Jij ontvangt altijd visite in je pyjama?quote:
Jawel hoor.quote:
hmmzz... misschien moet ik ook maar iets dergelijks gaan doen zometeen. Eerst douchen, en alles wat daar weer bij hoort.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb vandaag geboodschapt, gehardloopt en gedouched. En nu probeer ik Windows NT op een pjoeter te installeren. Lekker warm bij de kachel, in me pyjama.
Welk programma gebruik je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil een DVD branden, maar alleen slepen werkt niet.![]()
Zal ik een n00b-DIG topic openen?
Windows.quote:
Wat wil je op die dvd branden?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik wil een DVD branden, maar alleen slepen werkt niet.![]()
Zal ik een n00b-DIG topic openen?
Gewoon data backuppen.quote:
Wat lukt er niet danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gewoon data backuppen.
quote:
"Windows is een probleem tegengekomen bij het kopiëren van deze map."quote:
Hey verrek! Kuukske erbij, iemand?quote:
Hij had het over je ava Jort!quote:
Daar had je van de week, toen de wc het niet deed, in de tuin staan plassenquote:
toen heb ik in de wasbak op de douche gepist, en daarna 20 minuten staan schrobbenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar had je van de week, toen de wc het niet deed, in de tuin staan plassen
Hang zequote:
Longontsteking?quote:
waarschijnlijk ja... net als vorig jaar, voelt iig weer t zelfde, maar ga maandag pas naar de HA... Voorlopig ben ik door en door koud, last van mn longen, benauwd, koorts, en koppijn... en vanavond stappenquote:
Geloof niet dat het aan je dvdbrander ligt. Meer een rare instelling in windows.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
[..]
"Windows is een probleem tegengekomen bij het kopiëren van deze map."
ik geloof dat windows denkt dat het een cd-brander is. Ik duik even in configuratiescherm.
niet fijn , beterschapquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja... net als vorig jaar, voelt iig weer t zelfde, maar ga maandag pas naar de HA... Voorlopig ben ik door en door koud, last van mn longen, benauwd, koorts, en koppijn... en vanavond stappen
Morgen de hele dag in bed, denk ik...
Ach... de hele dag op de tocht zitten op t werk helpt ook niet echt mee... had 7 lagen kleren aan vandaag, lol... en nog koud elke keer als die deur open gingquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ja... net als vorig jaar, voelt iig weer t zelfde, maar ga maandag pas naar de HA... Voorlopig ben ik door en door koud, last van mn longen, benauwd, koorts, en koppijn... en vanavond stappen
Morgen de hele dag in bed, denk ik...
Beterschapquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:50 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach... de hele dag op de tocht zitten op t werk helpt ook niet echt mee... had 7 lagen kleren aan vandaag, lol... en nog koud elke keer als die deur open ging
Thnx iig
voor mij ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
Stappen, das te lang geleden eigenlijk
Ik zie niets op msnquote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef BrandX het volgende:
jah
maar ja, msn, nieuwe topics, PM's enz
Trustequote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef BrandX het volgende:
zo, klaar voor vandaag, en nu ga ik dus echt weg
Ik ook niet.quote:
-1, voorspelbaar ;')quote:Op zondag 11 januari 2009 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Oh wacht...ik heb het niet geinstalleerd.
So?quote:
Ik dacht al, een kop in L vorm of zo. Lijkt me dan idd pijn doen.quote:
quote:
veel plezier BXquote:Op zondag 11 januari 2009 10:47 schreef BrandX het volgende:
nou, ga zp voor het eerst sinds maanden weer es jureren zo. dus tot laters!
Sulawesi triangle?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
hm.. eerst een vliegtuig, nu een boot in 'hetzelfde' gebied... Lost is er niets bij..
maar alles is prima hier verderquote:
quote:
quote:
He, de zon schijnt hier hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 11:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar alles is prima hier verder
En gelukkig wat warmer als daar in het verre Nederland
Jep was leuk, goed feestje, maar wel errug slechte wijn... smaakte helemaal nergens naar, vreselijk aangelengd met water enzo... En nu toch een soort van kater, heb maar 2 wijntjes op!quote:
Zin in zomerquote:Op zondag 11 januari 2009 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
maar verder gaat alles wel goed.
Vind die kou juist wel lekkerquote:Op zondag 11 januari 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zin in zomer
Hoe koud is het bij jou
Het viel tegen ja, op dit moment een graad of 25, normaal is het tegen de avond rond de 30.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zin in zomer
Hoe koud is het bij jou
quote:
Zwakjes idd. Toch maar lange broeken en truien zoeken?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het viel tegen ja, op dit moment een graad of 25, normaal is het tegen de avond rond de 30.
Yea.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]Dan heb je het goed gehad de afgelopen weken
Zo koud is het nu ook weer niet hoor, lekker op de veranda.. en je bier wordt minder snel warm trouwens.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zwakjes idd. Toch maar lange broeken en truien zoeken?
Dan moet je je bier hier neerzetten. Krijg je het bevroren weer terugquote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zo koud is het nu ook weer niet hoor, lekker op de veranda.. en je bier wordt minder snel warm trouwens.
Da's inderdaad een echte onderkoelde Heineken, want die heb ik hier nog niet als bedoeld geserveerd gekregen. Wel heel koud, maar niet onder nul.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moet je je bier hier neerzetten. Krijg je het bevroren weer terug
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Da's inderdaad een echte onderkoelde Heineken, want die heb ik hier nog niet als bedoeld geserveerd gekregen. Wel heel koud, maar niet onder nul.
Gewoon lekker in de warmte door het bosquote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Nee joh.
Lekker dik jasje aan, en dan heerlijk door het bos wandelen
nee man, zalig, hier kun je je tenminste op kleden, als het over een paar maanden weer 30 graden ofzo is, dat is pas vreselijk...quote:
Daar kan je je op uitkleden. Al willen we dat waarschijnlijk niet zienquote:Op zondag 11 januari 2009 12:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, zalig, hier kun je je tenminste op kleden, als het over een paar maanden weer 30 graden ofzo is, dat is pas vreselijk...
ik ga dadelijk nog een uurtje genieten voordat het de komende dagen een bruine blubberzooi gaat worden...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:05 schreef DaMart het volgende:
Oh, en was even lekker buiten. Rondje door de duinen en langs de boulevard gefietst. Hier en daar waren de duinen aan de schaduwkanten nog een beetje wit.
bij gebrek aan Bavariaquote:Op zondag 11 januari 2009 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Heineken
Je had het net nog over bier
en hoeveel zaten er op?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:08 schreef indahnesia.com het volgende:
hey 150 mensen gered van de veerboot. Niet slecht gedaan...
ong 250.... 'normaal' halen ze niet eens mensen naar boven... er ligt nog een vliegtuig vol met passagiers in de buurt namelijk.quote:
Oh, teveel dusquote:Op zondag 11 januari 2009 14:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ong 250.... 'normaal' halen ze niet eens mensen naar boven... er ligt nog een vliegtuig vol met passagiers in de buurt namelijk.
Wat bezielt die mensen toch om steeds opnieuw op een overbeladen veerboot te stappenquote:
Enkele uitzonderingen daargelaten is daar volgens mij niks mis mee hoor...quote:
Ik zal de zon wel even jouw kant opsturen dan, ik ben toch al buiten geweestquote:Op zondag 11 januari 2009 14:57 schreef Californium het volgende:
geen zin
bah! vies kutweer en op zondag geen bussenjah of met een omweg
Verder gaat het primagister een broek gekocht die een maat te klein is (krijg m NET dicht....maar zit niet echt flaterend ofzo
) en dat wordt mijn doel voor de komende 3 maanden
daar ben ik wel positeif over
nu werken
Die zakt dus mooi door het ijs vandaag.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef Aarti het volgende:
Ik had een schaatsdate, maar hij laat niks van zich horen
en ik heb geen weegschaal dus dan wordt het wel lastig om anders het gewichstverlies te metenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zal de zon wel even jouw kant opsturen dan, ik ben toch al buiten geweest.
En dat is wel een goede methode ja, te kleine kleren kopen zodat je wel wat gewicht kwijt moet raken om het goed te kunnen dragen!
Ik las gilletje... als in even gillen voor 7 pondquote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef Californium het volgende:
[..]
en ik heb geen weegschaal dus dan wordt het wel lastig om anders het gewichstverlies te meten
en tis opruiming overaldus hij was 14,67 pond bij The gap
verder had ik een lekker zondag trui voor 4,80 en een gilletje voor 7 pond
Ik deed hetzelfde!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik las gilletje... als in even gillen voor 7 pond.
Maar je hebt je aardig vermaakt dus met shoppen!
tja, mensen met een laag salaris die illegaal wat mensen op de boot stoppen voor een (flinke) zakcent. Ik zie het wel, hoe slecht het ook is natuurlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat bezielt die mensen toch om steeds opnieuw op een overbeladen veerboot te stappen
Ze moeten intussen toch weten welk risico ze daarmee lopen
Zo mogelijk ook letterlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zakt dus mooi door het ijs vandaag.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef Aarti het volgende:
Ik had een schaatsdate, maar hij laat niks van zich horen
ik heb een magnetron gekocht, vooral voor de oven-functie.. maar een fatsoenlijke (!) oven is duurder dan magnetronquote:
Klonk, je bent gewoon geliefd! Da's toch fijn?quote:
Daar word je hard van.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
en een stoel zonder kussen is niet al te fijn.
ik heb liever een ijsje...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klonk, je bent gewoon geliefd! Da's toch fijn?
*noteert: punten scoren bij Klonk = ijsje afgeven aan voordeur en weer gaan.quote:
ik zat eraan te denken... magnetron is het enige wat we nog niet in de keuken hebben staan... en met uitverkoop overalquote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb een magnetron gekocht, vooral voor de oven-functie.. maar een fatsoenlijke (!) oven is duurder dan magnetron
Kontjesman?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
kontjesman zit hier en het doet me niets
kerstvakantie heeft nieuwe inzichten gebracht
dat is het mooiste bezoek jaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*noteert: punten scoren bij Klonk = ijsje afgeven aan voordeur en weer gaan.
Cali's Contlegaquote:
mijn lekkere collega met een geweldige kontquote:
quote:
Schokkend!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
En hoe heet dat inzichtquote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
Dan laat je je toch een keer lekker nemen?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn lekkere collega met een geweldige kontHij is lekker
maar het boeit me nu eigelijk nog maar vrij weinig
Mer het feit dat er een andere 'gedachte' bij me is opgekomenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schokkend!
Maar stiekem is de wellust dus weer weggezakt rond kerst?
:p had ik graag gewilt... maar dat soort dingen moeten van 2 kanten komenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan laat je je toch een keer lekker nemen?
Nu willen we details ook natuurlijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Mer het feit dat er een andere 'gedachte' bij me is opgekomenen dat kontjesman niet meer interessant genoeg is
Hij is homo?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
:p had ik graag gewilt... maar dat soort dingen moeten van 2 kanten komen![]()
Toe maar!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
nou hij heeft nog wel steeds een lekkere kont... maar op 1 of andere manier is hij niet meer aantrekkelijk als potentieel boy-friend materialquote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komt 't Cali, dat het je niets doet nu?
quote:
duurde even...maar ik snap mquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu willen we details ook natuurlijk!![]()
.
dat ben ik dus duidelijk WEL geweestquote:
Jij valt nu op vrouwen?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
nee dus
![]()
Het is niets.. meer een soort van twijfel dat ontstaan is![]()
Je weet dat er een verschil zit tussen wat vrouwen en mannen duidelijk vinden hequote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ben ik dus duidelijk WEL geweesttenminste.. ik kan me nog iets heul vaags van die avond herinneren
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Was dat die bewuste borrelquote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ben ik dus duidelijk WEL geweesttenminste.. ik kan me nog iets heul vaags van die avond herinneren
Tis nu niet echt een geweldig groot geheim dat ik niets tegen vrouwen heb neequote:
das waarquote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat er een verschil zit tussen wat vrouwen en mannen duidelijk vinden he
scherp!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat er een verschil zit tussen wat vrouwen en mannen duidelijk vinden he
.....praten met dingen....quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis nu niet echt een geweldig groot geheim dat ik niets tegen vrouwen heb neeik weet niet... praten met mensen en dingen enzo... nee...
kontjesman is niets voor mij
die avond waar ik nog maar heul weinig van herinnerquote:
't is wel een geheim dat hier nog geheim was, volgens mij!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis nu niet echt een geweldig groot geheim dat ik niets tegen vrouwen heb neeik weet niet... praten met mensen en dingen enzo... nee...
kontjesman is niets voor mij
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.....praten met dingen....
Gaat het wel goed met je
Vibo en Dildo luisterden aandachtig, howel Vibo wat zenuwachtig leek.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.....praten met dingen....
Gaat het wel goed met je
oquote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
't is wel een geheim dat hier nog geheim was, volgens mij!
oah, ik kan geheimen prima voor me houden hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
't is wel een geheim dat hier nog geheim was, volgens mij!
Hehehe. Niks mis met bedrijfsborrelsquote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
die avond waar ik nog maar heul weinig van herinnerdie borrel
Dat wisten we bestquote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
oik ben hardstikke bi
dan weet iedereen dat hier ook
![]()
Ik krijg op MSN nu van een andere KSC'er het verwijt dat ik niet goed oplet, omdat het al lang bekend wasquote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
oik ben hardstikke bi
![]()
kloptquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe. Niks mis met bedrijfsborrels![]()
[..]
Dat wisten we best.
een triootje met twee vrouwen is altijd goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
oik ben hardstikke bi
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg op MSN nu van een andere KSC'er het verwijt dat ik niet goed oplet, omdat het al lang bekend was.
zie nu welquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg op MSN nu van een andere KSC'er het verwijt dat ik niet goed oplet, omdat het al lang bekend was.
Ik noem geen namen, maar de betreffende KSC'er staat in deze postquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe. Niks mis met bedrijfsborrels![]()
[..]
Dat wisten we best.
grote kans dat hij hetin Stage SC heeft meegekregen?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar de betreffende KSC'er staat in deze post.
Ik wist het ook niet hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
nooit gedaan... staat op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een triootje met twee vrouwen is altijd goed.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar de betreffende KSC'er staat in deze post.
En ook hier was het niet bekend. Maar bi-zijn wil niet zeggen dat kontjesman niet interessant kan zijnquote:
Afaik was het hierquote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
grote kans dat hij hetin Stage SC heeft meegekregen?
Stond daar geen ban op?quote:
weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ook hier was het niet bekend. Maar bi-zijn wil niet zeggen dat kontjesman niet interessant kan zijn
Dat was met PM en achter-de-schermen-postsquote:
o nou bij dezequote:
Nou... gooi hem op fok, wie weet wie er hier nog interesse in hem heeftquote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ikik heb m ook heel lang wel interessant gevonden... Maar dat is niet meer
Het is wel heel voorspelbaar als iemand anders hier nu gaat zeggen ook nog wel eens zo'n VVM te willen doen, zeker?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
[..]
nooit gedaan... staat op mijn verlanglijstje
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou... gooi hem op fok, wie weet wie er hier nog interesse in hem heeft
ik vind msn best "achter de schermen" hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was met PM en achter-de-schermen-posts.
In dat geval hou ik mn mondquote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel heel voorspelbaar als iemand anders hier nu gaat zeggen ook nog wel eens zo'n VVM te willen doen, zeker?![]()
nee... welke man heeft die droom nietquote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel heel voorspelbaar als iemand anders hier nu gaat zeggen ook nog wel eens zo'n VVM te willen doen, zeker?![]()
Mooi. Die staat namelijk nog op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Californium het volgende:
[..]
moet je wel even naar schotland vliegen
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... welke man heeft die droom niet
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi. Die staat namelijk nog op mijn verlanglijstje
wat? welke man wil nu niet VVM trio? Uitgesloten van mannen die het al gedaan hebbenquote:
Mwaoh, het is iets van buiten FOK!, dus dat mag van Danny wel geposty wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vind msn best "achter de schermen" hoor
Blijven dromen Martquote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, een tweede vrouw biedt zich aan.
Player!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, een tweede vrouw biedt zich aan.
Precies! Je sloeg de spijker dus precies op zn kop met die postquote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
wat? welke man wil nu niet VVM trio? Uitgesloten van mannen die het al gedaan hebben
o oke...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies! Je sloeg de spijker dus precies op zn kop met die post.
sorry ...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel net gaan vragen wanneer jullie kunnen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel net gaan vragen wanneer jullie kunnen.
quote:
Zou ik toch nooit doenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
o oke...ik dacht dat je me aan het uilachen was
weet ik... maar ik dacht dat ik een domme opmerking maaktequote:
Cali wel:quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moah, 'nog een keer' is iets dat ook gezegd kan worden, toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies! Je sloeg de spijker dus precies op zn kop met die post.
Helemaal niet. Je plaatste juist een zeer rake opmerkingquote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik... maar ik dacht dat ik een domme opmerking maakte![]()
maar dat was niet zo blijkbaar
quote:
Ik heb al langer het vermoeden dat de "S" ik [KSC] voor sex staatquote:
Zeg, dat vraag je maar in KEL ofzoquote:
Ja, kiss and make upquote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
Dat zijn minpunten mart... ik zou het maar goedmaken nu met Pien
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali wel:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Gezwommen, koffie gedronken en geslapenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
maar om dit lange verhaal kort te maken
Kontjesman wordt m niet voor mijgoed!
wat hebben jullie vandaag gedaan
Ik heb een rondje gefietst in de kou, was opgevouwen en me ernstig misdragen in de KSC!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
quote:
zwemmenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezwommen, koffie gedronken en geslapen
Dat slapen was vast voor de koffie?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezwommen, koffie gedronken en geslapen
je hebt PMquote:
Nog helemaal niets! Beetje achter de laptop koffie gedronken... oh en een was in de machine gestopt... t is echt zondagquote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een rondje gefietst in de kou, was opgevouwen en me ernstig misdragen in de KSC!
Nee, ernaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |