join the club. Misschien is een van de redenen dat ik niet naar vrouwen direct kijk. Als ik uitga ben ik meestal bezig met lol te maken en te dansen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zwahiel, ik snap er niets van. Hoe kun jij nou nog vrijgezel zijn?
Ook beterschap voor Ollie dan! Maarten was gisteren ook ziek, hij kwakkelt nu nog een beetje, maar zo stom want je kan eigenlijk niks dan wachten en thee voor hem maken ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ollie is er wel erg aan toe![]()
Maar volgens mij was hij de aanstichter ook, want hij was al dagen niet goed.
Als ik me vanavond iets beter voel, ga ik verpleegstertje spelen voor 'm. Hij is bang voor naalden, dus snelle fix zit er niet in.
Ik sleep mezelf dus zo maar even naar de drogist voor wat occcisjhdfgdhfgsdh-ium en wat koortspillen en maak wel een sauna douche voor 'm met eucalyptus,
Meer weet ik ook niet te verzinnen
Oscillococcinum bedoel je? Enne sta je soms ook op 't lijstje van Dr Mabuse?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Ollie is er wel erg aan toe![]()
Maar volgens mij was hij de aanstichter ook, want hij was al dagen niet goed.
Als ik me vanavond iets beter voel, ga ik verpleegstertje spelen voor 'm. Hij is bang voor naalden, dus snelle fix zit er niet in.
Ik sleep mezelf dus zo maar even naar de drogist voor wat occcisjhdfgdhfgsdh-ium en wat koortspillen en maak wel een sauna douche voor 'm met eucalyptus,
Ik heb voedingswetenschappen gedaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
ThxEn dat had ik al gezien tijdens m'n lurkperiode
@ SHE, ik vind al die voedingsweetjes van je altijd heel interessant. Zou ik mogen weten waar je die vandaan haalt?(boeken, artikels? of gewoon studie?) Ik wil me er zelf namelijk graag in verdiepen zonder er meteen een studie in te doen. Ik heb toegang tot een aantal wetenschappelijke tijdschriften (Nature, Science en verder nog wat (technische) biomedische dingen).
Als je iets leuks hebt gevonden mag je dat op zich hier wel neerzetten *ooknogopzoekisnaarzoiets*quote:Op zondag 11 januari 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
Heee![]()
Ik ben een hotel aan het uitzoeken ergens in België in de buurt van een stad of in een stad maar wel chique en dan met welness dingen als massage en manicure.. Maarr dat is nog best een klus
Momentje, ik zag laatst zoiets. Even zoeken.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
Heee![]()
Ik ben een hotel aan het uitzoeken ergens in België in de buurt van een stad of in een stad maar wel chique en dan met welness dingen als massage en manicure.. Maarr dat is nog best een klus
Ik heb flesjes in de kleedkamers voorbij zien komen waar 'fur tiere ' op stond, dus epo is wat dat betreft een lachertje.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oscillococcinum bedoel je? Enne sta je soms ook op 't lijstje van Dr Mabuse?![]()
body builders aan de EPO't moet niet veel gekker worden
EPO is wél dubieus net als groeihormonen enzo. Daar moet je als amateur niet mee gaan kloten, en al helemaal niet zelf, en al helemaal niet als je niet eens precies weet wat intramusculair betekendquote:Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Dat ik het gebruikte als supplement of dat ik het in huis heb?
Is niet zo lastig hoor, zeker niet als je uit het BB circuit komt. Epo is an sich ook niet dubieus ofzo en B12 al helemaal niet.
Ik ben gevoelig voor placebo's, dus miss moet ik het ook even proberen!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
Ossilocochsium of zoiets heet dan
Mijn collega gaf mij ooit een buisje met van die korrels en geloof het of niet, na 1 dag was ik er vanaf!
Het is niets meer dan een eiwit. Alleen amateurs doen er paniekerig over. Het is een beetje het mandarijnen verhaal van gisteren. Je ziet dat mensen schrikken van zoutzuur en loog, terwijl het nergens over gaat en alles behalve gevaarlijk is.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
EPO is wél dubieus net als groeihormonen enzo. Daar moet je als amateur niet mee gaan kloten, en al helemaal niet zelf, en al helemaal niet als je niet eens precies weet wat intramusculair betekend
tsss in het wielermetier ligt dat een beetje meer onder de oppervlakte, iig in de categorie waar ik in rijd. Volgens mij komt goed gebruik van dopingmiddelen enorm krap met doseringen enzo en die zijn p0ersoonsgebonden, en valt er van het placebo-effect nog het meeste resultaat te boekenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb flesjes in de kleedkamers voorbij zien komen waar 'fur tiere ' op stond, dus epo is wat dat betreft een lachertje.
Het is ook echt geen gevaarlijke stof, het is alleen een dikke cheat.
Insuline wordt ook al jaren gebruikt door BB-ers. Niets raars aan.
En ja, osckdsflksjdkjhdf. Volgens Ollie werkt het. Ik geloof er geen snars van, maar baat het niet...
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben gevoelig voor placebo's, dus miss moet ik het ook even proberen!
Bedanktquote:Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb voedingswetenschappen gedaan.
Verder hang ik veel rond op pubmed en food-info.net en probeer ik via Wageningen nog weleens wat seminars te volgen. Daarnaast lik ik me in bij jongere studenten zodat ze me hun lesmateriaal afstaan![]()
Met internet en een bieb is een studie ook bijna overbodig; zeker voedingswetenschappen ontwikkelen zich in zo'n krankzinnig tempo dat je studie al verouderd is als je er aan begint. ( gechargeerd natuurlijk )
Vanwaar je interesse, zit je in de biomedische hoek? Of is het pure interesse?
Ik heb 1 wielerfanaat in de vriendenkring zitten en we discussieren elke zomer weer over de doping factor bij het wielrennen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
tsss in het wielermetier ligt dat een beetje meer onder de oppervlakte, iig in de categorie waar ik in rijd. Volgens mij komt goed gebruik van dopingmiddelen enorm krap met doseringen enzo en die zijn p0ersoonsgebonden, en valt er van het placebo-effect nog het meeste resultaat te boeken
Efedrine is gewoon speed natuurlijk en niemand in his right mind zou tegenwoordig speed gebruiken om af te vallen. ( ondanks dat het werkt en hoe! )quote:Op zondag 11 januari 2009 15:02 schreef zwahiel het volgende:
Ik heb ooit eens stackers gebruikt, nooit meer! Dood eng! Werd er super agressief van en helemaal psyched zeg maar. Maar 't hielp wel met afvallen, maar tegen welke prijs. Dan doe ik nog liever mijn dieet wat al slecht is op zichzelf maar toch.
Kreeg ook echt hartkloppingen enzo, toen ben ik maar snel mee gestopt.
Zeau, mijn papierwinkel uitgeprint en nu ga ik naar de sportschool, op de crosstrainer, papieren voor mijn neus en lezen die shizzel! Effectief twee vliegen in een klap
@ SiTuSavais ik was een kok op een crashdieet... Need I say more
Laat het me weten als je via Maastricht aan leuke artikelen/onderzoeken kunt komen. Je maakt me met weinig dingen gelukkiger!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
BedanktIk bedenk me net dat ik een neveninschrijving in Maastricht heb, dus misschien is het mogelijk om via die weg handouts etc binnen te halen
Dat is denk ik handiger dan willekeurig wat artikels doorlezen.
Ik studeer biomedische technologie, maar dat is meer technisch dan biologischWat ik verder geweldig vind, maar die paar vakjes die we gehad hebben die iets met het metabolisme te maken hadden, hebben m'n interesse gewekt. Verder houd ik van koken/eten (
hmm, daarom ben ik waarschijnlijk hier ) en ik vind het leuk om daar dan meer over te weten
Afgezien van de wijn is het best gezond allemaal toch? Lijkt me dat er ook geen rare meuk in je soep zat, dus ik zou zeggen neem die pastaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn groentesoep was heerlijk! Zonder pakje ofzo en allemaal groente uit de vriezer.
Nu staat de bolognesesaus te pruttelen.
Ik heb het gevoel dat ik alweer veel te veel heb gegeten.
Tot nu toe:
3 x volkorenboterham met rosbief
2 grote kommen (!) groentesoep
2 glazen wijn (er moest wat in de saus, de rest ga ik niet door de gootsteen gooien
appel en peer.
Geen pasta voor mij vanavond
Misschien moet ik opzoek naar een redelijk hotel en dat er in de buurt een soort spa is? Is wel heel tof en gezellig namelijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef Totziens het volgende:
[..]
Als je iets leuks hebt gevonden mag je dat op zich hier wel neerzetten *ooknogopzoekisnaarzoiets*
Efedrine werkt een beetje als speed maar het is niet hetzelfdequote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Efedrine is gewoon speed natuurlijk en niemand in his right mind zou tegenwoordig speed gebruiken om af te vallen. ( ondanks dat het werkt en hoe! )
Goede zaak dat het uit de handel is genomen. Slechte zaak dat het nog steeds onder de toonbank verkocht wordt; zeker door zogenaamde 'sportliefhebbers'
Je hebt gelijk alleen met dat vetgedrukte, daar heb ik nogal moeite mee, dan is het makkelijker om het gewoon niet te doenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Afgezien van de wijn is het best gezond allemaal toch? Lijkt me dat er ook geen rare meuk in je soep zat, dus ik zou zeggen neem die pastaGewoon met mate.
ghehe de sauna is hier vlakbij, daarachter het solarium en hotels zat in 't stadquote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef P.F het volgende:
O volgens mij kunnen we beter naar zwahiel gaan
Ja dat is ook wel goede mogelijkheid natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien moet ik opzoek naar een redelijk hotel en dat er in de buurt een soort spa is? Is wel heel tof en gezellig namelijk!
Jij kent jezelf het beste!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alleen met dat vetgedrukte, daar heb ik nogal moeite mee, dan is het makkelijker om het gewoon niet te doen
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef P.F het volgende:
Vriendje kwam gisteravond langs en dat was heel tofNiet echt gepraat maar 't was wel weer even leuk
![]()
Dusss nu kan ik er wel weer een weekje tegen aan
Will do. Ik moet wel even zelf nog uitzoeken hoe en wat, maar in principe heb ik vast recht op studiemateriaal met een inschrijving daar.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Laat het me weten als je via Maastricht aan leuke artikelen/onderzoeken kunt komen. Je maakt me met weinig dingen gelukkiger!
Interessante studiekeuze trouwens, howcome?
Nou ik moest opeens huilen en toen wassik zielig en had (wel paar uur later) hij toch nog wel een beetje tijd en kon ie langskomenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:18 schreef Totziens het volgende:
Ah jullie konden beide een gaatje vrij maken?
Mijn hersenen en hoornvlies mogen ze niet hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben trouwens ook donor. Alleen m'n hart en hoornvlies heb ik niet beschikbaar gesteld, omdat ik daar zelf rare gevoelens bij heb. Niet rationeel te verklaren, maar ik vind 't al goed genoeg dat ik de rest wel beschikbaar stel.
Aahw, nou lief dat hij dan toch langskomtquote:Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik moest opeens huilen en toen wassik zielig en had (wel paar uur later) hij toch nog wel een beetje tijd en kon ie langskomenOf zo.. Ik ben ook gewoon een wussy.
Zowel speed als efedrine komen van dezelfde plant hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Efedrine werkt een beetje als speed maar het is niet hetzelfdekomt van een plant genaamd Ephedra, ziet er een beetje uit als heermoes. Bepaalde hoestsiropen bevatten een geringe hoeveelheid efedrine om je een beetje op te peppen. Het staat wel op de dopinglijst dus als bv een Sven Kramer een lepel Nattermann zou nemen en hij wordt gecontroleerd, zou ie positief zijn.
Jamaar speed is toch een andere benaming voor amfetamine?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Zowel speed als efedrine komen van dezelfde plant hoor
Ohjee, dit zou ik ook moeten weten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar speed is toch een andere benaming voor amfetamine?
Nee, een amfetamine is een verzamelnaam voor synthetische drugs ( werkend op je zenuwstelsel )quote:Op zondag 11 januari 2009 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar speed is toch een andere benaming voor amfetamine?
Enige wat ik zo snel niet terugzie zijn bergen groenten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey SHE (of iemand anders!), zou je misschien hier even naar kunnen kijken?.
Ik wil het vanaf nu zo aan gaan pakken:
O: Boterhammen pindakaas/bakje cruesli/brinta met yoghurt (of 1 van beiden, of allebei)
T: Fruit
L: Iets hartigs. Denk aan soep, crackers, brood, misschien nog een bakje cruesli of kwark
(T: Crackers met iets of fruit)
D: Kan varieren. We eten redelijk vaak pasta en rijst. Is dat slecht?
T: Ik wil proberen niet meer teveel te eten na het diner. Maar mocht ik het willen, wat is dan verstandig? Ik lust geen amandelen. Cruesli en pindakaas zal ik in elk geval laten staan.
Verder wil ik minstens 3 keer per week gaan sporten (fitness, dus kracht en cardio). En als het even kan daaromheen nog gewoon Evy.
Hoe klinkt dit? Ben ik dan verstandig bezig of is er iets in m'n eetpatroon wat niet klopt?
Alvast bedankt![]()
![]()
.
Wij eten altijd veel groenten bij het avondeten (o.a. omdat ik vegetarier ben). En vanaf volgende week hebben we een groente-abbonnement, dus dan kan ik het avondeten daarop afstemmenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Enige wat ik zo snel niet terugzie zijn bergen groenten.
Thxquote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Ooo we hebben een nieuwe!
Heee SiTuSavais! Welkom
*krijgt visioenen van Greys in kaki-pakje die achter een hysterisch rondrennende SHE (incluus wild haar) aanrent met een verdovingspijltje om haar vervolgens liefdevol toe te dekken*quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar de drogist voor Ollie![]()
En ik ben een beetje hyper![]()
Daarna ga ik slapen
Steek anders ff een reefertje aanquote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar de drogist voor Ollie![]()
En ik ben een beetje hyper![]()
Daarna ga ik slapen
Where can ya see lions, only in Kenya, come to Kenya we got lions!quote:
hej!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Kwak... gaat het een beetje? Lukt dat nog om het zo vol te houden?
Dat was wel de bedoeling, maar SHE is ziekquote:Op zondag 11 januari 2009 16:23 schreef P.F het volgende:
Veel plezier, toff! Jullie zijn met 4 vanavond?
Met spinazie is roomsaus wel lekker denk ik! Mn zus had laatst gemaakt met saus gefabriceerd van roomkaas maar dat vond ik niet zo heul lekkerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een zak tortellini liggen met spinazie/ricottavulling. Wat voor saus kan ik daarbij maken?
Lekker met daardoor creme fraiche of kookroom en kaas... niet mager wel lekkerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een zak tortellini liggen met spinazie/ricottavulling. Wat voor saus kan ik daarbij maken?
Alleen maar crème fraîche?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker met daardoor creme fraiche of kookroom en kaas... niet mager wel lekker
Ik kan me eigenlijk amper herinneren of wijzelf of de artsen de beslissing hebben gemaakt. Als ik eraan terugdenk, dan hebben de artsen elke keer een beslissing voor een bepaalde behandeling gemaakt. Maar ze hebben ons zo goed op de hoogte gehouden dat we ons er als vanzelfsprekend bij betrokken voelden.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, laatst met mn vader was het idd zo dat de artsen besloten de beademing eraf te halen, en eigenlijk vrij letterlijk af te wachten tot hij overleed. Ook omdat er geen hersenfunctie meer uit de meting kwam. Dat hebben ze niet aan mij of mn zus gevraagd, dat hebben ze zelf besloten. Is denk ik maar goed geweest; ik had niet geweten wat ik moest doen. De keus tussen iemand als kasplantje laten leven in de hoop op een wonder of laten overlijden als er iig rationéel gezien geen kans meer is, ja, die is voor familie lastig te maken denk ik.
Ja hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met spinazie is roomsaus wel lekker denk ik! Mn zus had laatst gemaakt met saus gefabriceerd van roomkaas maar dat vond ik niet zo heul lekker![]()
Is alles trouwens weer happy met het vriendje?![]()
Dan hebben ze het heel netjes gedaan, mijns inziens. De beslissing is aan hen, maar je hebt niet het idee van 'ik sta erbij en ik kijk ernaar". Je bent involved, maar de last van uiteindelijke verantwoordelijkheid rust niet op jouw schouders.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk amper herinneren of wijzelf of de artsen de beslissing hebben gemaakt. Als ik eraan terugdenk, dan hebben de artsen elke keer een beslissing voor een bepaalde behandeling gemaakt. Maar ze hebben ons zo goed op de hoogte gehouden dat we ons er als vanzelfsprekend bij betrokken voelden.
yaaaaay. Blij voor u!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor.. Hij komt zo weer thuis van een weekendje pokeren met de mannen. Heb 'm gemist.
.
Dat homeopathische spul?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef SHE het volgende:
Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je spinazie in huis dad?
Ja ik eet het ook met de kaasvariant maar ik dacht dat je voor NU een receptje nodig had.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond.. Maar tortellini gevuld met spinazie eten met spinazie? Dat doe ik met de vleesvariant (spinazie, spekjes, kruidenkaas - de gewone studentenhap).
Als je ze kant en klaar koopt smaakt de vulling niet heel sterk (vind ik) dus zou je dat op zich best kunnen doen..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond.. Maar tortellini gevuld met spinazie eten met spinazie? Dat doe ik met de vleesvariant (spinazie, spekjes, kruidenkaas - de gewone studentenhap).
Oh, nee hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik eet het ook met de kaasvariant maar ik dacht dat je voor NU een receptje nodig had.
flauw, k rekende erop hahaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet om een uur of zes bij de buren, jij weet ik niet
Oh in dat geval; haal zo'n puutje *echte* mozzarella bij de grote Jumbo of Gigi's (Herenbinnensingel) en maak dan een bloemsausje (likje roomboter of vrij neutrale olie) en het water van de mozzarella.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nee hoor.Ik zag het gewoon toevallig in de kast liggen tijdens het maken van een boodschappenlijstje voor morgen.
De kaasvariant eet ik trouwens met tomatenmascarpone saus, volgens een recept op ah.nl. Heel lekker en gemakkelijk!
Mjah, dat vind ik een beetje jammer. Zo eet ik het al vaker namelijk. Ik hoopte op wat geniale combinaties met spinazie. Zelf kom ik namelijk ook niet echt verder dan zalm en zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je ze kant en klaar koopt smaakt de vulling niet heel sterk (vind ik) dus zou je dat op zich best kunnen doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |