quote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef zwahiel het volgende:
iedereen, kom maar naar de warme dieetvriendelijke koek en zopie tent van zwahiel!
Warme chocomel die wél goed voor je is, koffie, en verschillende smaakjes thee
* zwahiel kijkt in de kast, telt, ah 31 verschillende soorten thee
(thee passie!)
De chocomel wordt bereid met magere melk waarin een reep met 70% cacao ingestopt wordt, door de hete opgestoomde melk smelt deze reep als sneeuw voor de zon. Eroverheen gaat nog een beetje kokos voor de extra tropische smaak.
Zo goed en niet zo überslecht, geen echte calorieën knaller dames!
En extra gratis vitamine bruistabeletten en electrische dekentjes die je nog warmer houden onder de straalkachels!
Schitterend !quote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef zwahiel het volgende:
iedereen, kom maar naar de warme dieetvriendelijke koek en zopie tent van zwahiel!
(thee passie!)
De chocomel wordt bereid met magere melk waarin een reep met 70% cacao ingestopt wordt, door de hete opgestoomde melk smelt deze reep als sneeuw voor de zon. Eroverheen gaat nog een beetje kokos voor de extra tropische smaak.
En extra gratis vitamine bruistabeletten en electrische dekentjes die je nog warmer houden onder de straalkachels!
Bezorg je ook? Antwerpen ligt nou niet echt om de hoekquote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef zwahiel het volgende:
(thee passie!)
Eerst beter worden, dan werken.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:19 schreef Goodbye het volgende:
Senk joe![]()
Ik heb nog de hoop morgen gewoon te gaan werken, maar als het zoals afgelopen week elke nacht erger wordt ben ik bang dat dat niet gaat lukken
Geen probleem als je het niet in huis hebtquote:Op zondag 11 januari 2009 14:27 schreef Totziens het volgende:
zwahieldoe eens niet nu heb ik zin in chocolademelk
vitB12 zei je?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Eerst beter worden, dan werken.
Ik heb grof geschut uit de kast gehaald, want ik MOET sporten morgen.
BJ: Ik kan zelf natuurlijk niet fatsoenlijk bij mijn bil. Volgens mij kan je het ook in je quadriceps spuiten toch?
( als het maar intramusculair is lijkt me? )
Oooooh gelijk nen kuuroordquote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef zwahiel het volgende:
(thee passie!)
Ja maarquote:Op zondag 11 januari 2009 14:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Eerst beter worden, dan werken.
Ik heb grof geschut uit de kast gehaald, want ik MOET sporten morgen.
BJ: Ik kan zelf natuurlijk niet fatsoenlijk bij mijn bil. Volgens mij kan je het ook in je quadriceps spuiten toch?
( als het maar intramusculair is lijkt me? )
quote:
het lijkt mij idd geen probleem om die in het bovenbeen te jensenquote:
Ik heb het welquote:Op zondag 11 januari 2009 14:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen probleem als je het niet in huis hebt
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen probleem als je het niet in huis hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |