Heb ze nog nooit gehoord volgens mijquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef DaMook het volgende:
Ik snap trouwens niet wat men tegen miranda heeft. Ze draait goede muziek en als ze praat vind ik het ook niet erg
.
Klopt! Vanavond is het dan ook de robBERT-jan invalshow:Dquote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Robert jan zit toch normaliter op de woendagmorgen ?
Zal het nog eens proberen. Anders volg ik gewoon de weg die hun willen, ook al kost die uiteindelijk meerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm, vreemd. Ik zat ongeveer 8 jaar geleden in dezelfde positie en kon toen wel zelf de keuze maken om bij niveau B te beginnen, terwijl er ook collega's waren die bij niveau A begonnen. Je "moet" gewoon nog 's aan je baas duidelijk maken dat je bij niveau B wílt beginnen. Je hebt immers 'n goede vooropleiding, dus waarom zou 't niet kunnen? En niet geschoten....
Volgens mij horen plc's er ook niet bij (zelfs bij c en d niet, die zijn meer op leidinggeven gericht) , maar ik vind het wel interessantquote:Ik heb destijds ook vrij weinig over PLC's geleerd. Volgens mij komt dat ook meer aan bod bij niveau C en D..
Jawel hoor, maar dan een paar uurtjes later. Hij neemt deze hele week de uren van Domien over, want die is op vakantie.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef TheZapster het volgende:
Geen Bert vannacht?
Oh ja maar dat is veel te laat/vroeg voor mequote:Op maandag 12 januari 2009 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan een paar uurtjes later. Hij neemt deze hele week de uren van Domien over, want die is op vakantie.
Bert zit dus tussen 4 en 6 uur.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Trusten ga nu alleen luisteren en in slaapvallen
quote:Op maandag 12 januari 2009 06:22 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEEEEEEEL
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |