Het leek erop of er stond dat je JUIST illegale links moet plaatsen net zoals je juist printscreens moet plaatsen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat is daar mis mee? Er zijn nog een aantal die niet snappen dat dit niet mag op FOK!
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet nu pas hoe je een plaatje in het midden zet! Bedankt voor de edit.
Je kan (bijna) alles gratis online vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Remake het volgende:
Kan je deze game gratis online downloaden?
Want dan wil ik wel meedoen.
Kijk eens in je options en dan audio en pas even wat aan. Als je het dan nog niet goed krijgt, dan nee.. niet normaalquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Agiath het volgende:
Alleen heb ik problemen met geluid, ik hoor alleen maar de muziek, voorderest niks, geen effecten en dergelijke.
is dat normaal?
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staat je tijd dan op 5 minuten?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er de laatste 2 minuten bijkwam
quote:
Ook goed, ik was het perfecte schildquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Was wel ff spannend ja
Ik had btw die derde vlag overgenomen en gescoord
Ongeveerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom staat je tijd dan op 5 minuten?
Printscreens jongen printscreensquote:
Leuk geformuleerdquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Inderdaad
Happel, DeHovenier en ik tegen JuicyHill, porsche en Ananas_en_conserve
Ze komen relatief snel op 2-0, uiteindelijk door 2 flag captures van ondergetekende wordt het 2-2 en dan volgt een waanzinnig spannende ontknoping met flag stealing aan beide kanten, enorm veel duels uitgevochten overal en uiteindelijk haalt Happel met mij als levend schild de 3e capture binnen
Held
Was net te laat met de eindstandquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |