Een bed!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat kan ik het beste eten als ik me na het uitgaan slaap voel?
Ik kan redelijk secuur prikken.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
het lijkt mij idd geen probleem om die in het bovenbeen te jensen
(wel ff plunjer terugtrekken om te controleren of je niet in een bloedvat terecht bent gekomen)
maaruh ik ben geen dokter,
maar mi spier is spier
Ik bedoelde dus slap.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Een bed!![]()
*flauw*
Maareh naar bed gaan helpt mij vaak welMaar ik ben dan ook niet zo'n uitgaansdier
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:34 schreef zwahiel het volgende:
Glühwein dan weer niet, wel verschillende soorten alcoholische versnaperingen. Had gisteren nog een specialiteit gemaakt (caloriewaarschuwing!) een Marsipanie, dat is koffie met opgestoomde melk met daarin marsepein, een klein beetje slagroom met wat geraspte chocolade (natuurlijk 70%) erop. Da's nu niet echt gezond maar wel zo af en toe lekker.
Heb ook nog een verlichtte kerstboom staan voor de leuk en de gezelligheid, verder baad ik in de boeken en heb ik een gezonde douche die je na 5 minuten een schrik van je warme leventje geeft door een straal keihard koud water, goed voor de bloedsomloop zullen we maar zeggen.
In de gedempte open haard staat een vuurblikje voor het vuurtje en mijn electrische radiatoren zorgen voor de warmte
Kuuroord Carnotstraat staat tot uw dienst
Voor iedereen die zin heeft in chocomel; denk eraan je wordt er wel dufjes van dus als je net als ik bezig bent met leren...
quote:
Oh oh, dan wordt het al een stuk lastiger. Ik zit aan de theequote:
Hoopt dat je je snel beter voeltquote:Op zondag 11 januari 2009 14:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kan redelijk secuur prikken.
Thnx.
Hopelijk krijg ik een waanzinnige vreetkick en gaat mijn lijf die smerige ziekmaak beestjes in elkaar slaan.
Nee idd, vriendin van me moet altijd naar de dokterquote:Op zondag 11 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Heb jij dat standaard in huis dan SHE, vitamine injecties?
Ik wist niet eens dat je dat kon kopen
Ja, B12 wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Heb jij dat standaard in huis dan SHE, vitamine injecties?
Ik wist niet eens dat je dat kon kopen
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:34 schreef zwahiel het volgende:
Heb ook nog een verlichtte kerstboom staan voor de leuk en de gezelligheid, verder baad ik in de boeken en heb ik een gezonde douche die je na 5 minuten een schrik van je warme leventje geeft door een straal keihard koud water, goed voor de bloedsomloop zullen we maar zeggen.
daar geloof ik dus echt geen hol van héquote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, B12 wel.
die gebruikte ik vroeger als 'supplementl' voor mijn sport.
Zelfs Epo heb ik in huis
Maar nee, die kan je niet kopen![]()
Het is wel een fantastisch middel tegen een griep of fikse verkoudheid. Alles gaat gloeien, broeien en je krijgt weer leven in je lijf.
Ik kan namelijk elk moment begraven worden
Ik zat nog te denken om iets eerder naar Utrecht te komen om je even in te stoppen, maar ik geloof niet dat ik het durf met al die bacillen van jou en Ol!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja, B12 wel.
die gebruikte ik vroeger als 'supplementl' voor mijn sport.
Zelfs Epo heb ik in huis
Maar nee, die kan je niet kopen![]()
Het is wel een fantastisch middel tegen een griep of fikse verkoudheid. Alles gaat gloeien, broeien en je krijgt weer leven in je lijf.
Ik kan namelijk elk moment begraven worden
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
The harm is done...
Ik zit aan de choco met slagroom
* zwahiel neemt nog een vitamine en energie bruistabletje. Zojuist ff wat muizenvallen gezet, klapten die krengen op mijn vingers dicht. Zei ik al dat 't hier net een kinderboerderij is, drinken en muisjesquote:Op zondag 11 januari 2009 14:36 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
![]()
en nu heb ik eccccccht zin in chocolademelk
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
The harm is done...
Ik zit aan de choco met slagroom
Dat ik het gebruikte als supplement of dat ik het in huis heb?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
daar geloof ik dus echt geen hol van hé
juist die middelste ja, daarom heb ik me ook alweer 2 weken geleden hier voor 't laatst gedoucht. Dit dwingt mij echter wel om op zijn minst om de andere dag naar de sportschool te gaan naar die heerlijke rainshower douche die we daar hebbenquote:
Kun je je even melden op de berichtenuitwisseldienst van microsoft?quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys wijst naar Zwahiel.
Allemaal zijn schuld!
Ollie is er wel erg aan toequote:Op zondag 11 januari 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken om iets eerder naar Utrecht te komen om je even in te stoppen, maar ik geloof niet dat ik het durf met al die bacillen van jou en Ol!
Thxquote:Op zondag 11 januari 2009 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Owja, welkom SiTuSavais!Iedereen lult hier drie kwartier in de rondte over 20 dingen tegelijk, ik ook, dus zou het bijna vergeten te zeggen
![]()
Chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |