abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64917675
Veel plezier, toff! Jullie zijn met 4 vanavond?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 11 januari 2009 @ 16:23:40 #277
163650 Greys
pi_64917700
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:23 schreef P.F het volgende:
Veel plezier, toff! Jullie zijn met 4 vanavond?
Dat was wel de bedoeling, maar SHE is ziek

Ik ga nu weg!
We zullen foto's maken!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64917781
Ik heb nog een zak tortellini liggen met spinazie/ricottavulling. Wat voor saus kan ik daarbij maken?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:27:43 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64917859
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nog een zak tortellini liggen met spinazie/ricottavulling. Wat voor saus kan ik daarbij maken?
Met spinazie is roomsaus wel lekker denk ik! Mn zus had laatst gemaakt met saus gefabriceerd van roomkaas maar dat vond ik niet zo heul lekker

Is alles trouwens weer happy met het vriendje?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 11 januari 2009 @ 16:27:51 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64917865
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker met daardoor creme fraiche of kookroom en kaas... niet mager wel lekker
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64917867
Tomatensaus
  zondag 11 januari 2009 @ 16:28:15 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_64917882
Veel plezier puppels !!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_64917915
O en we hebben gister mijn kamer omgebouwd tot big ass mediacentre incl big ass oude tv van ouders OMG!

En nu moet ik eigenlijk leren maar ik heb net allemaal leuke films gedownload Moet alleen nog even dat lijstje zoeken wat Vivi postte want die leken mij ook leuk!
pi_64917964
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker met daardoor creme fraiche of kookroom en kaas... niet mager wel lekker
Alleen maar crème fraîche? .
pi_64918002
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Loveli, laatst met mn vader was het idd zo dat de artsen besloten de beademing eraf te halen, en eigenlijk vrij letterlijk af te wachten tot hij overleed. Ook omdat er geen hersenfunctie meer uit de meting kwam. Dat hebben ze niet aan mij of mn zus gevraagd, dat hebben ze zelf besloten. Is denk ik maar goed geweest; ik had niet geweten wat ik moest doen. De keus tussen iemand als kasplantje laten leven in de hoop op een wonder of laten overlijden als er iig rationéel gezien geen kans meer is, ja, die is voor familie lastig te maken denk ik.
Ik kan me eigenlijk amper herinneren of wijzelf of de artsen de beslissing hebben gemaakt. Als ik eraan terugdenk, dan hebben de artsen elke keer een beslissing voor een bepaalde behandeling gemaakt. Maar ze hebben ons zo goed op de hoogte gehouden dat we ons er als vanzelfsprekend bij betrokken voelden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64918009
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Met spinazie is roomsaus wel lekker denk ik! Mn zus had laatst gemaakt met saus gefabriceerd van roomkaas maar dat vond ik niet zo heul lekker

Is alles trouwens weer happy met het vriendje?
Ja hoor. . Hij komt zo weer thuis van een weekendje pokeren met de mannen. Heb 'm gemist. .
pi_64918024
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Heb je spinazie in huis dad?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64918033
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zou iets doen met knoflook/uitjes/tomaten/ en/of een pot arabiatasaus das best lekker!
  zondag 11 januari 2009 @ 16:33:20 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64918059
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik kan me eigenlijk amper herinneren of wijzelf of de artsen de beslissing hebben gemaakt. Als ik eraan terugdenk, dan hebben de artsen elke keer een beslissing voor een bepaalde behandeling gemaakt. Maar ze hebben ons zo goed op de hoogte gehouden dat we ons er als vanzelfsprekend bij betrokken voelden.
Dan hebben ze het heel netjes gedaan, mijns inziens. De beslissing is aan hen, maar je hebt niet het idee van 'ik sta erbij en ik kijk ernaar". Je bent involved, maar de last van uiteindelijke verantwoordelijkheid rust niet op jouw schouders.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:33:47 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64918075
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja hoor. . Hij komt zo weer thuis van een weekendje pokeren met de mannen. Heb 'm gemist. .
yaaaaay. Blij voor u!
pi_64918113
quote:
Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef SHE het volgende:

Ik sleep mezelf dus zo maar even naar de drogist voor wat occcisjhdfgdhfgsdh-ium en wat koortspillen en maak wel een sauna douche voor 'm met eucalyptus,
Meer weet ik ook niet te verzinnen
Dat homeopathische spul?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64918201
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Heb je spinazie in huis dad?
Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond. . Maar tortellini gevuld met spinazie eten met spinazie? Dat doe ik met de vleesvariant (spinazie, spekjes, kruidenkaas - de gewone studentenhap).
  zondag 11 januari 2009 @ 16:38:08 #293
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64918231
Diz hoelaat eten we?
pi_64918242
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, morgen doen we de boodschappen weer. De tortellini was ook niet bedoeld voor vanavond. . Maar tortellini gevuld met spinazie eten met spinazie? Dat doe ik met de vleesvariant (spinazie, spekjes, kruidenkaas - de gewone studentenhap).
Ja ik eet het ook met de kaasvariant maar ik dacht dat je voor NU een receptje nodig had.
The way you rock'n'roll
pi_64918297
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Als je ze kant en klaar koopt smaakt de vulling niet heel sterk (vind ik) dus zou je dat op zich best kunnen doen..
pi_64918298
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Diz hoelaat eten we?
Ik eet om een uur of zes bij de buren, jij weet ik niet
The way you rock'n'roll
pi_64918323
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja ik eet het ook met de kaasvariant maar ik dacht dat je voor NU een receptje nodig had.
Oh, nee hoor. Ik zag het gewoon toevallig in de kast liggen tijdens het maken van een boodschappenlijstje voor morgen.

De kaasvariant eet ik trouwens met tomatenmascarpone saus, volgens een recept op ah.nl. Heel lekker en gemakkelijk!
  zondag 11 januari 2009 @ 16:42:27 #298
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_64918398
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik eet om een uur of zes bij de buren, jij weet ik niet
flauw, k rekende erop haha
pi_64918438
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, nee hoor. Ik zag het gewoon toevallig in de kast liggen tijdens het maken van een boodschappenlijstje voor morgen.

De kaasvariant eet ik trouwens met tomatenmascarpone saus, volgens een recept op ah.nl. Heel lekker en gemakkelijk!
Oh in dat geval; haal zo'n puutje *echte* mozzarella bij de grote Jumbo of Gigi's (Herenbinnensingel) en maak dan een bloemsausje (likje roomboter of vrij neutrale olie) en het water van de mozzarella.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64918501
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:39 schreef P.F het volgende:

[..]

Als je ze kant en klaar koopt smaakt de vulling niet heel sterk (vind ik) dus zou je dat op zich best kunnen doen..
Mjah, dat vind ik een beetje jammer. Zo eet ik het al vaker namelijk. Ik hoopte op wat geniale combinaties met spinazie. Zelf kom ik namelijk ook niet echt verder dan zalm en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')