Licht, en een paar geheime gangen erin ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:17 schreef intraxz het volgende:
Als iemand suggesties heeft moet ie het zeggen, het begin is er
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:18 schreef Happel het volgende:
Wat een bitch ben je eigenlijk.
En maar klagen dat we verliezen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ow
Maar ik vind het gewoon zo geinigDan ziet die medespeler je dus gewoon aankomen (bijv bij Face helemaal bovenop die toren) en dan kijkt hij dus een beetje over die rand en dan schiet je hem van die toren af met een Rocket Launcher ofzo
En dan zie je hem ook gewoon vliegen en die snapt er natuurlijk niks van waarom die uberhaupt valt... En dan en dan zie je dus linksboven staan: Blablabla left a small crater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was jij dan ook degene die het leuk vond om mij deafgrond in te schieten. Bewust.Je bedoelt daar beneden vooraan een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Ik had meerdere malen dat ik even stil stond om te typen, en iemandhet leukvond om me met 4 schoten de afgrond in te werpen. En dat vond ik nogal een kutstreekquote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bedoelt daar beneden vooraan een beetje?
Ja dat was ik dusquote:Op zondag 11 januari 2009 23:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had meerdere malen dat ik even stil stond om te typen, en iemandhet leukvond om me met 4 schoten de afgrond in te werpen. En dat vond ik nogal een kutstreek
Nu vind ik je niet meer liefquote:Op zondag 11 januari 2009 23:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja dat was ik dus
Sorry, zal niet weer gebeuren
Dat is mij ook al eens geluktquote:Op maandag 12 januari 2009 00:04 schreef jakkop het volgende:
I FUCKING DID IT![]()
Een frag met m'n touchpad ipv muis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |