Mocht je nou merken dat ze wel buiten de bak gaan plassen moet je wel snel iets anders bedenken dan die zak hoor! Want dan heeft ze er echt een hekel aan en dan is het straks lastig om dat weer aan te leren, als die zak er eenmaal uit isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:02 schreef rhubarbje het volgende:
Nope verder doet ze het echt super (of nou ja deed... ik probeer dr een beetje in de gaten te houden vandaag omdat we de kap op de bak hebben gezet vanaf vandaag het is zo'n dichte namelijk)
Maar ik vind die zak wel ideaal
Dus dan heeft ze pech haha
Hij is vooral weer levendiger, hij wil ook weer spelen als als je niet oppast en niet snel genoeg reageert heb je ook bijna weer een kluif tussen je ogen.quote:
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan! Fortyrhon duurt idd even voordat het aanslaat. Fijn dat zn vacht iig terug komt. Zonder vacht is ook maar koud zoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is vooral weer levendiger, hij wil ook weer spelen als als je niet oppast en niet snel genoeg reageert heb je ook bijna weer een kluif tussen je ogen.
Zijn haren groeien ook weer aan, zijn vacht is niet meer zo nattig/vettig maar hij heeft nog steeds wel behoorlijk last van schilfers.
Nou hoorde ik dat dat ook wel een aardige poos kan duren voor het echt beter word dus we wachten het nog maar even af![]()
Thnx for asking![]()
Hoe is het met Baloe?
Ohquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn dat het iets beter lijkt te gaan! Fortyrhon duurt idd even voordat het aanslaat. Fijn dat zn vacht iig terug komt. Zonder vacht is ook maar koud zoAlleen wat minder van die kluif tussen je ogen
![]()
Met Baloe is het goed hoor. Die huppelt vrolijk in de sneeuw rond, loopt prima, geen plekken meer, en is voorzien van nieuwe piepspeeltjes
Heb je nog geschaatst? MM ging op de vijver staan die daar bij het winkel centrum in de schooten ligt. Daar achter de apotheek![]()
Heel dat ijs was aan de zijkant los. En er waren gewoon mensen met kleine kids op aan het schaatsen![]()
Ow boy, ik heb joey verlinktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh![]()
Nee, ik heb niet geschaatst, we zijn boven alles aan het omgooien. Wij gaan op de kleine kamer van Samara slapen en Samara krijgt onze grote kamer.
Maar dat is nog een behoorlijk gepuzzel hoor![]()
Joey is daar vanmiddag wel geweest met zijn vriendjes maar dan ga ik morgen eerst zelf eens even kijken voor hij daar weer mag schaatsen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
Ik dacht dat ik het pakje van oh-oh al binnen had, maar het was een ander pakje!![]()
Dus ik moet nog even wachten
Trichomania doet m haar het super op, van de AC wordt het wel heeeeeeel zwaar, maar hij ruikt zo lekker, dan maar wat minder volumequote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef MissBliss het volgende:
American Creamja, die is wel heel lekker!
Maar mn haar ging er niet tof van zittenevenals Trichomania
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik dus hem elke week Lush mee laten nemen!
Ook voor jullie!
Bij behaarde honden werkt een scheutje olijfolie door het voer daar goed voor, maar ik weet niet hoe katten dat trekken .quote:Op zondag 11 januari 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
Oh Nok misschien weet jij dat:
Boris ligt met dit weer de héle dag op de verwarming te grillen en heeft nu een droge huid, allemaal kleine schilfertjes. Hij heeft er (nog) geen last van, hij krabt niet ofzo. Kan ik daar iets aan doen? Baby olie op smeren ofzo?
Nou ik meen het serieus, hij komt er zo goed als elke week (deze week maandag t/m woensdag) en als er iemand iets nodig heeft en het is handig als hij het daar haalt, dan gil je maar hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Roep het niet te hard , met die lage pond is dat nog wel heeeeeeel verleidelijk ook!
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik meen het serieus, hij komt er zo goed als elke week (deze week maandag t/m woensdag) en als er iemand iets nodig heeft en het is handig als hij het daar haalt, dan gil je maar hoor
Ik wacht even je monstertjes af maandag en dan ga ik hem doorbellen wat hij voor me mee moet nemenDan moet jij me even helpen met het aantal grammen enzo, want ik heb geen idee wat voor hoeveelheden te bestellen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan ik dus hem elke week Lush mee laten nemen!
Ook voor jullie!
Dank je! Ik weet nog geen BAL van Lush af!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mag ik je vriendinnetje worden?
Voorlopig heb ik nog genoeg en grote bestellingen doe ik wel zelf, maar voor een ditje of datje is een persoonlijke koerier wel erg handig.Lief dat Heer dat voor je wil doen. Lush is in de UK trouwens veel gewoner dan in Nederland. Zowat elke stad heeft wel een winkel.
Moest heer Greys er vorige week ook zijn? Want dan heb je een buitenkans gemist: koop voor 20 pond aan Lush en kies uit ALLES in de winkel (gemaakt voor december 2008). Daar zitten dus ook de grote kado's bij. Maar die actie loopt vandaag af.![]()
Als je advies nodig hebt dan meld je maar!
(kan ook in het Lush topic)
In Engeland/Schotland door de pond in elk geval goedkoper dan hier!quote:
retro lush in de ukquote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef MissBliss het volgende:
Nee heb ik niet... (ik rook ook als een ketter)
Weet je wat erg is?!Je had altijd 2 geurlijnen bij Lush, Karma en Ginger. En ik was helemaal Karmafan, heb alles ervan. Tijdje geleden was ik in Zwijndrecht (ouderlijk huis) en daar vond ik zo'n miniflesje Ginger-parfum.. en LEKKER dat dat ruikt!! En had ik dat maar 2 jaar geleden gemerkt, nu heb ik alleen zo'n miniflesje van 5 ml en dan is het op, want Lush verkoopt het ook niet meer..
Ik wil me de hele dag omhullen in die geur!
Silly me
Engeland en Schotland is volgens mij dezelfde prijs (wel handig om Heer Greys dat even te laten checken als hij zin heeft). In Ierland is het weer een stukje duurder. Maar zo duur als in Nederland is het volgens mij niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In Engeland/Schotland door de pond in elk geval goedkoper dan hier!
Daarom bestellen veel mensen ook online in Engeland begreep ik, omdat het zelfs met de verzendkosten er bij dan nog goedkoper is!
quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
retro lush in de uk
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=496&category_id=562&option=com_virtuemart&Itemid=80
https://www.lush.co.uk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=507&category_id=562&option=com_virtuemart&Itemid=80
als je echt desperate bent
Oh nou in dat gevalquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In Engeland/Schotland door de pond in elk geval goedkoper dan hier!
Daarom bestellen veel mensen ook online in Engeland begreep ik, omdat het zelfs met de verzendkosten er bij dan nog goedkoper is!
Ik had van jou al een foto gezien van je badkamer in het Lush topic!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh greys en je mag ook naar mij gillen, ik heb ook veeeeeel
Is goedquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 14:32 schreef Greys het volgende:
Je bent een schat, MB!
Ik wacht eerst even de monstertjes van oh-oh af, daarna ga ik de site uitgebreid bestuderen en als ik ergens heel benieuwd naar ben wat niet bij de oh-oh samples zat, dan geef ik een gil of jij het misschien hebt!
Als het goed is zit er in het pakketje van oh-oh ook een stukje shampooblokje! Cocos!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is goed
Ik heb nog wel een shampooblokje, die is alleen best oud al, ik zal eens kijken of ie nog goed ruikt en werkt enzo en dan kan ik je iig daar een stukje van sturen! Is voor donker haar
Die meet is al over 2 weken ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is zit er in het pakketje van oh-oh ook een stukje shampooblokje! Cocos!
En we doen toch een keer een between-asielacties-meet?
Mocht die niet doorgaan dan doen we gewoon een Lush-meet!
dat was hier geloof ikquote:Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had van jou al een foto gezien van je badkamer in het Lush topic!![]()
![]()
Ja toch? Dat was jij toch?
Wat leuk, wat fijnquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ging er maar van uit dat die meet niet door ging eerlijk gezegd![]()
Maar ehm...wat is Lush in hemelsnaam? Het klinkt allemaal zo heerlijk met hele week lekker ruiken enzo![]()
En goed nieuws! Weten jullie nog van die kat die onder de moterkap is gevonden en bij heer I's oom in de kantine woonde???
Nou, nou, nou....die verhuist vanmiddag naar m'n tante in Borne
Ja he!quote:
Ja!quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Order Items
Qty Name SKU Price Total
1 Ginger Fragrance
R2070 £26.91 £26.91
1 Ginger Lotion
R2214 £11.70 £11.70
1 Free £10 New Year Offer
Hihi![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Order Items
Qty Name SKU Price Total
1 Ginger Fragrance
R2070 £26.91 £26.91
1 Ginger Lotion
R2214 £11.70 £11.70
1 Free £10 New Year Offer
Hihi![]()
Had je de parfum al?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:Karmacream, zeep en shampoo dan dus, voor de Lushkoerier. Laat maar weten how much it is.
En een heel klein beetje olijfolie door het voer wil wel helpen. Maar dan echt een klein beetje, anders raakt Boor gigantisch aan de dunne.
quote:
Maar dan moet je ook nog even laten weten hoevéél je van elk wilt?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
Karmacream, zeep en shampoo dan dus, voor de Lushkoerier. Laat maar weten how much it is.
En een heel klein beetje olijfolie door het voer wil wel helpen. Maar dan echt een klein beetje, anders raakt Boor gigantisch aan de dunne.
Spider knaagt ook aan alle plantenquote:Op maandag 12 januari 2009 @ 10:16 schreef Cat22 het volgende:
Het ruikt hier in ieder geval lekker.![]()
Ik weet niet waar Naartjie last van heeft maar hij heeft verdorie in een week al twee keer in de woonkamer geplast! Bij z'n drinkbak. Ik heb geaccepteerd dat hij plast bij zijn voerbak op z'n eigen kamer als hij niet naar buiten kan, maar dit is toch wel te gek. Misschien dat de sneeuw hem dwars zit. Hij begint ook al aan de planten te knagen bij gebrek aan groen buiten. Morgen naar eens kattegras halen.
Ik vond de nieuwe GA een beetje tegenvallenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb de 1ste ep van GA van het nieuwe jaar maar eens gekeken.
Nu de nieuwe ep van private practice
mja, ach. `kweet niet eigquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de nieuwe GA een beetje tegenvallen![]()
Maar verder ga ik er ivm spoilers maar niets over zeggen, dat heb ik in het Greys USA topic al gedaan
Nee, kan het niet zijn, is hij op getest. Hij verrekt het gewoon de kattebak te gebruiken. Andere korrels, twee bakken, Feliway, Bach, allemaal gedaan maar hij lacht me vierkant uit. En er gaan weken voorbij dat het goed gaat maar opeens ligt er weer een plasje. Zo'n incidenteel plasje op zijn kamer is prima te doen, maar in mijn keuken mottie niet zeiken!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
En even een open deur intrappen:
het kan echt geen blaasgruis of blaasontsteking zijn?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, moment blijdschap: ik heb een baan!![]()
Mijn contract liep af per 31 december, dus ik zit nu thuis. Vandaag gesprek gehad, op 15 januari kan ik beginnen. Tis maar voor een half jaar, maar het houdt me van de straat.
Happyness momentje voor de poezen: ik kan veel vanuit thuis werken.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, moment blijdschap: ik heb een baan!![]()
Mijn contract liep af per 31 december, dus ik zit nu thuis. Vandaag gesprek gehad, op 15 januari kan ik beginnen. Tis maar voor een half jaar, maar het houdt me van de straat.
Happyness momentje voor de poezen: ik kan veel vanuit thuis werken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
En wat een vervelend gedoe met Naartjie..I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Net thuis van werk (:'( ). Ga ik zo doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook nog even laten weten hoevéél je van elk wilt?
Even op de site kijken!
Maak daar Karma Solid Perfume van en arme ega hoeft een stuk minder uit te leggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Okay dan. Met de site bij de hand en geen idee hebbend wat het kost in Aberdeen.
- Aromaco deodorant (blok, 100 gram)
- Karma soap 300 gram
- Karma cream, pot 225 gram
- Karma parfumbalsem, 10 gram
- Karma kombabar (shampoo)
Geen idee hoe zo'n pakket eruit ziet. Moet ook niet te zwaar worden. Die arme man sjouwt zich zo helemaal te pletter. Op de Nederlandse site is dat allemaal best duur, maar weet iemand wat het daar nu kost?
Ja! Leuk!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga vrijdag waarschijnlijk naar asiel Zwolle voor mijn broer, zal ik Remco de groeten doen? [ afbeelding ]
Maar in SCHOTLAND ook?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Tis daar stukken goedkoperder dan hier
![]()
Ik wil nog wel een solid perfummetje bestellen maar dat doe ik wel een volgende keer, hij komt dr vaak zat toch?
Ik zal het eens effe gaan vragen op het UK forum. Voor jouw gemoedsrust.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in SCHOTLAND ook?
Mogguh chicks!![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Cat22 het volgende:
Greys, het is echt stukken goedkoper daar, ben daar maar niet bang voor. Ik vrees dat hij Nokwanda's tas wel nodig gaat hebben.
Of je doet het zoals mij bij de Lush grab bag actie van vorig jaar. Ik ging boodschappen doen voor wat forumleden. Uit dit:
[ afbeelding ]
Komt dat:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Maar dat zijn dan nog 10 flesjes toch?
Hm. En anders moet ik vragen of hij volgende week wel een keer met een kleine koffer kan gaan
Nou dat was een verhaal apart!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik heb echt wat teweeg gebracht he
![]()
Wellicht ben ik het gewoon al vergeten of heb ik er overheen gelezen of zo, ik zit een beetje duf te zijn vanochtend, maar had je nu mn sampletjes wel gehad al???
Ik wil trouwens heel graag de American Cream solid perfume...
Als meneer Greys die mee zou kunnen brengen en je die dan in een vlopje mijn kant op zou kunnen doen zou ik je echt zeeeeeeeer erkentelijk zijn
quote:Mogge!
Ik kan vanmiddag of morgen middag wel even langs hoor denk ik, maar ik heb maar 1 niet al te grote tas bij me he. Niet dat ik straks met 3 pallets zeep moet gaan slepen ;-)
Hoor wel wat jullie willen hebben.
Werkze.
Kus!
Ik vind je zo lief!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
En dan hoef je er maar eentje oh-oh? Of meer?
Ik ga vanmiddag een lijstje maken met jouw American Cream (daar is maar één soort van?) en MB d'r spulletje en dan ga ik van Nok d'r lijstje de vaste dingen er op zetten en de dingen die binnen het vloeistofgedoe vallen.
En dan kan hij volgende week weer een zwikkie meenemen. Ik doe mijn eigen spullen dan ook volgende keer.
Mail terug van Heer G:
[..]![]()
Veel sterkte, Bigbird. Je krijgt straks wel weer zin aan je eigen bruiloft, let maar op. Wat nu even het zwaarst is, moet even het zwaarst wegen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef bigbird het volgende:
Oeh wat een luchtjes-talk hier![]()
Ik zit in dilemmaMoet bezig met dingen voor de bruiloft regelen, maar heb er eigenlijk even geen zin in... heb in de laatste paar weken te maken gekregen met 3 vrienden/familieleden die kanker hebben, waarvan 2 terminaal, en mijn beste vrienden/buren gaan na 10 jaar relatie (incl tweeling van 9) uit elkaar... (en dat is nog een heeeeel lang verhaal). We deden echt heel veel met zijn 4en... kan er nog niet helemaal bij mgoed... je kan er zo weinig aan doen
Aromaco, Sexy Peel, Karma soap,Karma parfumbalsem (maak daar maar Solid Perfume van), Karma Comba en Jumping Juniper is vast.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Kan iemand even helpen met de bestelling van Nok?
Wat zal daarvan zó door de douane kunnen en wat niet?
Hetgeen ik vet gedrukt heb is in elk geval vast/blok allemaal, toch? En de rest?
- Aromaco deodorant (blok, 100 gram) P 3,88
- Karma soap 300 gram P 3,43
- Sexy Peel P 2,74
- Karma cream, pot 225 gram P 10,52 ---> gaat niet lukken zonder koffer zeker?
- Karma parfumbalsem, 10 gram P 4,84 ----> kon dit wel, of is dit vloeistof?
- Karma kombabar (shampoo) P4,40 (is een blok toch, aangezien het 'bar' heet?)
- Jumping juniper P 4,40 ---> wat is dit? vloeibaar of vast?
Ja!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:08 schreef Morretje het volgende:
Greys, je hebt je wel weer wat op de hals gehaald he?![]()
![]()
Maarre, dat idee van ferrari staat mij ook wel aan.. Voor een volgende keer dan, als dat mag..
quote:Ok, ik print het effe uit en ga wel shoppen morgen middag. Kijk wel of het lukt.
Wel een goede vraag trouwens of ik dat door de douane mee krijg...!? Het is welliswaar niet vloeibaar, maar het is toch net soort “kneedbom” haha..
Wel de moeite waard om even te onderzoeken denk ik...Als jij niks te doen hebt vanavond..? ghehehehe
Kus!
Leuk Senes!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:21 schreef senesta het volgende:
Mag ik even spammen?
Ik heb een hele leuke prijsvraag: [PRIJSVRAAG] Kijk Role Models samen met de hoofdrolspelers!
Als het je smaak films is natuurlijk
Die zijn echt klein, zo klein als een blikje lippenbalsem of kleinerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Die solid perfumes zijn héél klein toch?
Misschien moeten die in een zakje dan? Voor de zekerheid?
Als hij maar geen spullen bij de grens hoeft in te leveren![]()
Oh en even iets anders:
Er heeft iemand in mijn Bengalentopic gepost en vooral haar laatste foto is van het hoofd van haar Bengaal is echt twee druppels water met Boris!![]()
Mja, dat heb ik expres gedaan, het is een hele korte prijsvraag en mailen gaat gewoon veel trager dan dit daarom heb ik het zo gedaan dat iedereen gewoon moet reageren en om ze niet zo maar wat te laten posten heb ik er toch nog een vraag van gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk Senes!
Wel een gek gezicht dat in dat topic nu iedereen het zelfde antwoord gilt!
Qtje, beterschap! Half Nederland is verkouden of grieperig geloof ik!
Toen Re in Amerika was, heeft hij Dream Cream voor me gekocht en dat hebben ze toen in 3 kleine potjes overgeschonken, misschien doen ze dat daar ook wel als Heer G het vraagtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:17 schreef Greys het volgende:
1 solid perfume american cream (oh-oh)
1 fresh farmacy (MissBliss)
1 aroma deo blok (Nok)
1 karma soap blok 100/300 gram? (Nok)
1 sexy peel (Nok)
1 karma solid perfume (Nok)
1 karma kombabar shampoo (Nok)
1 Jumping Juniper (Nok)
1 leuk dingetje voor Greys, moet Heer G maar uitkiezen
Zo moetie worden denk ik?
Alleen de grammen van Nok nog even afwachten voor de karma soap.
En de cream moet Nok dan of in Ned. kopen of even wachten tot heer G met een koffer gaat ivm de vloeistof/creme beperkingen.
Ach lieve schat toch. Niet te moeilijk doen hoor. Wat kan, kan. Wat niet kan, kan niet. Dat regel ik dan wel weer een keer. Was alleen de hele dag niet in staat om te reageren. Werk en visite en zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Kan iemand even helpen met de bestelling van Nok?
Wat zal daarvan zó door de douane kunnen en wat niet?
Hetgeen ik vet gedrukt heb is in elk geval vast/blok allemaal, toch? En de rest?
- Aromaco deodorant (blok, 100 gram) P 3,88
- Karma soap 300 gram P 3,43
- Sexy Peel P 2,74
- Karma cream, pot 225 gram P 10,52 ---> gaat niet lukken zonder koffer zeker?
- Karma parfumbalsem, 10 gram P 4,84 ----> kon dit wel, of is dit vloeistof?
- Karma kombabar (shampoo) P4,40 (is een blok toch, aangezien het 'bar' heet?)
- Jumping juniper P 4,40 ---> wat is dit? vloeibaar of vast?
Dat is solid shampooquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Die Karma is gewoon 100 gram denk ik, de zeep, geen 300 toch?
En dat parfum is solid, niet vloeibaar, dat kan zo mee,
De shampoo ook. Alleen de cream niet dan denk ik, en ik heb geen idee wat die Jumpin Juniper is, mss even vragen aan de pro's in het Lush topic?
Nee joh gek, geen moeite!quote:
Dat dacht ik ook meteen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef Maes het volgende:
Ik heb de foto's even naast elkaar gezet en ze zijn familie, dat kan niet anders
Dan maak ik gewoon het hele bedrag naar je over. Volgende week, de 21ste, ben ik in Rotterdam. Kan ik het dan komen ophalen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Nok, ik heb alles voor je besteld bij Heer G behalve de cream.
Die doen we dan als hij met koffer gaat, dan kan het zonder problemen daarin mee!
(En een berg bestelling voor mij zelf)
De zeep in 100 gram besteld. Hij heeft de lijst in zijn kontzak voor morgen. Hij denkt dat het wel gaat lukken tussen zijn werk en dat hij weer naar het vliegveld gaat in! Als het echt niet lukt qua tijd wordt het volgende keer, maar ik heb goede hoop en hij ook
Maesje!
Kom maar lekker ruiken hier hoor!
Moet je eens in het Bengalentopic op de laatste twee blz's kijken! (Je kunt via mijn sig meteen naar het topic klikken). Er staat een foto in van een andere Bengaal die SPREKEND Boris is!
Wacht even met overmaken, eerst even zien of het echt lukt morgen en of hij alles heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan maak ik gewoon het hele bedrag naar je over. Volgende week, de 21ste, ben ik in Rotterdam. Kan ik het dan komen ophalen?
Geen idee nog! Het schijnt op Fok-radio gezegd te zijn dat ik er bij zat, maar er is nog nergens een officiële uitslagenlijst. En ik vind het lief hoor, maar ik weet nooit zo goed hoe met zoiets om te gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef Maes het volgende:
Mark my words - dat komt wel goed met Heer G (ik ken hem persoonlijk)
En Greys is het waar????????? Heb je een Fok award?
Okat, great. Ik wens Mr. Greys een behouden vaart vandaag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht even met overmaken, eerst even zien of het echt lukt morgen en of hij alles heeft
Ik laat het je morgen weten! En de prijs laat ik je ook morgen weten
Op wat voor dag valt de 21e? Moet wel wat te regelen zijn!
Ja, klopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:19 schreef nokwanda het volgende:
Die 3de plek zal volgend jaar echt anders zijn, vrees ik. Ben er de laatste tijd beduidend minder
Welneequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik sta op de zesde plek en ik kom maar met vlagen
![]()
Wat triest eigenlijk![]()
Toch maar nog minder komen dan
Als je er behouden vlucht van maakt is hij er nog blijer meequote:Op woensdag 14 januari 2009 06:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okat, great. Ik wens Mr. Greys een behouden vaart vandaag.
Bel me dan even. Ik ben wss pas weer laat thuis en wil effe wat kwijt
Ik had het gehoord, ik rolde bijna van mijn stoel van verbazing tijdens FOK!radioquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er behouden vlucht van maakt is hij er nog blijer mee
Senes!!! Je hebt ook een award!!!
[Users] Uitslagen FOK!awards Deel I
merci !!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Jaarcijfers - 2008
en dan bladzijde 2
dat dacht ik al ja. Spitskool, rode kool, ect. En dan door de helft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef bigbird het volgende:
Qwea, vlgs mij kan je gewoon eoa kool gebruiken om zoiets te doen.
Oeps, nee joh! Dat was een vieptoutje.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee nog! Het schijnt op Fok-radio gezegd te zijn dat ik er bij zat, maar er is nog nergens een officiële uitslagenlijst. En ik vind het lief hoor, maar ik weet nooit zo goed hoe met zoiets om te gaan![]()
Cat: had jij nou ook nog wat willen hebben?
Omdat je schrijft 'mijn missie'? Of bedoelde je zijn missie?
quote:
Ik heb op Hyves ff een krabbel van je vent weggehaald, omdat hij mijn Fok nick daar gebruikte en dat heb ik liever nietquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:26 schreef Qwea het volgende:
Nou, oke. Maar het is wel een echte schapen actie![]()
![]()
Mijn vent krabbelt vreemde vrouwen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb op Hyves ff een krabbel van je vent weggehaald, omdat hij mijn Fok nick daar gebruikte en dat heb ik liever nietMaar ik heb het even in zijn krabbels weer uitgelegd hoor
quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn vent krabbelt vreemde vrouwen?
*neerhoekt
ooh ja, kutquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet vreemd! Gezien bij de asielactie!
Er stonden geen likjes of kusjes onder. Hihi. Dontcha worry!quote:
Geen likjes of kusjes? saaie truttenquote:Op woensdag 14 januari 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Er stonden geen likjes of kusjes onder. Hihi. Dontcha worry!
We hebben alleen op dezelfde school gezeten geloof ik.
Ja, Grafisch Lyceum Amsterdam idd. Daar zat ik een dag in de week toen ik als DTP-er werktequote:Op woensdag 14 januari 2009 16:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen likjes of kusjes? saaie trutten
Ergens in Amsterdam zeker?
boefjes.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, Grafisch Lyceum Amsterdam idd. Daar zat ik een dag in de week toen ik als DTP-er werkte
Hier ik ook wat vroeger. Voel me grieperig. Zere keel en holtes die raar doen en gewrichten die zeer doen. Oren ook enigszinsquote:
half nederland heeft griep. En er is een epidemie on his wayquote:Op woensdag 14 januari 2009 17:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hier ik ook wat vroeger. Voel me grieperig. Zere keel en holtes die raar doen en gewrichten die zeer doen. Oren ook enigszins
Maar wat vroeger betekende alsnog dat ik 1,5 uur onderweg was en toch net pas thuis ben. Net de bus gemist bij vertrek en geen boodschappen of geld in huis. Eerst pinnen en boodschappen doen dus. Nu met boek op de bank en lekker een beetje hangen. Morgenvroeg kijk ik wel of ik ga werken. Ben alleen wel zo vrolijk dat ik me niet ziek voel terwijl mijn lijf echt zegt: je hebt griep.
Dat heb ik al een week en ik dacht dat ik gewoon een aartslui wijf wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben het al wel weer zat eerlijk gezegd...alleen als ik een paar uur op ben, moet ik gewoon weer slapen.
Ik wilde eerst ook niet, maar toen ik voor de 3e keer in 5 weken tijd weer ziekig werd en kloppende bijholtes kreeg en steken in m'n linkerflapje ben ik toch maar ff heen gegaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me trouwens af of ik hiervoor aan de antibiotica moet. Meestal ziek ik gewoon uit terwijl ik werk en neem ik wel een hotcoldrex of zo.
ik ben ook "alleen maar verkouden" maar man, ik voel me er bagger onder. Er komt bijna geen stukje adem door mn neus. En ik kan écht niet door mn keel ademen. Dat vind ik goor en ik krijg er keelpijn vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieke. Ik ben gelukkig alleen maar verkouden. Al ligt vriendlief al wel in bed niet lekker.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:49 schreef Cat22 het volgende:
Beterschap aan alle zieken.(met mondkapje voor).
Ik ben gelukkig nog niet ziek, zou me ook niet goed staan op mijn eerste werkdag.
Omdat ik nog geen concrete opdracht heb. Of een eigen mailbox. Of een inlogcode voor het medewerkers gedeelte. Of een goede thuiswerkplek.... ga ik maar Fok!ken. En in de loop van de dag wat internet-onderzoek doen. En eens gaan bellen hoe het met mijn contract zit.
Dat gebruik is dus ook al 4 weken, maar kreeg behoorlijk last van hartkloppingen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:21 schreef nokwanda het volgende:
Ben vandaag thuisgebleven. Ik voel me dan echt lui, bijna slecht. Maar okay, ik heb echt verhoging nu en voel me echt slap.
Bel net de huisarts. Krijg de assistente aan de lijn en die zegt; gebruik maar Otrivin![]()
Nog geprobeerd te overtuigen dat die holtes daarvoor eigenlijk al te ver zijn. Maar goed.... ik zal het proberen. Komt ze ook nog aan met huismiddeltjes. Ja, hallooooo, ik ben zo ongeveer de koningin der huismiddeltjes.
Knap dat ze dat door de telefoon kan zien.quote:Op donderdag 15 januari 2009 11:02 schreef nokwanda het volgende:
Omdat het volgens de assistente van mijn HA een virale en geen bacteriële infectie is.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:53 schreef nokwanda het volgende:
Zijn we nou bijna allemaal naar het Lush-topic verdwenen?
The unitquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kijk niet. Vriendlief zit de unit te kijken. En dat vind ik geen leuk programma.
Moet je effe wiki-en op Dengue, das hetzelfdequote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:00 schreef oh-oh het volgende:wat is knokkelkoorts?
Klinkt niet lekker, beterschap!
Jaaaahquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Jakkie BABS! Sterkte!
Gaat het met de poeziebeebies goed?
Stenig mij!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Jaaaah
Je hebt je vandaag niet eens even gemeld in hun topicje, foei
Whehehehe zo ver wilde ik niet gaanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Stenig mij!![]()
(wel met kiezels he, zachte...)
Is je man/vriend marinier eigenlijk, dat je daar woont?
Oh tof, hoe lang heb je er gezeten?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:14 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Whehehehe zo ver wilde ik niet gaan
Jeps! 11 mei loopt zijn plaatsing af en gaan we weer terug
Dan 10 maanden.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh tof, hoe lang heb je er gezeten?
Ik heb ook met een marinier samengewoond, vandaar![]()
Nooit daar gewoond, toen was het al uit
Ik ook!quote:Op zondag 18 januari 2009 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moest tijdens pp n traantje laten toen die vader toch bij zn dochter naar binnen gingook al zo'n mooi nr eronder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |