Ja! Leuk!quote:Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga vrijdag waarschijnlijk naar asiel Zwolle voor mijn broer, zal ik Remco de groeten doen? [ afbeelding ]
Maar in SCHOTLAND ook?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Tis daar stukken goedkoperder dan hier
![]()
Ik wil nog wel een solid perfummetje bestellen maar dat doe ik wel een volgende keer, hij komt dr vaak zat toch?
Ik zal het eens effe gaan vragen op het UK forum. Voor jouw gemoedsrust.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar in SCHOTLAND ook?
Mogguh chicks!![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Cat22 het volgende:
Greys, het is echt stukken goedkoper daar, ben daar maar niet bang voor. Ik vrees dat hij Nokwanda's tas wel nodig gaat hebben.
Of je doet het zoals mij bij de Lush grab bag actie van vorig jaar. Ik ging boodschappen doen voor wat forumleden. Uit dit:
[ afbeelding ]
Komt dat:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Maar dat zijn dan nog 10 flesjes toch?
Hm. En anders moet ik vragen of hij volgende week wel een keer met een kleine koffer kan gaan
Nou dat was een verhaal apart!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik heb echt wat teweeg gebracht he
![]()
Wellicht ben ik het gewoon al vergeten of heb ik er overheen gelezen of zo, ik zit een beetje duf te zijn vanochtend, maar had je nu mn sampletjes wel gehad al???
Ik wil trouwens heel graag de American Cream solid perfume...
Als meneer Greys die mee zou kunnen brengen en je die dan in een vlopje mijn kant op zou kunnen doen zou ik je echt zeeeeeeeer erkentelijk zijn
quote:Mogge!
Ik kan vanmiddag of morgen middag wel even langs hoor denk ik, maar ik heb maar 1 niet al te grote tas bij me he. Niet dat ik straks met 3 pallets zeep moet gaan slepen ;-)
Hoor wel wat jullie willen hebben.
Werkze.
Kus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |