Het leek erop of er stond dat je JUIST illegale links moet plaatsen net zoals je juist printscreens moet plaatsen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat is daar mis mee? Er zijn nog een aantal die niet snappen dat dit niet mag op FOK!
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet nu pas hoe je een plaatje in het midden zet! Bedankt voor de edit.
Je kan (bijna) alles gratis online vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Remake het volgende:
Kan je deze game gratis online downloaden?
Want dan wil ik wel meedoen.
Kijk eens in je options en dan audio en pas even wat aan. Als je het dan nog niet goed krijgt, dan nee.. niet normaalquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Agiath het volgende:
Alleen heb ik problemen met geluid, ik hoor alleen maar de muziek, voorderest niks, geen effecten en dergelijke.
is dat normaal?
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staat je tijd dan op 5 minuten?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er de laatste 2 minuten bijkwam
quote:
Ook goed, ik was het perfecte schildquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Was wel ff spannend ja
Ik had btw die derde vlag overgenomen en gescoord
Ongeveerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom staat je tijd dan op 5 minuten?
Printscreens jongen printscreensquote:
Leuk geformuleerdquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Inderdaad
Happel, DeHovenier en ik tegen JuicyHill, porsche en Ananas_en_conserve
Ze komen relatief snel op 2-0, uiteindelijk door 2 flag captures van ondergetekende wordt het 2-2 en dan volgt een waanzinnig spannende ontknoping met flag stealing aan beide kanten, enorm veel duels uitgevochten overal en uiteindelijk haalt Happel met mij als levend schild de 3e capture binnen
Held
Was net te laat met de eindstandquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Houniet het volgende:
Ik doe vanavond wel even mee. CTF FACE ben ik wel voor in
.
Goed gespeeld trouwensquote:Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Damn, dat was een spannende pot inderdaad!
Ik droomde dat ik een topic wou openenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Inderdaad
Happel, DeHovenier en ik tegen JuicyHill, porsche en Ananas_en_conserve
Ze komen relatief snel op 2-0, uiteindelijk door 2 flag captures van ondergetekende wordt het 2-2 en dan volgt een waanzinnig spannende ontknoping met flag stealing aan beide kanten, enorm veel duels uitgevochten overal en uiteindelijk haalt Happel met mij als levend schild de 3e capture binnen
Held
Wij waren alleen roodquote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een topic wou openen
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wij waren alleen rood
En ik ben wel wat beter dan sjimz of Jojoortje, Happel.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik sjimz zie, ga ik me altijd verstoppen
Ja deed je goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:55 schreef Rumille het volgende:
Ik had in DM sjimz 4x achter elkaar gekilled2 spawn kills, maar toch.
DM zuigt sowieso.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja deed je goed.
Al is Turbine echt de slechtste map voor iDM imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Als ik jou zie ga ik me altijdverstoppenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik sjimz zie, ga ik me altijd verstoppen
Atijd?quote:
Ooh, dacht gisteren ook alquote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Atijd?
Waseven eten, en liet het ding aanstaan
Eerste keerdat ik ingame weg was
Ik heb je 5x van het level afgeschotenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Atijd?
Waseven eten, en liet het ding aanstaan
Eerste keerdat ik ingame weg was
Jij hebt geen recht van spreken, en moet de OP eens doorlezenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb je 5x van het level afgeschoten. Vond ik leuk
.
Optisch ziet het poppetje er dunner uitquote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef tralalala het volgende:
Waarom ben jij altijd afk?
sjimz waarom ben je eigenlijk een vrouw in het spel
Je geheim?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Optisch ziet het poppetje er dunner uit
Slimquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wel dat ik Sokka ben, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, en moet de OP eens doorlezen
Nieuwe mensenweten dat niet, en regels zijn regels.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wel dat ik Sokka ben, dus dat maakt niet uit.
En Sjimz, hoezo is mijn skin illegaal?
Hmm.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
Ananas en Rumille spelen trouwens met een verboden poppetje.
Die is soms niet te raken als hij in een mediteer houding gaat zitten.
Ook is hij niet te raken als hij een shockrifle combo maakt.
Mediteer houding is crouch? En shockrifle combo?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
Ananas en Rumille spelen trouwens met een verboden poppetje.
Die is soms niet te raken als hij in een mediteer houding gaat zitten.
Ook is hij niet te raken als hij een shockrifle combo maakt.
Dus gelieve daar niet meer mee te spelenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mediteer houding is crouch? En shockrifle combo??
Zijn ook games met alle wapens.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
Trouwens doen jullie alleen gamen met alleen die shockrifle, of zijn er ook games met alle wapens?
Je bedoelt vast InstaGib, de one-hit-kill Shock Rifle.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
Trouwens doen jullie alleen gamen met alleen die shockrifle, of zijn er ook games met alle wapens?
En met je forum naam te spelen dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus gelieve daar niet meer mee te spelen
Ik crouch sowieso bijna nooit (laatste Face potje toevallig 2x) en wat shock rifle combo is weet ik ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus gelieve daar niet meer mee te spelen
Met f kan je wel gaan liggen, maar sjimz trapte er niet inquote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
Mediteer houding?
Shockrifle combo?
Ik voel me nu wéér een newbie, shit
De 'Mediteer houding' neemt een nali aan als je aan het typen bent als nali.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
Mediteer houding?
Shockrifle combo?
Ik voel me nu wéér een newbie, shit
Ik vind het wel kicke, maar ik vind alle wapens ook leukquote:Op zondag 11 januari 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bedoelt vast InstaGib, de one-hit-kill Shock Rifle.
En die doen ze wel veel ja, ik vind het ook niet leuk
Maar normale wapens doen ze ook.
Maar je kan wel een ander poppetje kiezen svp?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik crouch sowieso bijna nooit (laatste Face potje toevallig 2x) en wat shock rifle combo is weet ik ook niet.
nali skin.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
Het moet wel eerlijk blijven inderdaad.
Welke skin mag niet gebruikt worden? Dan kan dat in de OP.
Teleporteren doen ze dmv de Translocator. Wapen 0 dacht ik.. linker muisknop en je schiet het ding af en rechter muisknop en je staat opeens waar dat ding is.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als ik in Face speel, vliegt iedereen alle kanten op hoe doen ze dat? En sommige teleporteren ook kleine stukjes als ze lopen?
Daarom vind ik het ook minder leukquote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef jakkop het volgende:
Ik vind instagib juist supertof, omdat het in principe eerlijker is. Je kan niet iemand makkelijker killen omdat jij een redeemer of minigun hebt en de ander een enforcer, of omdat die ander al erg verzwakt is van schoten van een ander.
Praten onder het gamenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef porsche1 het volgende:
Is het geen idee om een fok! ventrilo server op te zetten?
Kennen we praten onder het gamen.
Uiteraardquote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je kan wel een ander poppetje kiezen svp?
Doe es screen van jouw scherm?quote:
Daarom kan ik Jakkop ook beter neerschietenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ownde jou vandaag.quote:
Dan hoor je me alleen maar scheldenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef porsche1 het volgende:
Is het geen idee om een fok! ventrilo server op te zetten?
Kennen we praten onder het gamen.
Met DM eerder op de dag?quote:
Hem ook hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan hoor je me alleen maar schelden.
Whehe, ik zit nu ook vaak op een amerikaanse vent, en mij hoor je alleen maar kanker roepen, en hun zeggen dan what do you say?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan hoor je me alleen maar schelden.
Ja me DM, dat was ik dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met DM eerder op de dag?Kan kloppen. Ik ging dood, werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood...
Daarom hoef ik het ook niet te horen tijdens het gamenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whehe, ik zit nu ook vaak op een amerikaanse vent, en mij hoor je alleen maar kanker roepen, en hun zeggen dan what do you say?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whehe, ik zit nu ook vaak op een amerikaanse vent, en mij hoor je alleen maar kanker roepen, en hun zeggen dan what do you say?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Je hoort mij op Skype dan echt schrikken als ik iemand zie om een hoekje
en wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
Wisheh moet even een optie aanzetten dat alleen maar default characters erop kunnen.
PM hemquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
Wisheh moet even een optie aanzetten dat alleen maar default characters erop kunnen.
Ik heb geen skype.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:16 schreef Olep het volgende:
We moeten een keer skypen, ik wil die porsche wel eens horen
Als je UTmisbruikers gaat kijken, kan je gewoon naar je eigen personage kijken, hoe jij vanmiddag speelden, jezus wat ergquote:
Met TS heb ik op 1 of andere manier geen geluid.quote:
whehe, jakkop heeft zo'n slome mongool als personagequote:Op zondag 11 januari 2009 20:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat mensen geen koe, nali of wat dan ook kunnen zijn als poppetje
Dan download je skype maar een keerquote:Op zondag 11 januari 2009 20:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Met TS heb ik op 1 of andere manier geen geluid.
-edit- laat maar, ik doe wel andere keer, ik ga nu ff spelen.quote:
Dude ik was op verkenningstocht vanmiddagquote:Op zondag 11 januari 2009 20:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Als je UTmisbruikers gaat kijken, kan je gewoon naar je eigen personage kijken, hoe jij vanmiddag speelden, jezus wat erg
Achja, je bent altijd nog beter dan timmmmm, godsame wat is die slecht.
En ik maar denken dat ik slecht ben.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dude ik was op verkenningstocht vanmiddagIk own jou ALTIJD!
porsche1 ownen is niet echt een moeilijke prestatie hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dude ik was op verkenningstocht vanmiddagIk own jou ALTIJD!
Ja niet dan?quote:
Kloptquote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
porsche1 ownen is niet echt een moeilijke prestatie hoor.
Hou je bek!quote:Op zondag 11 januari 2009 20:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
whehe, jakkop heeft zo'n slome mongool als personage
En nog zegtie tegen iedereen "n000b!!1!einseins!!1quote:Op zondag 11 januari 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
porsche1 ownen is niet echt een moeilijke prestatie hoor.
Wehehequote:Op zondag 11 januari 2009 20:31 schreef jakkop het volgende:
Yes, ik een multikill![]()
[..]
Hou je bek!Ik ben een wild beest
![]()
En @jojoortje: net bij face was iedereen jou kwijt? waar was je toen verstopt? Na een tijdje fragde sjimz je en pakte hij de vlag.
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jojoortje is beter dan jij Porsche. Piles was trouwens ook erg goed!
In die 3 vs 3 had ik 2 monsterkillsquote:Op zondag 11 januari 2009 20:28 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[ afbeelding ]
Hier mijn gloriemoment in de 3v3 ctf van net!
Ze zat bovenop de base van de vijand, achter de teleporter zegmaarquote:Op zondag 11 januari 2009 20:31 schreef jakkop het volgende:
Yes, ik een multikill![]()
[..]
Hou je bek!Ik ben een wild beest
![]()
En @jojoortje: net bij face was iedereen jou kwijt? waar was je toen verstopt? Na een tijdje fragde sjimz je en pakte hij de vlag.
Heet dat een teleporter ja? Had geen idee hoe dat heetquote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
Ze zat bovenop de base van de vijand, achter de teleporter zegmaar
Als er genoeg mensen zijn wil ik ook best meedoenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:37 schreef Houniet het volgende:
Gaan we effe CTF Facen?
Ja ik vind het best.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:39 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
[..]
Als er genoeg mensen zijn wil ik ook best meedoen
3 vs 3 levert vaak de beste potjes op, zeker bij face. Op de LAN-Party spelen we altijd 3 tegen 3, geniale wedstrijden leverde dat opquote:Op zondag 11 januari 2009 20:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja ik vind het best.
Maar met zn 5en CTFen vind ik al niet echt leuk.
Moet echt 4 vs 4 of 5 vs 5 zijn.
3 vs 3 kan nog net.
Kom er aan. Eerst even koffie scoren.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:41 schreef Houniet het volgende:
Houniet Ananas_en_conserve sjimz Jojoortje Piles
Hierdoor kan ik je helaas al niet meer serieus nemen. En ik ben inderdaad het slechtste. Dat is in ieder geval nog gedenkwaardig. Jij bent net geen middenmoot, dat is nog erger dan écht de slechtste zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:12 schreef porsche1 het volgende:
whehe n00bs!!!1111!!!!!
Timmm ik pen jou, jij bent denk ik de slechtste van dit spel, jou score vanmiddag 0kills 20 deaths ofzo, haha, niet dat ik goed ben maar dat was gewoon erg van jou
whehe, Ñôø0öòÓÕ0Øß!!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hierdoor kan ik je helaas al niet meer serieus nemen. En ik ben inderdaad het slechtste. Dat is in ieder geval nog gedenkwaardig. Jij bent net geen middenmoot, dat is nog erger dan écht de slechtste zijn.
1lange tunnelquote:Op zondag 11 januari 2009 21:20 schreef intraxz het volgende:
Zal ik een fok map maken? Ik heb ervaring met de ut3 editor en de oude lijkt er erg veel op
Als jullie een leuk idee ervoor hebben hoor ik het graag.
kleine maps zijn meestal leuk. Lekker sprayenquote:
*zwaaid terugquote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef jakkop het volgende:
Gast Porsche, toen was hij er zelf niet maar was hij wel in de server. En liever de slechtste mét verstand, dan een lage middenmoter zonder.
maakt toch niet uit?quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef intraxz het volgende:
Maar daar kan ik in principe binnen een uurtje mee klaar zijn..
quote:
Nee, waar porsche het over had, toen was ik er wel. Verder heb je wel gelijk. En Rumille, nog één keer, en ik ga huilen!quote:Op zondag 11 januari 2009 21:28 schreef jakkop het volgende:
Gast Porsche, toen was hij er zelf niet maar was hij wel in de server. En liever de slechtste mét verstand, dan een lage middenmoter zonder.
Dan druk je gewoon te vaak achter elkaarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Om de 2 keer als ik schoot, deed mn wapen het nietSnap er niks van?
Ja maar op een gegeven moment is er gewoon een overmacht.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:50 schreef Happel het volgende:
Jij bent dan ook ziekelijk goed. Hield in je eentje het fort staande.
Ik deed toen zo:quote:Op zondag 11 januari 2009 21:51 schreef Houniet het volgende:
Elke keer toen
You Killed Jojoortje
in beeld kwam ging ik zo doen: ""
Ja maar ik heb ook een aimbot volgens porsche1quote:Op zondag 11 januari 2009 21:52 schreef Houniet het volgende:
sjimz, jij bent gewoon echt ziek, fuckin niet normaal man.
Je zat bij mij in het team, maar je swictctctdde zo puhquote:
Van een ultrakill moet je ook geen screen proberen te maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:55 schreef tralalala het volgende:
Ik had vanmiddag 2x een ultra kill, maar ik drukte elke keer te laat op die stomme printscreen toets
Duitser.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb ook altijd de neiging om wanneer een medespeler te dicht bij een cliff staat, diegene er gewoon af te schieten
Ik spring altijd gewoon uit mezelfquote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb ook altijd de neiging om wanneer een medespeler te dicht bij een cliff staat, diegene er gewoon af te schieten
Dat is zo irritant als je net een rampage hebtquote:Op zondag 11 januari 2009 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
Nee niet echt.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JIJ HEBT DIE NEIGING OOK HEUS WEL
Doe ik ook als sjimz me achterna zit.. Gewoon zelfmoord plegenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe ik ook als sjimz me achterna zit.. Gewoon zelfmoord plegenKrijgt hij ook geen punten
Ik zocht je ook specifiek op.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:52 schreef Houniet het volgende:
Je had me een paar keer goed te pakken Happel.
Owquote:
Dat zal jaquote:
Swastika is een eeuwenoud symbool, niks mis mee.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:15 schreef sjimz het volgende:
bwhehe![]()
Ik bedoel er trouwens niets mee he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verheerlijking van het nazisme.quote:
Wat een bitch ben je eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow
Maar ik vind het gewoon zo geinigDan ziet die medespeler je dus gewoon aankomen (bijv bij Face helemaal bovenop die toren) en dan kijkt hij dus een beetje over die rand en dan schiet je hem van die toren af met een Rocket Launcher ofzo
En dan zie je hem ook gewoon vliegen en die snapt er natuurlijk niks van waarom die uberhaupt valt... En dan en dan zie je dus linksboven staan: Blablabla left a small crater
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Swastika is een eeuwenoud symbool, niks mis mee.Ik maakte gewoon het patroontje van het shirt van Fiorentina naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien een lichtknop?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef intraxz het volgende:
Als iemand suggesties heeft moet ie het zeggen, het begin is er
[ afbeelding ]
Licht, en een paar geheime gangen erin ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef intraxz het volgende:
Als iemand suggesties heeft moet ie het zeggen, het begin is er
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef Happel het volgende:
Wat een bitch ben je eigenlijk.
En maar klagen dat we verliezen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow
Maar ik vind het gewoon zo geinigDan ziet die medespeler je dus gewoon aankomen (bijv bij Face helemaal bovenop die toren) en dan kijkt hij dus een beetje over die rand en dan schiet je hem van die toren af met een Rocket Launcher ofzo
En dan zie je hem ook gewoon vliegen en die snapt er natuurlijk niks van waarom die uberhaupt valt... En dan en dan zie je dus linksboven staan: Blablabla left a small crater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was jij dan ook degene die het leuk vond om mij deafgrond in te schieten. Bewust.Je bedoelt daar beneden vooraan een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Ik had meerdere malen dat ik even stil stond om te typen, en iemandhet leukvond om me met 4 schoten de afgrond in te werpen. En dat vond ik nogal een kutstreekquote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt daar beneden vooraan een beetje?
Ja dat was ik dusquote:Op zondag 11 januari 2009 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had meerdere malen dat ik even stil stond om te typen, en iemandhet leukvond om me met 4 schoten de afgrond in te werpen. En dat vond ik nogal een kutstreek
Nu vind ik je niet meer liefquote:Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus
Sorry, zal niet weer gebeuren
Dat is mij ook al eens geluktquote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef jakkop het volgende:
I FUCKING DID IT![]()
Een frag met m'n touchpad ipv muis
Ik doe mee.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:16 schreef arnold-d het volgende:
16:30 weer een potje?
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Even Def Rhymz met Schudden downloaden
F1 indrukken.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:58 schreef Agiath het volgende:
damn werden wij even hard geowned net
Trouwens hoe kan je je score kijken tijdens de match? TAB werkt niet
Hoezo?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:07 schreef DeHovenier het volgende:
f1
Ging kut idd
Is je brightness kapot sjimz
Ik speel met OpenGL ja.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:21 schreef arnold-d het volgende:
Sjimz, wat een lelijk beeld heb je![]()
Speel je wel met OpenGL?
Ik vind dat de brightness heel hoog staatquote:
En dat speelt zo kutquote:Op maandag 12 januari 2009 17:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik vind dat de brightness heel hoog staat
Dit zie ik:
[ afbeelding ]
Brightness gok ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef arnold-d het volgende:
[..]
wat heb jij anders ingesteld dan? dat hij zo licht is?
Ik las dat andere mensen er ook last van hadden namelijk, misschien is het een bekend probleem?quote:
Eerst ff aan mn moeder vragen brbquote:Op maandag 12 januari 2009 19:22 schreef BOVICE het volgende:
WIE KOMT ER OM 20:15 SPELEN?
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst ff aan mn moeder vragen brb
whehe jullie capte omdat ik niet eens kon schietenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef jakkop het volgende:
Sjimz kan het en keer niet winnen een gaat meteen weg
Daarom ben ik nu ook een chick.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef muay-toy het volgende:
die nali warcow is op een-of-andere manier makkelijker te raken ook al is hij lager dan normale karakters. een dikke koe kun je moeilijk missen.
Onder Rumille jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |