Nee, een amfetamine is een verzamelnaam voor synthetische drugs ( werkend op je zenuwstelsel )quote:Op zondag 11 januari 2009 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar speed is toch een andere benaming voor amfetamine?
Enige wat ik zo snel niet terugzie zijn bergen groenten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey SHE (of iemand anders!), zou je misschien hier even naar kunnen kijken?.
Ik wil het vanaf nu zo aan gaan pakken:
O: Boterhammen pindakaas/bakje cruesli/brinta met yoghurt (of 1 van beiden, of allebei)
T: Fruit
L: Iets hartigs. Denk aan soep, crackers, brood, misschien nog een bakje cruesli of kwark
(T: Crackers met iets of fruit)
D: Kan varieren. We eten redelijk vaak pasta en rijst. Is dat slecht?
T: Ik wil proberen niet meer teveel te eten na het diner. Maar mocht ik het willen, wat is dan verstandig? Ik lust geen amandelen. Cruesli en pindakaas zal ik in elk geval laten staan.
Verder wil ik minstens 3 keer per week gaan sporten (fitness, dus kracht en cardio). En als het even kan daaromheen nog gewoon Evy.
Hoe klinkt dit? Ben ik dan verstandig bezig of is er iets in m'n eetpatroon wat niet klopt?
Alvast bedankt![]()
![]()
.
Wij eten altijd veel groenten bij het avondeten (o.a. omdat ik vegetarier ben). En vanaf volgende week hebben we een groente-abbonnement, dus dan kan ik het avondeten daarop afstemmenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Enige wat ik zo snel niet terugzie zijn bergen groenten.
Thxquote:Op zondag 11 januari 2009 15:37 schreef P.F het volgende:
Ooo we hebben een nieuwe!
Heee SiTuSavais! Welkom
*krijgt visioenen van Greys in kaki-pakje die achter een hysterisch rondrennende SHE (incluus wild haar) aanrent met een verdovingspijltje om haar vervolgens liefdevol toe te dekken*quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar de drogist voor Ollie![]()
En ik ben een beetje hyper![]()
Daarna ga ik slapen
Steek anders ff een reefertje aanquote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet eerst naar de drogist voor Ollie![]()
En ik ben een beetje hyper![]()
Daarna ga ik slapen
Where can ya see lions, only in Kenya, come to Kenya we got lions!quote:
hej!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Kwak... gaat het een beetje? Lukt dat nog om het zo vol te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |