Dat heb ik al een week en ik dacht dat ik gewoon een aartslui wijf wasquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben het al wel weer zat eerlijk gezegd...alleen als ik een paar uur op ben, moet ik gewoon weer slapen.
Ik wilde eerst ook niet, maar toen ik voor de 3e keer in 5 weken tijd weer ziekig werd en kloppende bijholtes kreeg en steken in m'n linkerflapje ben ik toch maar ff heen gegaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:47 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me trouwens af of ik hiervoor aan de antibiotica moet. Meestal ziek ik gewoon uit terwijl ik werk en neem ik wel een hotcoldrex of zo.
ik ben ook "alleen maar verkouden" maar man, ik voel me er bagger onder. Er komt bijna geen stukje adem door mn neus. En ik kan écht niet door mn keel ademen. Dat vind ik goor en ik krijg er keelpijn vanquote:Op woensdag 14 januari 2009 21:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor alle zieke. Ik ben gelukkig alleen maar verkouden. Al ligt vriendlief al wel in bed niet lekker.
quote:Op donderdag 15 januari 2009 08:49 schreef Cat22 het volgende:
Beterschap aan alle zieken.(met mondkapje voor).
Ik ben gelukkig nog niet ziek, zou me ook niet goed staan op mijn eerste werkdag.
Omdat ik nog geen concrete opdracht heb. Of een eigen mailbox. Of een inlogcode voor het medewerkers gedeelte. Of een goede thuiswerkplek.... ga ik maar Fok!ken. En in de loop van de dag wat internet-onderzoek doen. En eens gaan bellen hoe het met mijn contract zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |