Daar word je hard van.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
en een stoel zonder kussen is niet al te fijn.
ik heb liever een ijsje...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klonk, je bent gewoon geliefd! Da's toch fijn?
*noteert: punten scoren bij Klonk = ijsje afgeven aan voordeur en weer gaan.quote:
ik zat eraan te denken... magnetron is het enige wat we nog niet in de keuken hebben staan... en met uitverkoop overalquote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb een magnetron gekocht, vooral voor de oven-functie.. maar een fatsoenlijke (!) oven is duurder dan magnetron
Kontjesman?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
kontjesman zit hier en het doet me niets
kerstvakantie heeft nieuwe inzichten gebracht
dat is het mooiste bezoek jaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*noteert: punten scoren bij Klonk = ijsje afgeven aan voordeur en weer gaan.
Cali's Contlegaquote:
mijn lekkere collega met een geweldige kontquote:
quote:
Schokkend!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
En hoe heet dat inzichtquote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef Californium het volgende:
Dan laat je je toch een keer lekker nemen?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef Californium het volgende:
[..]
mijn lekkere collega met een geweldige kontHij is lekker
maar het boeit me nu eigelijk nog maar vrij weinig
Mer het feit dat er een andere 'gedachte' bij me is opgekomenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schokkend!
Maar stiekem is de wellust dus weer weggezakt rond kerst?
:p had ik graag gewilt... maar dat soort dingen moeten van 2 kanten komenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan laat je je toch een keer lekker nemen?
Nu willen we details ook natuurlijk!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Mer het feit dat er een andere 'gedachte' bij me is opgekomenen dat kontjesman niet meer interessant genoeg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |