Het leek erop of er stond dat je JUIST illegale links moet plaatsen net zoals je juist printscreens moet plaatsen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Houniet het volgende:
Wat is daar mis mee? Er zijn nog een aantal die niet snappen dat dit niet mag op FOK!
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Desunoto het volgende:
Ik weet nu pas hoe je een plaatje in het midden zet! Bedankt voor de edit.
Je kan (bijna) alles gratis online vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:29 schreef Remake het volgende:
Kan je deze game gratis online downloaden?
Want dan wil ik wel meedoen.
Kijk eens in je options en dan audio en pas even wat aan. Als je het dan nog niet goed krijgt, dan nee.. niet normaalquote:Op zondag 11 januari 2009 16:34 schreef Agiath het volgende:
Alleen heb ik problemen met geluid, ik hoor alleen maar de muziek, voorderest niks, geen effecten en dergelijke.
is dat normaal?
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staat je tijd dan op 5 minuten?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vooral omdat ik er de laatste 2 minuten bijkwam
quote:
Ook goed, ik was het perfecte schildquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef DeHovenier het volgende:
Was wel ff spannend ja
Ik had btw die derde vlag overgenomen en gescoord
Ongeveerquote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom staat je tijd dan op 5 minuten?
Printscreens jongen printscreensquote:
Leuk geformuleerdquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Inderdaad
Happel, DeHovenier en ik tegen JuicyHill, porsche en Ananas_en_conserve
Ze komen relatief snel op 2-0, uiteindelijk door 2 flag captures van ondergetekende wordt het 2-2 en dan volgt een waanzinnig spannende ontknoping met flag stealing aan beide kanten, enorm veel duels uitgevochten overal en uiteindelijk haalt Happel met mij als levend schild de 3e capture binnen
Held
Was net te laat met de eindstandquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:49 schreef Houniet het volgende:
Ik doe vanavond wel even mee. CTF FACE ben ik wel voor in
.
Goed gespeeld trouwensquote:Op zondag 11 januari 2009 17:54 schreef Ananas_en_conserve het volgende:
Damn, dat was een spannende pot inderdaad!
Ik droomde dat ik een topic wou openenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:41 schreef Rumille het volgende:
[..]Inderdaad
Happel, DeHovenier en ik tegen JuicyHill, porsche en Ananas_en_conserve
Ze komen relatief snel op 2-0, uiteindelijk door 2 flag captures van ondergetekende wordt het 2-2 en dan volgt een waanzinnig spannende ontknoping met flag stealing aan beide kanten, enorm veel duels uitgevochten overal en uiteindelijk haalt Happel met mij als levend schild de 3e capture binnen
Held
Wij waren alleen roodquote:Op zondag 11 januari 2009 18:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik een topic wou openen
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wij waren alleen rood
En ik ben wel wat beter dan sjimz of Jojoortje, Happel.
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik sjimz zie, ga ik me altijd verstoppen
Ja deed je goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:55 schreef Rumille het volgende:
Ik had in DM sjimz 4x achter elkaar gekilled2 spawn kills, maar toch.
DM zuigt sowieso.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja deed je goed.
Al is Turbine echt de slechtste map voor iDM imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Als ik jou zie ga ik me altijdverstoppenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:04 schreef Jojoortje het volgende:
Als ik sjimz zie, ga ik me altijd verstoppen
Atijd?quote:
Ooh, dacht gisteren ook alquote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Atijd?
Waseven eten, en liet het ding aanstaan
Eerste keerdat ik ingame weg was
Ik heb je 5x van het level afgeschotenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Atijd?
Waseven eten, en liet het ding aanstaan
Eerste keerdat ik ingame weg was
Jij hebt geen recht van spreken, en moet de OP eens doorlezenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:00 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb je 5x van het level afgeschoten. Vond ik leuk
.
Optisch ziet het poppetje er dunner uitquote:Op zondag 11 januari 2009 18:58 schreef tralalala het volgende:
Waarom ben jij altijd afk?
sjimz waarom ben je eigenlijk een vrouw in het spel
Je geheim?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Optisch ziet het poppetje er dunner uit
Slimquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Optisch ziet het poppetje er dunner uit
Iedereen weet nu wel dat ik Sokka ben, dus dat maakt niet uitquote:Op zondag 11 januari 2009 19:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken, en moet de OP eens doorlezen
Nieuwe mensenweten dat niet, en regels zijn regels.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:10 schreef Rumille het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wel dat ik Sokka ben, dus dat maakt niet uit.
En Sjimz, hoezo is mijn skin illegaal?
Hmm.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
Ananas en Rumille spelen trouwens met een verboden poppetje.
Die is soms niet te raken als hij in een mediteer houding gaat zitten.
Ook is hij niet te raken als hij een shockrifle combo maakt.
Mediteer houding is crouch? En shockrifle combo?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:11 schreef sjimz het volgende:
Ananas en Rumille spelen trouwens met een verboden poppetje.
Die is soms niet te raken als hij in een mediteer houding gaat zitten.
Ook is hij niet te raken als hij een shockrifle combo maakt.
Dus gelieve daar niet meer mee te spelenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef Rumille het volgende:
[..]
Mediteer houding is crouch? En shockrifle combo??
Zijn ook games met alle wapens.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
Trouwens doen jullie alleen gamen met alleen die shockrifle, of zijn er ook games met alle wapens?
Je bedoelt vast InstaGib, de one-hit-kill Shock Rifle.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef Agiath het volgende:
Trouwens doen jullie alleen gamen met alleen die shockrifle, of zijn er ook games met alle wapens?
En met je forum naam te spelen dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus gelieve daar niet meer mee te spelen
Ik crouch sowieso bijna nooit (laatste Face potje toevallig 2x) en wat shock rifle combo is weet ik ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus gelieve daar niet meer mee te spelen
Met f kan je wel gaan liggen, maar sjimz trapte er niet inquote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
Mediteer houding?
Shockrifle combo?
Ik voel me nu wéér een newbie, shit
De 'Mediteer houding' neemt een nali aan als je aan het typen bent als nali.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:16 schreef Desunoto het volgende:
Mediteer houding?
Shockrifle combo?
Ik voel me nu wéér een newbie, shit
Ik vind het wel kicke, maar ik vind alle wapens ook leukquote:Op zondag 11 januari 2009 19:17 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je bedoelt vast InstaGib, de one-hit-kill Shock Rifle.
En die doen ze wel veel ja, ik vind het ook niet leuk
Maar normale wapens doen ze ook.
Maar je kan wel een ander poppetje kiezen svp?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik crouch sowieso bijna nooit (laatste Face potje toevallig 2x) en wat shock rifle combo is weet ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |