Hij is homo?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
:p had ik graag gewilt... maar dat soort dingen moeten van 2 kanten komen![]()
Toe maar!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
nou hij heeft nog wel steeds een lekkere kont... maar op 1 of andere manier is hij niet meer aantrekkelijk als potentieel boy-friend materialquote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komt 't Cali, dat het je niets doet nu?
quote:
duurde even...maar ik snap mquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu willen we details ook natuurlijk!![]()
.
dat ben ik dus duidelijk WEL geweestquote:
Jij valt nu op vrouwen?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
nee dus
![]()
Het is niets.. meer een soort van twijfel dat ontstaan is![]()
Je weet dat er een verschil zit tussen wat vrouwen en mannen duidelijk vinden hequote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ben ik dus duidelijk WEL geweesttenminste.. ik kan me nog iets heul vaags van die avond herinneren
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Was dat die bewuste borrelquote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef Californium het volgende:
[..]
dat ben ik dus duidelijk WEL geweesttenminste.. ik kan me nog iets heul vaags van die avond herinneren
Tis nu niet echt een geweldig groot geheim dat ik niets tegen vrouwen heb neequote:
das waarquote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat er een verschil zit tussen wat vrouwen en mannen duidelijk vinden he
scherp!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat er een verschil zit tussen wat vrouwen en mannen duidelijk vinden he
.....praten met dingen....quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis nu niet echt een geweldig groot geheim dat ik niets tegen vrouwen heb neeik weet niet... praten met mensen en dingen enzo... nee...
kontjesman is niets voor mij
die avond waar ik nog maar heul weinig van herinnerquote:
't is wel een geheim dat hier nog geheim was, volgens mij!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Tis nu niet echt een geweldig groot geheim dat ik niets tegen vrouwen heb neeik weet niet... praten met mensen en dingen enzo... nee...
kontjesman is niets voor mij
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.....praten met dingen....
Gaat het wel goed met je
Vibo en Dildo luisterden aandachtig, howel Vibo wat zenuwachtig leek.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
.....praten met dingen....
Gaat het wel goed met je
oquote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
't is wel een geheim dat hier nog geheim was, volgens mij!
oah, ik kan geheimen prima voor me houden hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
't is wel een geheim dat hier nog geheim was, volgens mij!
Hehehe. Niks mis met bedrijfsborrelsquote:Op zondag 11 januari 2009 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
die avond waar ik nog maar heul weinig van herinnerdie borrel
Dat wisten we bestquote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
oik ben hardstikke bi
dan weet iedereen dat hier ook
![]()
Ik krijg op MSN nu van een andere KSC'er het verwijt dat ik niet goed oplet, omdat het al lang bekend wasquote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
oik ben hardstikke bi
![]()
kloptquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe. Niks mis met bedrijfsborrels![]()
[..]
Dat wisten we best.
een triootje met twee vrouwen is altijd goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:01 schreef Californium het volgende:
[..]
oik ben hardstikke bi
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg op MSN nu van een andere KSC'er het verwijt dat ik niet goed oplet, omdat het al lang bekend was.
zie nu welquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg op MSN nu van een andere KSC'er het verwijt dat ik niet goed oplet, omdat het al lang bekend was.
Ik noem geen namen, maar de betreffende KSC'er staat in deze postquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Hehehe. Niks mis met bedrijfsborrels![]()
[..]
Dat wisten we best.
grote kans dat hij hetin Stage SC heeft meegekregen?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar de betreffende KSC'er staat in deze post.
Ik wist het ook niet hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
nooit gedaan... staat op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een triootje met twee vrouwen is altijd goed.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, maar de betreffende KSC'er staat in deze post.
En ook hier was het niet bekend. Maar bi-zijn wil niet zeggen dat kontjesman niet interessant kan zijnquote:
Afaik was het hierquote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef Californium het volgende:
[..]
grote kans dat hij hetin Stage SC heeft meegekregen?
Stond daar geen ban op?quote:
weet ikquote:Op zondag 11 januari 2009 16:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ook hier was het niet bekend. Maar bi-zijn wil niet zeggen dat kontjesman niet interessant kan zijn
Dat was met PM en achter-de-schermen-postsquote:
o nou bij dezequote:
Nou... gooi hem op fok, wie weet wie er hier nog interesse in hem heeftquote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ikik heb m ook heel lang wel interessant gevonden... Maar dat is niet meer
Het is wel heel voorspelbaar als iemand anders hier nu gaat zeggen ook nog wel eens zo'n VVM te willen doen, zeker?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
[..]
nooit gedaan... staat op mijn verlanglijstje
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou... gooi hem op fok, wie weet wie er hier nog interesse in hem heeft
ik vind msn best "achter de schermen" hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat was met PM en achter-de-schermen-posts.
In dat geval hou ik mn mondquote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel heel voorspelbaar als iemand anders hier nu gaat zeggen ook nog wel eens zo'n VVM te willen doen, zeker?![]()
nee... welke man heeft die droom nietquote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is wel heel voorspelbaar als iemand anders hier nu gaat zeggen ook nog wel eens zo'n VVM te willen doen, zeker?![]()
Mooi. Die staat namelijk nog op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Californium het volgende:
[..]
moet je wel even naar schotland vliegen
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... welke man heeft die droom niet
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mooi. Die staat namelijk nog op mijn verlanglijstje
wat? welke man wil nu niet VVM trio? Uitgesloten van mannen die het al gedaan hebbenquote:
Mwaoh, het is iets van buiten FOK!, dus dat mag van Danny wel geposty wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik vind msn best "achter de schermen" hoor
Blijven dromen Martquote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, een tweede vrouw biedt zich aan.
Player!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk, een tweede vrouw biedt zich aan.
Precies! Je sloeg de spijker dus precies op zn kop met die postquote:Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef Californium het volgende:
[..]
wat? welke man wil nu niet VVM trio? Uitgesloten van mannen die het al gedaan hebben
o oke...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies! Je sloeg de spijker dus precies op zn kop met die post.
sorry ...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel net gaan vragen wanneer jullie kunnen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wilde nog wel net gaan vragen wanneer jullie kunnen.
quote:
Zou ik toch nooit doenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef Californium het volgende:
[..]
o oke...ik dacht dat je me aan het uilachen was
weet ik... maar ik dacht dat ik een domme opmerking maaktequote:
Cali wel:quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moah, 'nog een keer' is iets dat ook gezegd kan worden, toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies! Je sloeg de spijker dus precies op zn kop met die post.
Helemaal niet. Je plaatste juist een zeer rake opmerkingquote:Op zondag 11 januari 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
[..]
weet ik... maar ik dacht dat ik een domme opmerking maakte![]()
maar dat was niet zo blijkbaar
quote:
Ik heb al langer het vermoeden dat de "S" ik [KSC] voor sex staatquote:
Zeg, dat vraag je maar in KEL ofzoquote:
Ja, kiss and make upquote:Op zondag 11 januari 2009 16:21 schreef DR34M3R het volgende:
Dat zijn minpunten mart... ik zou het maar goedmaken nu met Pien
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cali wel:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Gezwommen, koffie gedronken en geslapenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
maar om dit lange verhaal kort te maken
Kontjesman wordt m niet voor mijgoed!
wat hebben jullie vandaag gedaan
Ik heb een rondje gefietst in de kou, was opgevouwen en me ernstig misdragen in de KSC!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
quote:
zwemmenquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezwommen, koffie gedronken en geslapen
Dat slapen was vast voor de koffie?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezwommen, koffie gedronken en geslapen
je hebt PMquote:
Nog helemaal niets! Beetje achter de laptop koffie gedronken... oh en een was in de machine gestopt... t is echt zondagquote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Californium het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een rondje gefietst in de kou, was opgevouwen en me ernstig misdragen in de KSC!
Nee, ernaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |