Ah de vochtige versies van Sander Lantingaquote:Op maandag 12 januari 2009 10:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
* Dichterbijer overhandigd het schijtpapier
Wel even netjes afvegen aub
Morguhquote:Op maandag 12 januari 2009 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Godverkut, heb ik dat dus net gemist...![]()
Goedemorgen trouwens
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:18 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Godverkut, heb ik dat dus net gemist...![]()
Goedemorgen trouwens
Reppers, arrenbie, Nederlandsche troep.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
de 00 jaren waren echt een meltkroes van muziekstromingen waar men geen raad wist wat men nou weer is moest doen.
Morgen ga ik weer aan het werk. Nu krijg ik per mail alle verhalen over hoe freakin´ gaaf het afgelopen weekend in Londen was, dus as we speak ben ik not a happy bunny.quote:
Echt een stroming kan ik niet ontdekken, of het moet de baggerbeweging zijn, zie jouw eerste zin.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:21 schreef on_air het volgende:
[..]
Reppers, arrenbie, Nederlandsche troep.
Wat hebben we ontdekt waar we echt weg van zijn? Hoewel dat incidentele bands zijn, niet echt een stroming.
Wat heeft konijntje dan gemist?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Morgen ga ik weer aan het werk. Nu krijg ik per mail alle verhalen over hoe freakin´ gaaf het afgelopen weekend in Londen was, dus as we speak ben ik not a happy bunny.
Check en check.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Echt een stroming kan ik niet ontdekken, of het moet de baggerbeweging zijn, zie jouw eerste zin.
En welke fascinatie heb jij met een Noors radiostation? BBC radio luisteren snap ik, maar Noors?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha. Ik had vorige week twee platen aangevraagd op een Noors station (Stardust - Music sounds better with you en Modjo - Lady). Kreeg net een mailtje van hun (NRK MP3), dat ik een prijs gewonnen had.
Of ik wil dat ze die naar Nederland sturen, haha.
Feli trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:34 schreef Feivel1 het volgende:
Hahaha. Ik had vorige week twee platen aangevraagd op een Noors station (Stardust - Music sounds better with you en Modjo - Lady). Kreeg net een mailtje van hun (NRK MP3), dat ik een prijs gewonnen had.
Of ik wil dat ze die naar Nederland sturen, haha.
Weekendje Londen met de voetbalclub, incl. bezoek aan Arsenal - Bolton Wanderers.quote:
Ooit eens hun webcam gevonden op Ustream. Tegenwoordig is het tijdslot 14-17 wanneer ik naar hun luister. Gewoon omdat er in Nederland dan niks speciaals te horen is.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
[..]
En welke fascinatie heb jij met een Noors radiostation? BBC radio luisteren snap ik, maar Noors?
quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef on_air het volgende:
Roel.
.
.
Sorry, grappig. Het is de MH.
Oi. Dat is zeker geen happy bunny dan. *aai*quote:Op maandag 12 januari 2009 10:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weekendje Londen met de voetbalclub, incl. bezoek aan Arsenal - Bolton Wanderers.
Bijzonder. Wel leuk. Beetje muziek dus ook wel wat ze draaien?quote:Op maandag 12 januari 2009 10:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ooit eens hun webcam gevonden op Ustream. Tegenwoordig is het tijdslot 14-17 wanneer ik naar hun luister. Gewoon omdat er in Nederland dan niks speciaals te horen is.
Ik versta echt helemaal niks van wat ze zeggen, maar ze hebben een chat waar de DJ's zitten, en ze chatten altijd netjes in het Engels terug.
Euhh. Jammer van dat rapmuziek. Maar dancemuziek draaien ze heerlijk! (Ondanks ze ook The Killers draaien.) Je merkt ook heel goed dat NL wat achterloopt op andere landen qua muziek.quote:Op maandag 12 januari 2009 10:42 schreef on_air het volgende:
[..]
Bijzonder. Wel leuk. Beetje muziek dus ook wel wat ze draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |