Het kan even duren, er staat nogal een rij.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan ik hier een handtekening van Sersjee krijgen
Zag 't gisteren jaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel: http://tweakers.net/nieuw(...)-sata2-schijven.html
onze muziekstorage kan nog verder groeien
tevensch de vetste bier bar in belgiequote:
Hu? Mars mag nietquote:
Geloof dat overdag niet echt wordt gewaardeerd. Ekdom is aangesproken omdat hij de plaat draaide tijdens de AV. Tsja.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:34 schreef Urquhart het volgende:
Maar Mars wordt toch regelmatig gedraaid? Of mag het niet in Arbeidsvitaminen?
Is ook wel te begrijpen, het is tenslotte nogal een freakerig plaatje.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat overdag niet echt wordt gewaardeerd. Ekdom is aangesproken omdat hij de plaat draaide tijdens de AV. Tsja.
Het enige nummer, dat ik van hem kan waarderen die hij zelf heeft gezongen. (niet die hij heeft geschreven, dat doet ie best goed....)quote:
Ik krijg altijd de neiging om de WC schoon te gaan maken als ik dat nummer hoor.quote:
Dan heb ik nu tenminste energie om door het programma van Stenders te komenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:50 schreef Againzender het volgende:
Kijk, hier krijg je tenminste energie van
Freakerig ja, maar er zijn volgens mij steeds meer mensen die de plaat wel kunnen waarderenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef Sirolf het volgende:
Is ook wel te begrijpen, het is tenslotte nogal een freakerig plaatje.
En toch is het vreemd dat RoosMARSrijn 't 'm verboden heeft.
Ik vind het ook neit veelquote:Op maandag 12 januari 2009 12:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Bertolf
Ik snap deze niet. Dit nummer heeft helemaal niks. Saai en droog... Maar misschien zie ik dat verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |