Je hebt gelijk alleen met dat vetgedrukte, daar heb ik nogal moeite mee, dan is het makkelijker om het gewoon niet te doenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Afgezien van de wijn is het best gezond allemaal toch? Lijkt me dat er ook geen rare meuk in je soep zat, dus ik zou zeggen neem die pastaGewoon met mate.
ghehe de sauna is hier vlakbij, daarachter het solarium en hotels zat in 't stadquote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef P.F het volgende:
O volgens mij kunnen we beter naar zwahiel gaan
Ja dat is ook wel goede mogelijkheid natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Misschien moet ik opzoek naar een redelijk hotel en dat er in de buurt een soort spa is? Is wel heel tof en gezellig namelijk!
Jij kent jezelf het beste!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je hebt gelijk alleen met dat vetgedrukte, daar heb ik nogal moeite mee, dan is het makkelijker om het gewoon niet te doen
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef P.F het volgende:
Vriendje kwam gisteravond langs en dat was heel tofNiet echt gepraat maar 't was wel weer even leuk
![]()
Dusss nu kan ik er wel weer een weekje tegen aan
Will do. Ik moet wel even zelf nog uitzoeken hoe en wat, maar in principe heb ik vast recht op studiemateriaal met een inschrijving daar.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Laat het me weten als je via Maastricht aan leuke artikelen/onderzoeken kunt komen. Je maakt me met weinig dingen gelukkiger!
Interessante studiekeuze trouwens, howcome?
Nou ik moest opeens huilen en toen wassik zielig en had (wel paar uur later) hij toch nog wel een beetje tijd en kon ie langskomenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:18 schreef Totziens het volgende:
Ah jullie konden beide een gaatje vrij maken?
Mijn hersenen en hoornvlies mogen ze niet hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben trouwens ook donor. Alleen m'n hart en hoornvlies heb ik niet beschikbaar gesteld, omdat ik daar zelf rare gevoelens bij heb. Niet rationeel te verklaren, maar ik vind 't al goed genoeg dat ik de rest wel beschikbaar stel.
Aahw, nou lief dat hij dan toch langskomtquote:Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ik moest opeens huilen en toen wassik zielig en had (wel paar uur later) hij toch nog wel een beetje tijd en kon ie langskomenOf zo.. Ik ben ook gewoon een wussy.
Zowel speed als efedrine komen van dezelfde plant hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Efedrine werkt een beetje als speed maar het is niet hetzelfdekomt van een plant genaamd Ephedra, ziet er een beetje uit als heermoes. Bepaalde hoestsiropen bevatten een geringe hoeveelheid efedrine om je een beetje op te peppen. Het staat wel op de dopinglijst dus als bv een Sven Kramer een lepel Nattermann zou nemen en hij wordt gecontroleerd, zou ie positief zijn.
Jamaar speed is toch een andere benaming voor amfetamine?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Zowel speed als efedrine komen van dezelfde plant hoor
Ohjee, dit zou ik ook moeten weten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jamaar speed is toch een andere benaming voor amfetamine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |