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Je bent een druid, je kan hoge crits doen, daar is niets bijzonders aantegen me rogue leg je het toch zwaar af in dps. Daarbij je runt met een shammy, die gasten staan altijd onder de tanks
De warrior in de party is tank, blijf jou en een DK over. Geen wonder dat je dik bovenaan staat, run maar eens met een echte party
Agi is tegenwoordig een tank stat voor Druids. Voor DPS: Strength > Agility. En Stamina spreekt voor zich, neem ik aan? En daarnaast ben ik zwaar over de Expertise-cap (aangezien ik nog Expertise-gear draag omdat ik tank was; ik ben sinds gisteren DPS) en ik heb veel en veel te weinig Hit rating. En Druid tanks tanken in Leather DPS gear. Mijn DPS jewelry enz zijn dan wel blauw, afgezien van mijn staff. Tweede beste Cat DPS staff in-game.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:27 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Dude, 8 stukken van je gear zijn EPIC leather dps gearje hebt 1 def gem, rest alles agi en stam
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Icebear
Joh, als zulke mensen in mijn guild zouden zitten zou ik ze in eerste instantie al niet eens meenemen naar raids.quote:
Klopt. Feral tanks met 3/3 SotF hebben 0 extra defense rating nodig om crit-immune te raken. Alleen aangezien de beste Green gem nog altijd 8def/12stam is voor tanks (iig als je socket bonus wilt halen) heb ik die gekozen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wat ik gelezen heb is dat Feral tanks met Survival of the fittest niet/nauwelijks defence stats op hun gear hoeven te hebben, klopt dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |