Dat zal wel weer flink wennen worden. Veel geklets en weinig muziek, vrees ik. Ik denk dat Regio FM bij mij weer wat meer is te horen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stond in vorige topic dat ik niet kon open ivm mobiel zitten internetten
geef Giel 1 kans hij is gestopt met roken , heeft veel wippies kunnen maken en is op vakantie geweestquote:
Kijk wel even, maar verwacht er eigenlijk niet heel veel van. 't is immers al jaren hetzelfde kunstje.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
geef Giel 1 kans hij is gestopt met roken , heeft veel wippies kunnen maken en is op vakantie geweest
daarom 1 kansquote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk wel even, maar verwacht er eigenlijk niet heel veel van. 't is immers al jaren hetzelfde kunstje.
Ik zou haast jaloers zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig heb ik late dienst en krijg ik niets van giel mee deze week.
hoe zitten jouw shift in elkaar qua tijdenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig heb ik late dienst en krijg ik niets van giel mee deze week.
Succes ermeequote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef DaMook het volgende:
Ow ja ik ben trouwens een beetje afwezig hier omdat ik alvast wat voorbereidingen aan het treffen ben voor mijn huiswerk van morgen.
(Opleiding procestechnologie via het werk)
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Niet zo onaardig over Giel he:P
byebyequote:
Hoiquote:
Nacht = 23 tot 7quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe zitten jouw shift in elkaar qua tijden
VAPRO?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef DaMook het volgende:
Ow ja ik ben trouwens een beetje afwezig hier omdat ik alvast wat voorbereidingen aan het treffen ben voor mijn huiswerk van morgen.
(Opleiding procestechnologie via het werk)
Da's idd een tekortkoming van de Mobile-layout...quote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie ook niet gelijkmet posten dat het lapo is , mis een postcounter
je zelf verbeteren zou verplicht moeten zijn , zeker als je werkgever hiervoor de gelegenheid biedt.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef DaMook het volgende:
Ben trouwens blij als mijn printer/scanner deze week binnen zijndan kan ik echt aan de slag
. Nu vooral vast wat dingen opzoeken en uitvogelen. Grotendeels dingen die verder gaan dan wat ik moet kennen
, heb al gezegd dat ik een uitgebreidere / hogere opleiding wil doen
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Niet zo onaardig over Giel he:P
ik had TT niet goed gelezenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tvp? kheb je nog nooit gezien hier
Ik heb het persbericht al afquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als jij 'm nu ff van dat tijdslot afduwt
.
Jup , maar we krijgen de basisopleiding en ik wil gewoon meteen vapro B doenquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zelf verbeteren zou verplicht moeten zijn , zeker als je werkgever hiervoor de gelegenheid biedt.
quote:error|antisocial|This account is currently suspended and is being investigated due to strange activity.
Ai, da's minder. Ik heb niveau B ook gevolgd, en mocht niveau A wel overslaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup , maar we krijgen de basisopleiding en ik wil gewoon meteen vapro B doen.
Een groep mensen "mag" deze cursus/opleiding nu volgen. Met mijn vooropleiding had ik gewoon b kunnen doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ai, da's minder. Ik heb niveau B ook gevolgd, en mocht niveau A wel overslaan.
Ligt 't aan je werk, of aan je vooropleiding?
Trustequote:
Hmmmm, vreemd. Ik zat ongeveer 8 jaar geleden in dezelfde positie en kon toen wel zelf de keuze maken om bij niveau B te beginnen, terwijl er ook collega's waren die bij niveau A begonnen. Je "moet" gewoon nog 's aan je baas duidelijk maken dat je bij niveau B wílt beginnen. Je hebt immers 'n goede vooropleiding, dus waarom zou 't niet kunnen? En niet geschoten....quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een groep mensen "mag" deze cursus/opleiding nu volgen. Met mijn vooropleiding had ik gewoon b kunnen doen.
Enige voordeel is dat ze toegezegd hebben dat je verder mag gaan na deze basis. Nu hopen dat ze hun woord houden en ik dus ook echt a (of hopelijk b) mag gaan doen hierna.
EDIT: Overigens ben ik hienaast mezelf al aan het verdiepen in hoe plc's werken en hoe ik die moet programmeren ed.
Heb ze nog nooit gehoord volgens mijquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef DaMook het volgende:
Ik snap trouwens niet wat men tegen miranda heeft. Ze draait goede muziek en als ze praat vind ik het ook niet erg
.
Klopt! Vanavond is het dan ook de robBERT-jan invalshow:Dquote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Robert jan zit toch normaliter op de woendagmorgen ?
Zal het nog eens proberen. Anders volg ik gewoon de weg die hun willen, ook al kost die uiteindelijk meerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm, vreemd. Ik zat ongeveer 8 jaar geleden in dezelfde positie en kon toen wel zelf de keuze maken om bij niveau B te beginnen, terwijl er ook collega's waren die bij niveau A begonnen. Je "moet" gewoon nog 's aan je baas duidelijk maken dat je bij niveau B wílt beginnen. Je hebt immers 'n goede vooropleiding, dus waarom zou 't niet kunnen? En niet geschoten....
Volgens mij horen plc's er ook niet bij (zelfs bij c en d niet, die zijn meer op leidinggeven gericht) , maar ik vind het wel interessantquote:Ik heb destijds ook vrij weinig over PLC's geleerd. Volgens mij komt dat ook meer aan bod bij niveau C en D..
Jawel hoor, maar dan een paar uurtjes later. Hij neemt deze hele week de uren van Domien over, want die is op vakantie.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef TheZapster het volgende:
Geen Bert vannacht?
Oh ja maar dat is veel te laat/vroeg voor mequote:Op maandag 12 januari 2009 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan een paar uurtjes later. Hij neemt deze hele week de uren van Domien over, want die is op vakantie.
Bert zit dus tussen 4 en 6 uur.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Trusten ga nu alleen luisteren en in slaapvallen
quote:Op maandag 12 januari 2009 06:22 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEEEEEEEL
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Push the button!quote:Op maandag 12 januari 2009 07:28 schreef Cee het volgende:
My finger is on the button.
Oftewel, radio bijna uit. All it takes is one more push...
Ook morge!quote:Op maandag 12 januari 2009 08:07 schreef Againzender het volgende:
De tering, zet ik de radio even aan voor het nieuws, moet die teringhond zelfs daar nog z'n eigen show van maken
Stik in je pet zak
Erg irritant ja. Regio FM staat nu dus maar weer standaard aan ipv Giel. Jammer dat Veenstra er niet meer zit want dat vond ik persoonlijk wel erg leukquote:Op maandag 12 januari 2009 08:07 schreef Againzender het volgende:
De tering, zet ik de radio even aan voor het nieuws, moet die teringhond zelfs daar nog z'n eigen show van maken
Stik in je pet zak
eejquote:Op maandag 12 januari 2009 08:24 schreef 3FMaster het volgende:
Hans is wakker: Het 1ste wat hij hoort is Mraz. Morge
quote:In verschillende delen van het land staan sinds dit weekeinde verkeersborden met daarop de afstand en reisduur naar de Achterhoek. Wie verantwoordelijk is voor deze mysterieuze verkeersborden is onbekend.
Van hier naar de Achterhoek is het 102 kilometer rijden en dat duurt 70 minuten. Tenminste, dat staat op de borden die in Hilversum opgehangen zijn.
En niet alleen in Hilversum, ook in Nijmegen, Arhnem, Leeuwarden, Gouda, Den Haag, Leiden, Wageningen, Veenendaal en Utrecht zijn deze bruine verkeersborden gesignaleerd.
'Goede reclame'
Het Achterhoeks Bureau voor Toerisme ontkent alle betrokkenheid, maar vindt de borden wel goede reclame voor de regio.
Ook Gijs Jolink van de Zwarte Cross, waarvoor de inschrijving maandag begint, zegt niet te weten wie de borden geplaatst heeft.
Jep. Ik kan helaas geen Ekdom luisteren. Ik ga ook, fijne dag nog iedereen!quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eej. Alweer I'm Yours? dat is dan nummer 405
. Gisteren is de plaat 4x gedraaid eens even kijken of ze dat vandaag weten te overtreffen
. Maaruh, 3FM staat nu niet aan. Ik schakel om 10:00 wel in als
Ekdom er zit.
Hmmm, misschien toch heeel even luisteren...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgens mij heeft Giel wel wat aantrokken van de kritieken, voor zijn doen is hij meer timide geworden.
De zelfbevlekking is er iedergeval grotendeels uit , maar dat wilde hij zelf ook , zijn naam iets minder horenquote:Op maandag 12 januari 2009 08:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien toch heeel even luisteren...
U2quote:Op maandag 12 januari 2009 08:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep. Ik kan helaas geen Ekdom luisteren. Ik ga ook, fijne dag nog iedereen!
ja, ik heb een pesthumeurquote:
Maar toch heb ik de radio alweer uit gezet...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De zelfbevlekking is er iedergeval grotendeels uit , maar dat wilde hij zelf ook , zijn naam iets minder horen
Nou, ik heb het niet mínder gehoord dan anders. En het is nóg irritanter dat ie de hele tijd roept dát ie z'n eigen naam minder wil horen. Dan noemt ie 'm juist nog meer. Irritant figuur dat 't is.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De zelfbevlekking is er iedergeval grotendeels uit , maar dat wilde hij zelf ook , zijn naam iets minder horen
Ik geef hem nog steeds de kans, verpest hij het dan , komt er een palletquote:Op maandag 12 januari 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, ik heb het niet mínder gehoord dan anders. En het is nóg irritanter dat ie de hele tijd roept dát ie z'n eigen naam minder wil horen. Dan noemt ie 'm juist nog meer. Irritant figuur dat 't is.
Ik houd hem ook nog even aan, ik voel mij beter als ik ergerns lekker op kan scheldenquote:Op maandag 12 januari 2009 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik geef hem nog steeds de kans, verpest hij het dan , komt er een pallet
ja, die werd dus net op radio 2 gedraaidquote:Op maandag 12 januari 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG maar een keer So Incredible.
HALLO! ER IS EEN NIEUWE SINGLE UIT!
En er is ook nog mooi oud werk !quote:Op maandag 12 januari 2009 09:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
En NOG maar een keer So Incredible.
HALLO! ER IS EEN NIEUWE SINGLE UIT!
Daarvoor hebben we toch youtubequote:Op maandag 12 januari 2009 09:33 schreef Intrepidity het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006455496/index.html
Opbrengsten gaan nog naar SR, dus imho wel zo netjes om het te kaufenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we toch youtube
quote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Plaats / Tijd / Aantal posts per minuut / Topic
001. 0:04:47 (63.14 posts p/m) [SR @3FM #994] VOL!
002. 0:04:59 (60.60 posts p/m) [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
003. 0:05:03 (60.00 posts p/m) [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
004. 0:06:24 (47.19 posts p/m) [Kwartfinale 2] Kroatië - Turkije #7: toch penalties
005. 0:06:41 (45.34 posts p/m) Turkije - Tsjechië - Zwaai hier Tsjechië uit
006. 0:06:58 (43.21 posts p/m) [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
007. 0:07:14 (41.75 posts p/m) Kroatië - Turkije #8
008. 0:07:58 (37.78 posts p/m) [Kwartfinale Nederland-Rusland] #12: 2de verlening
009. 0:08:29 (35.48 posts p/m) [Kwartfinale Nederland-Rusland] #9: waar is de gelijkmaker ?
010. 0:08:36 (35.35 posts p/m) [SR @ 3FM #1042] FOK! op 3FM en 3FM op FOK!
De jaarcijfers, denk dat het alltime high staat
Is dat forumwide? of alleen een select rijtje reeksen/topics die gevolgd werden door een scriptje?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Plaats / Tijd / Aantal posts per minuut / Topic
001. 0:04:47 (63.14 posts p/m) [SR @3FM #994] VOL!
002. 0:04:59 (60.60 posts p/m) [SR @ 3FM #995] Nog FF!!!
003. 0:05:03 (60.00 posts p/m) [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
004. 0:06:24 (47.19 posts p/m) [Kwartfinale 2] Kroatië - Turkije #7: toch penalties
005. 0:06:41 (45.34 posts p/m) Turkije - Tsjechië - Zwaai hier Tsjechië uit
006. 0:06:58 (43.21 posts p/m) [SR @ 3FM #1074] It's the FINAL countdown van SR 2008 !
007. 0:07:14 (41.75 posts p/m) Kroatië - Turkije #8
008. 0:07:58 (37.78 posts p/m) [Kwartfinale Nederland-Rusland] #12: 2de verlening
009. 0:08:29 (35.48 posts p/m) [Kwartfinale Nederland-Rusland] #9: waar is de gelijkmaker ?
010. 0:08:36 (35.35 posts p/m) [SR @ 3FM #1042] FOK! op 3FM en 3FM op FOK!
De jaarcijfers, denk dat het alltime high staat
hoe spreek je dat uit?quote:Op maandag 12 januari 2009 09:42 schreef Againzender het volgende:
He, zie nu dat er een 00's request week komt. Zat er aan te komen natuurlijk
Moet dat niet in '11? Beetje zouteloos.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:42 schreef Againzender het volgende:
He, zie nu dat er een 00's request week komt. Zat er aan te komen natuurlijk
Dat is forumbreed over geheel 2008quote:Op maandag 12 januari 2009 09:39 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Is dat forumwide? of alleen een select rijtje reeksen/topics die gevolgd werden door een scriptje?
de 00 jaren waren echt een meltkroes van muziekstromingen waar men geen raad wist wat men nou weer is moest doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet dat niet in '11? Beetje zouteloos.
En de '00's tekenen voor niet zoals de '90's dat deden. Qua opvallende tendens.
Typisch '80; ja. Typisch '90; ja.
Heb ook geen idee wat typisch '00's is. Kan je denk ik inderdaad pas na 2011 zeggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Moet dat niet in '11? Beetje zouteloos.
En de '00's tekenen voor niet zoals de '90's dat deden. Qua opvallende tendens.
Typisch '80; ja. Typisch '90; ja.
Kijk, mooi moment voor Gerard om binnen te komenquote:
Is dat nou toeval of hebben ze dat expres van Veronica gejat ? die zeggen dat ook de hele tijd namelijkquote:Op maandag 12 januari 2009 08:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien toch heeel even luisteren...
[Edit] De quote 'Meer muziek in de ochtend' klinkt mij als muziek in de oren
morgequote:Op maandag 12 januari 2009 09:58 schreef Urquhart het volgende:
Goedemorgen
Val ik binnen met die favoriete plaat van Ekdom
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:14 schreef Feivel1 het volgende:
Goeeeeeeeeeeedemorgen.
Heb ff geen koptelefoon. Maar Phil Collins en Philip Bailey of de Divided versie?quote:
* Dichterbijer overhandigd het schijtpapierquote:Op maandag 12 januari 2009 10:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een scheitnummer van prince
Godverkut, heb ik dat dus net gemist...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Godverkut, heb ik dat dus net gemist...![]()
Goedemorgen trouwens
Ah de vochtige versies van Sander Lantingaquote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
* Dichterbijer overhandigd het schijtpapier
Wel even netjes afvegen aub
Morguhquote:Op maandag 12 januari 2009 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goedemorgen trouwens
Reppers, arrenbie, Nederlandsche troep.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de 00 jaren waren echt een meltkroes van muziekstromingen waar men geen raad wist wat men nou weer is moest doen.
Morgen ga ik weer aan het werk. Nu krijg ik per mail alle verhalen over hoe freakin´ gaaf het afgelopen weekend in Londen was, dus as we speak ben ik not a happy bunny.quote:
Echt een stroming kan ik niet ontdekken, of het moet de baggerbeweging zijn, zie jouw eerste zin.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Reppers, arrenbie, Nederlandsche troep.
Wat hebben we ontdekt waar we echt weg van zijn? Hoewel dat incidentele bands zijn, niet echt een stroming.
Wat heeft konijntje dan gemist?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer aan het werk. Nu krijg ik per mail alle verhalen over hoe freakin´ gaaf het afgelopen weekend in Londen was, dus as we speak ben ik not a happy bunny.
Check en check.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Echt een stroming kan ik niet ontdekken, of het moet de baggerbeweging zijn, zie jouw eerste zin.
En welke fascinatie heb jij met een Noors radiostation? BBC radio luisteren snap ik, maar Noors?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha. Ik had vorige week twee platen aangevraagd op een Noors station (Stardust - Music sounds better with you en Modjo - Lady). Kreeg net een mailtje van hun (NRK MP3), dat ik een prijs gewonnen had.
Of ik wil dat ze die naar Nederland sturen, haha.
Feli trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha. Ik had vorige week twee platen aangevraagd op een Noors station (Stardust - Music sounds better with you en Modjo - Lady). Kreeg net een mailtje van hun (NRK MP3), dat ik een prijs gewonnen had.
Of ik wil dat ze die naar Nederland sturen, haha.
Weekendje Londen met de voetbalclub, incl. bezoek aan Arsenal - Bolton Wanderers.quote:
Ooit eens hun webcam gevonden op Ustream. Tegenwoordig is het tijdslot 14-17 wanneer ik naar hun luister. Gewoon omdat er in Nederland dan niks speciaals te horen is.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
En welke fascinatie heb jij met een Noors radiostation? BBC radio luisteren snap ik, maar Noors?
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
Roel.
.
.
Sorry, grappig. Het is de MH.
Oi. Dat is zeker geen happy bunny dan. *aai*quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weekendje Londen met de voetbalclub, incl. bezoek aan Arsenal - Bolton Wanderers.
Bijzonder. Wel leuk. Beetje muziek dus ook wel wat ze draaien?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ooit eens hun webcam gevonden op Ustream. Tegenwoordig is het tijdslot 14-17 wanneer ik naar hun luister. Gewoon omdat er in Nederland dan niks speciaals te horen is.
Ik versta echt helemaal niks van wat ze zeggen, maar ze hebben een chat waar de DJ's zitten, en ze chatten altijd netjes in het Engels terug.
Euhh. Jammer van dat rapmuziek. Maar dancemuziek draaien ze heerlijk! (Ondanks ze ook The Killers draaien.) Je merkt ook heel goed dat NL wat achterloopt op andere landen qua muziek.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Bijzonder. Wel leuk. Beetje muziek dus ook wel wat ze draaien?
Schallplate?quote:
Dat was inderdaad yours truly. Handtekeningen na afloop.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was jij dat of een andere (Saskia en) Serge?
Jij dus nu ziek aan de telefoon, ik afgelopen vrijdagquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was inderdaad yours truly. Handtekeningen na afloop.
Knap stelletje kneusjes bij elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij dus nu ziek aan de telefoon, ik afgelopen vrijdag
Heh, heeft ie 'ns een plaatje aangevraagd, gaat ie nog naast z'n schoenen lopen ookquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was inderdaad yours truly. Handtekeningen na afloop.
Wanneer pas jij je signature nou aanquote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ooit eens hun webcam gevonden op Ustream. Tegenwoordig is het tijdslot 14-17 wanneer ik naar hun luister. Gewoon omdat er in Nederland dan niks speciaals te horen is.
Ik versta echt helemaal niks van wat ze zeggen, maar ze hebben een chat waar de DJ's zitten, en ze chatten altijd netjes in het Engels terug.
De arrogantie zelve, ook dat is Sersjee.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heh, heeft ie 'ns een plaatje aangevraagd, gaat ie nog naast z'n schoenen lopen ook.
Ik ga er vandoor. Tot vanavond!
Het kan even duren, er staat nogal een rij.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik hier een handtekening van Sersjee krijgen
Zag 't gisteren jaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel: http://tweakers.net/nieuw(...)-sata2-schijven.html
onze muziekstorage kan nog verder groeien
tevensch de vetste bier bar in belgiequote:
Hu? Mars mag nietquote:
Geloof dat overdag niet echt wordt gewaardeerd. Ekdom is aangesproken omdat hij de plaat draaide tijdens de AV. Tsja.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:34 schreef Urquhart het volgende:
Maar Mars wordt toch regelmatig gedraaid? Of mag het niet in Arbeidsvitaminen?
Is ook wel te begrijpen, het is tenslotte nogal een freakerig plaatje.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat overdag niet echt wordt gewaardeerd. Ekdom is aangesproken omdat hij de plaat draaide tijdens de AV. Tsja.
Het enige nummer, dat ik van hem kan waarderen die hij zelf heeft gezongen. (niet die hij heeft geschreven, dat doet ie best goed....)quote:
Ik krijg altijd de neiging om de WC schoon te gaan maken als ik dat nummer hoor.quote:
Dan heb ik nu tenminste energie om door het programma van Stenders te komenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Againzender het volgende:
Kijk, hier krijg je tenminste energie van
Freakerig ja, maar er zijn volgens mij steeds meer mensen die de plaat wel kunnen waarderenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef Sirolf het volgende:
Is ook wel te begrijpen, het is tenslotte nogal een freakerig plaatje.
En toch is het vreemd dat RoosMARSrijn 't 'm verboden heeft.
Ik vind het ook neit veelquote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Bertolf
Ik snap deze niet. Dit nummer heeft helemaal niks. Saai en droog... Maar misschien zie ik dat verkeerd.
Zoekt een pilletje voor Hansquote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt genieten ja! vooral haar uithalen is toch wel magistraal te noemen
Kippenvel all over the placequote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
SP heeft de gave om elke plaat zo mogelijk nog saaier te maken. He-le-maal niks!quote:Op maandag 12 januari 2009 12:26 schreef ScottTracy het volgende:
Dit vind ik dan weer niet zoveel aan.
Erg hard op het ijs gevallen? Zou maar eens naar een neuroloog gaan als ik jou was.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
You had a boyfriend who looks like a girlfriend etc...quote:
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:35 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
You had a boyfriend who looks like a girlfriend etc...
Geen, ben geen Janet J. fan. Alleen scream vond ik wel grappig...quote:Op maandag 12 januari 2009 12:36 schreef ScottTracy het volgende:
Op welk nummer van Janet Jackson stemmen jullie in de canon trouwens?
Mja, ik vind al die typische 80's/90's uptempo liedjes van haar wel grappig. Maar wat hoort er van haar nou in een canon?quote:Op maandag 12 januari 2009 12:37 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Geen, ben geen Janet J. fan. Alleen scream vond ik wel grappig...
Volgens mij welquote:Op maandag 12 januari 2009 12:42 schreef Sirolf het volgende:
Hmmm... was dat "Toses" in de jingle nou ingesproken door Roosmarijn?
quote:Op maandag 12 januari 2009 12:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoekt een pilletje voor Hans, alles goed Hans
Sorry MaW, maar er zijn toch echt meer liefhebbersquote:
Je hebt gewoon een slechte muzieksmaakquote:Op maandag 12 januari 2009 12:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Erg hard op het ijs gevallen? Zou maar eens naar een neuroloog gaan als ik jou was.
misschien werd het in combinatie met het MARS bombardement van Michiel de vier uur ervoor even wat te gekquote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgens Roosmarijn mag gerard gewoon MARS draaien in AV
Dat zou een betere verklaring zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien werd het in combinatie met het MARS bombardement van Michiel de vier uur ervoor even wat te gek
Deze taferelen doen me denken aan het "Amy Winehouse - Valerie"-gebeuren van een jaar geleden...quote:
Je bent nu al klaar voor de rest van de dagquote:Op maandag 12 januari 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Middag
Handig als je excelsheets goed geprogrammeerd zijn
nee, ik moet economische filosofie nog afmakenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent nu al klaar voor de rest van de dag
Open jij die dan niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef Noortje. het volgende:
En nu ga ik chocolademousse halen, tot in het volgende topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |