Schallplate?quote:
Dat was inderdaad yours truly. Handtekeningen na afloop.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:52 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was jij dat of een andere (Saskia en) Serge?
Jij dus nu ziek aan de telefoon, ik afgelopen vrijdagquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was inderdaad yours truly. Handtekeningen na afloop.
Knap stelletje kneusjes bij elkaarquote:Op maandag 12 januari 2009 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Jij dus nu ziek aan de telefoon, ik afgelopen vrijdag
Heh, heeft ie 'ns een plaatje aangevraagd, gaat ie nog naast z'n schoenen lopen ookquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat was inderdaad yours truly. Handtekeningen na afloop.
Wanneer pas jij je signature nou aanquote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ooit eens hun webcam gevonden op Ustream. Tegenwoordig is het tijdslot 14-17 wanneer ik naar hun luister. Gewoon omdat er in Nederland dan niks speciaals te horen is.
Ik versta echt helemaal niks van wat ze zeggen, maar ze hebben een chat waar de DJ's zitten, en ze chatten altijd netjes in het Engels terug.
De arrogantie zelve, ook dat is Sersjee.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heh, heeft ie 'ns een plaatje aangevraagd, gaat ie nog naast z'n schoenen lopen ook.
Ik ga er vandoor. Tot vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |