nali skin.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef Houniet het volgende:
Het moet wel eerlijk blijven inderdaad.
Welke skin mag niet gebruikt worden? Dan kan dat in de OP.
Teleporteren doen ze dmv de Translocator. Wapen 0 dacht ik.. linker muisknop en je schiet het ding af en rechter muisknop en je staat opeens waar dat ding is.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Als ik in Face speel, vliegt iedereen alle kanten op hoe doen ze dat? En sommige teleporteren ook kleine stukjes als ze lopen?
Daarom vind ik het ook minder leukquote:Op zondag 11 januari 2009 19:42 schreef jakkop het volgende:
Ik vind instagib juist supertof, omdat het in principe eerlijker is. Je kan niet iemand makkelijker killen omdat jij een redeemer of minigun hebt en de ander een enforcer, of omdat die ander al erg verzwakt is van schoten van een ander.
Praten onder het gamenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef porsche1 het volgende:
Is het geen idee om een fok! ventrilo server op te zetten?
Kennen we praten onder het gamen.
Uiteraardquote:Op zondag 11 januari 2009 19:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar je kan wel een ander poppetje kiezen svp?
Doe es screen van jouw scherm?quote:
Daarom kan ik Jakkop ook beter neerschietenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Optisch ziet het poppetje er dunner uit
Ik ownde jou vandaag.quote:
Dan hoor je me alleen maar scheldenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:56 schreef porsche1 het volgende:
Is het geen idee om een fok! ventrilo server op te zetten?
Kennen we praten onder het gamen.
Met DM eerder op de dag?quote:
Hem ook hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan hoor je me alleen maar schelden.
Whehe, ik zit nu ook vaak op een amerikaanse vent, en mij hoor je alleen maar kanker roepen, en hun zeggen dan what do you say?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan hoor je me alleen maar schelden.
Ja me DM, dat was ik dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Met DM eerder op de dag?Kan kloppen. Ik ging dood, werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood... werd weer levend.. Draai me om en BOEM weer dood...
Daarom hoef ik het ook niet te horen tijdens het gamenquote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whehe, ik zit nu ook vaak op een amerikaanse vent, en mij hoor je alleen maar kanker roepen, en hun zeggen dan what do you say?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Whehe, ik zit nu ook vaak op een amerikaanse vent, en mij hoor je alleen maar kanker roepen, en hun zeggen dan what do you say?
quote:Op zondag 11 januari 2009 20:14 schreef Jojoortje het volgende:
Je hoort mij op Skype dan echt schrikken als ik iemand zie om een hoekje
en wat bedoel je daarmee?quote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
Wisheh moet even een optie aanzetten dat alleen maar default characters erop kunnen.
PM hemquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
Wisheh moet even een optie aanzetten dat alleen maar default characters erop kunnen.
Ik heb geen skype.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:16 schreef Olep het volgende:
We moeten een keer skypen, ik wil die porsche wel eens horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |