Dat zal wel weer flink wennen worden. Veel geklets en weinig muziek, vrees ik. Ik denk dat Regio FM bij mij weer wat meer is te horen.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stond in vorige topic dat ik niet kon open ivm mobiel zitten internetten
geef Giel 1 kans hij is gestopt met roken , heeft veel wippies kunnen maken en is op vakantie geweestquote:
Kijk wel even, maar verwacht er eigenlijk niet heel veel van. 't is immers al jaren hetzelfde kunstje.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
geef Giel 1 kans hij is gestopt met roken , heeft veel wippies kunnen maken en is op vakantie geweest
daarom 1 kansquote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kijk wel even, maar verwacht er eigenlijk niet heel veel van. 't is immers al jaren hetzelfde kunstje.
Ik zou haast jaloers zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig heb ik late dienst en krijg ik niets van giel mee deze week.
hoe zitten jouw shift in elkaar qua tijdenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:42 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig heb ik late dienst en krijg ik niets van giel mee deze week.
Succes ermeequote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef DaMook het volgende:
Ow ja ik ben trouwens een beetje afwezig hier omdat ik alvast wat voorbereidingen aan het treffen ben voor mijn huiswerk van morgen.
(Opleiding procestechnologie via het werk)
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Niet zo onaardig over Giel he:P
byebyequote:
Hoiquote:
Nacht = 23 tot 7quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe zitten jouw shift in elkaar qua tijden
VAPRO?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef DaMook het volgende:
Ow ja ik ben trouwens een beetje afwezig hier omdat ik alvast wat voorbereidingen aan het treffen ben voor mijn huiswerk van morgen.
(Opleiding procestechnologie via het werk)
Da's idd een tekortkoming van de Mobile-layout...quote:Op zondag 11 januari 2009 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie ook niet gelijkmet posten dat het lapo is , mis een postcounter
je zelf verbeteren zou verplicht moeten zijn , zeker als je werkgever hiervoor de gelegenheid biedt.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef DaMook het volgende:
Ben trouwens blij als mijn printer/scanner deze week binnen zijndan kan ik echt aan de slag
. Nu vooral vast wat dingen opzoeken en uitvogelen. Grotendeels dingen die verder gaan dan wat ik moet kennen
, heb al gezegd dat ik een uitgebreidere / hogere opleiding wil doen
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:43 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Niet zo onaardig over Giel he:P
ik had TT niet goed gelezenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
tvp? kheb je nog nooit gezien hier
Ik heb het persbericht al afquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als jij 'm nu ff van dat tijdslot afduwt
.
Jup , maar we krijgen de basisopleiding en ik wil gewoon meteen vapro B doenquote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 januari 2009 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zelf verbeteren zou verplicht moeten zijn , zeker als je werkgever hiervoor de gelegenheid biedt.
quote:error|antisocial|This account is currently suspended and is being investigated due to strange activity.
Ai, da's minder. Ik heb niveau B ook gevolgd, en mocht niveau A wel overslaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jup , maar we krijgen de basisopleiding en ik wil gewoon meteen vapro B doen.
Een groep mensen "mag" deze cursus/opleiding nu volgen. Met mijn vooropleiding had ik gewoon b kunnen doen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ai, da's minder. Ik heb niveau B ook gevolgd, en mocht niveau A wel overslaan.
Ligt 't aan je werk, of aan je vooropleiding?
Trustequote:
Hmmmm, vreemd. Ik zat ongeveer 8 jaar geleden in dezelfde positie en kon toen wel zelf de keuze maken om bij niveau B te beginnen, terwijl er ook collega's waren die bij niveau A begonnen. Je "moet" gewoon nog 's aan je baas duidelijk maken dat je bij niveau B wílt beginnen. Je hebt immers 'n goede vooropleiding, dus waarom zou 't niet kunnen? En niet geschoten....quote:Op maandag 12 januari 2009 00:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Een groep mensen "mag" deze cursus/opleiding nu volgen. Met mijn vooropleiding had ik gewoon b kunnen doen.
Enige voordeel is dat ze toegezegd hebben dat je verder mag gaan na deze basis. Nu hopen dat ze hun woord houden en ik dus ook echt a (of hopelijk b) mag gaan doen hierna.
EDIT: Overigens ben ik hienaast mezelf al aan het verdiepen in hoe plc's werken en hoe ik die moet programmeren ed.
Heb ze nog nooit gehoord volgens mijquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef DaMook het volgende:
Ik snap trouwens niet wat men tegen miranda heeft. Ze draait goede muziek en als ze praat vind ik het ook niet erg
.
Klopt! Vanavond is het dan ook de robBERT-jan invalshow:Dquote:Op maandag 12 januari 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Robert jan zit toch normaliter op de woendagmorgen ?
Zal het nog eens proberen. Anders volg ik gewoon de weg die hun willen, ook al kost die uiteindelijk meerquote:Op maandag 12 januari 2009 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hmmmm, vreemd. Ik zat ongeveer 8 jaar geleden in dezelfde positie en kon toen wel zelf de keuze maken om bij niveau B te beginnen, terwijl er ook collega's waren die bij niveau A begonnen. Je "moet" gewoon nog 's aan je baas duidelijk maken dat je bij niveau B wílt beginnen. Je hebt immers 'n goede vooropleiding, dus waarom zou 't niet kunnen? En niet geschoten....
Volgens mij horen plc's er ook niet bij (zelfs bij c en d niet, die zijn meer op leidinggeven gericht) , maar ik vind het wel interessantquote:Ik heb destijds ook vrij weinig over PLC's geleerd. Volgens mij komt dat ook meer aan bod bij niveau C en D..
Jawel hoor, maar dan een paar uurtjes later. Hij neemt deze hele week de uren van Domien over, want die is op vakantie.quote:Op maandag 12 januari 2009 00:54 schreef TheZapster het volgende:
Geen Bert vannacht?
Oh ja maar dat is veel te laat/vroeg voor mequote:Op maandag 12 januari 2009 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar dan een paar uurtjes later. Hij neemt deze hele week de uren van Domien over, want die is op vakantie.
Bert zit dus tussen 4 en 6 uur.
quote:Op maandag 12 januari 2009 01:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Trusten ga nu alleen luisteren en in slaapvallen
quote:Op maandag 12 januari 2009 06:22 schreef Paul het volgende:
GIEEEEEEEEEEEEEEEL
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Push the button!quote:Op maandag 12 januari 2009 07:28 schreef Cee het volgende:
My finger is on the button.
Oftewel, radio bijna uit. All it takes is one more push...
Ook morge!quote:Op maandag 12 januari 2009 08:07 schreef Againzender het volgende:
De tering, zet ik de radio even aan voor het nieuws, moet die teringhond zelfs daar nog z'n eigen show van maken
Stik in je pet zak
Erg irritant ja. Regio FM staat nu dus maar weer standaard aan ipv Giel. Jammer dat Veenstra er niet meer zit want dat vond ik persoonlijk wel erg leukquote:Op maandag 12 januari 2009 08:07 schreef Againzender het volgende:
De tering, zet ik de radio even aan voor het nieuws, moet die teringhond zelfs daar nog z'n eigen show van maken
Stik in je pet zak
eejquote:Op maandag 12 januari 2009 08:24 schreef 3FMaster het volgende:
Hans is wakker: Het 1ste wat hij hoort is Mraz. Morge
quote:In verschillende delen van het land staan sinds dit weekeinde verkeersborden met daarop de afstand en reisduur naar de Achterhoek. Wie verantwoordelijk is voor deze mysterieuze verkeersborden is onbekend.
Van hier naar de Achterhoek is het 102 kilometer rijden en dat duurt 70 minuten. Tenminste, dat staat op de borden die in Hilversum opgehangen zijn.
En niet alleen in Hilversum, ook in Nijmegen, Arhnem, Leeuwarden, Gouda, Den Haag, Leiden, Wageningen, Veenendaal en Utrecht zijn deze bruine verkeersborden gesignaleerd.
'Goede reclame'
Het Achterhoeks Bureau voor Toerisme ontkent alle betrokkenheid, maar vindt de borden wel goede reclame voor de regio.
Ook Gijs Jolink van de Zwarte Cross, waarvoor de inschrijving maandag begint, zegt niet te weten wie de borden geplaatst heeft.
Jep. Ik kan helaas geen Ekdom luisteren. Ik ga ook, fijne dag nog iedereen!quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
eej. Alweer I'm Yours? dat is dan nummer 405
. Gisteren is de plaat 4x gedraaid eens even kijken of ze dat vandaag weten te overtreffen
. Maaruh, 3FM staat nu niet aan. Ik schakel om 10:00 wel in als
Ekdom er zit.
Hmmm, misschien toch heeel even luisteren...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
Volgens mij heeft Giel wel wat aantrokken van de kritieken, voor zijn doen is hij meer timide geworden.
De zelfbevlekking is er iedergeval grotendeels uit , maar dat wilde hij zelf ook , zijn naam iets minder horenquote:Op maandag 12 januari 2009 08:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Hmmm, misschien toch heeel even luisteren...
U2quote:Op maandag 12 januari 2009 08:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jep. Ik kan helaas geen Ekdom luisteren. Ik ga ook, fijne dag nog iedereen!
ja, ik heb een pesthumeurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |