Dat was wel de bedoeling, maar SHE is ziekquote:Op zondag 11 januari 2009 16:23 schreef P.F het volgende:
Veel plezier, toff! Jullie zijn met 4 vanavond?
Met spinazie is roomsaus wel lekker denk ik! Mn zus had laatst gemaakt met saus gefabriceerd van roomkaas maar dat vond ik niet zo heul lekkerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een zak tortellini liggen met spinazie/ricottavulling. Wat voor saus kan ik daarbij maken?
Lekker met daardoor creme fraiche of kookroom en kaas... niet mager wel lekkerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een zak tortellini liggen met spinazie/ricottavulling. Wat voor saus kan ik daarbij maken?
Alleen maar crème fraîche?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker met daardoor creme fraiche of kookroom en kaas... niet mager wel lekker
Ik kan me eigenlijk amper herinneren of wijzelf of de artsen de beslissing hebben gemaakt. Als ik eraan terugdenk, dan hebben de artsen elke keer een beslissing voor een bepaalde behandeling gemaakt. Maar ze hebben ons zo goed op de hoogte gehouden dat we ons er als vanzelfsprekend bij betrokken voelden.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, laatst met mn vader was het idd zo dat de artsen besloten de beademing eraf te halen, en eigenlijk vrij letterlijk af te wachten tot hij overleed. Ook omdat er geen hersenfunctie meer uit de meting kwam. Dat hebben ze niet aan mij of mn zus gevraagd, dat hebben ze zelf besloten. Is denk ik maar goed geweest; ik had niet geweten wat ik moest doen. De keus tussen iemand als kasplantje laten leven in de hoop op een wonder of laten overlijden als er iig rationéel gezien geen kans meer is, ja, die is voor familie lastig te maken denk ik.
Ja hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met spinazie is roomsaus wel lekker denk ik! Mn zus had laatst gemaakt met saus gefabriceerd van roomkaas maar dat vond ik niet zo heul lekker![]()
Is alles trouwens weer happy met het vriendje?![]()
Dan hebben ze het heel netjes gedaan, mijns inziens. De beslissing is aan hen, maar je hebt niet het idee van 'ik sta erbij en ik kijk ernaar". Je bent involved, maar de last van uiteindelijke verantwoordelijkheid rust niet op jouw schouders.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk amper herinneren of wijzelf of de artsen de beslissing hebben gemaakt. Als ik eraan terugdenk, dan hebben de artsen elke keer een beslissing voor een bepaalde behandeling gemaakt. Maar ze hebben ons zo goed op de hoogte gehouden dat we ons er als vanzelfsprekend bij betrokken voelden.
yaaaaay. Blij voor u!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja hoor.. Hij komt zo weer thuis van een weekendje pokeren met de mannen. Heb 'm gemist.
.
Dat homeopathische spul?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef SHE het volgende:
Ik sleep mezelf dus zo maar even naar de drogist voor wat occcisjhdfgdhfgsdh-ium en wat koortspillen en maak wel een sauna douche voor 'm met eucalyptus,
Meer weet ik ook niet te verzinnen
Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Heb je spinazie in huis dad?
Ja ik eet het ook met de kaasvariant maar ik dacht dat je voor NU een receptje nodig had.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond.. Maar tortellini gevuld met spinazie eten met spinazie? Dat doe ik met de vleesvariant (spinazie, spekjes, kruidenkaas - de gewone studentenhap).
Als je ze kant en klaar koopt smaakt de vulling niet heel sterk (vind ik) dus zou je dat op zich best kunnen doen..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond.. Maar tortellini gevuld met spinazie eten met spinazie? Dat doe ik met de vleesvariant (spinazie, spekjes, kruidenkaas - de gewone studentenhap).
Oh, nee hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik eet het ook met de kaasvariant maar ik dacht dat je voor NU een receptje nodig had.
flauw, k rekende erop hahaquote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik eet om een uur of zes bij de buren, jij weet ik niet
Oh in dat geval; haal zo'n puutje *echte* mozzarella bij de grote Jumbo of Gigi's (Herenbinnensingel) en maak dan een bloemsausje (likje roomboter of vrij neutrale olie) en het water van de mozzarella.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, nee hoor.Ik zag het gewoon toevallig in de kast liggen tijdens het maken van een boodschappenlijstje voor morgen.
De kaasvariant eet ik trouwens met tomatenmascarpone saus, volgens een recept op ah.nl. Heel lekker en gemakkelijk!
Mjah, dat vind ik een beetje jammer. Zo eet ik het al vaker namelijk. Ik hoopte op wat geniale combinaties met spinazie. Zelf kom ik namelijk ook niet echt verder dan zalm en zo.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef P.F het volgende:
[..]
Als je ze kant en klaar koopt smaakt de vulling niet heel sterk (vind ik) dus zou je dat op zich best kunnen doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |