Je hebt gewoon een slechte muzieksmaakquote:Op maandag 12 januari 2009 12:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Erg hard op het ijs gevallen? Zou maar eens naar een neuroloog gaan als ik jou was.
misschien werd het in combinatie met het MARS bombardement van Michiel de vier uur ervoor even wat te gekquote:Op maandag 12 januari 2009 13:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgens Roosmarijn mag gerard gewoon MARS draaien in AV
Dat zou een betere verklaring zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 13:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien werd het in combinatie met het MARS bombardement van Michiel de vier uur ervoor even wat te gek
Deze taferelen doen me denken aan het "Amy Winehouse - Valerie"-gebeuren van een jaar geleden...quote:
Je bent nu al klaar voor de rest van de dagquote:Op maandag 12 januari 2009 14:04 schreef borisz het volgende:
Middag
Handig als je excelsheets goed geprogrammeerd zijn
nee, ik moet economische filosofie nog afmakenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je bent nu al klaar voor de rest van de dag
Open jij die dan niet?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:15 schreef Noortje. het volgende:
En nu ga ik chocolademousse halen, tot in het volgende topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |