abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64966749
Ga je je broer daar achterlaten of een huisdier voor hem uitzoeken?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 12 januari 2009 @ 23:01:04 #102
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64971906
Oh, als heer Greys al snel naar Lush gaat, heb ik ook 1 bestelling!
Fresh Farmacy (gezichtscleanser)

Als het mag, Greys
En hoeveel: er liggen meestal verpakte stukjes, gewoon 1 zo'n stukje dus, dan hoor ik de precieze prijs later wel.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 januari 2009 @ 23:16:03 #103
163650 Greys
pi_64972679
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga vrijdag waarschijnlijk naar asiel Zwolle voor mijn broer, zal ik Remco de groeten doen? [ afbeelding ]
Ja! Leuk!

Lushdames, zal ik niet eerst morgen even vragen of hij wil kijken wat het daar kost?
Straks kost het daar méér En dan jaag ik jullie op kosten ipv dat jullie er iets aan hebben.
Of zal het daar gewoon hetzelfde kosten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 januari 2009 @ 23:22:35 #104
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64972995
Pfoe, ik kan anders wel even op de websites van NL en UK kijken, wat goedkoper is?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 12 januari 2009 @ 23:27:26 #105
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64973272
Avobath is bij Lush UK 2.74 pond en in NL ¤4.75 . 2.74 pond = 3.03745 EUR dus goedkoper
Ziggy played guitar
  dinsdag 13 januari 2009 @ 00:03:09 #106
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_64974968
Tis daar stukken goedkoperder dan hier
Ik wil nog wel een solid perfummetje bestellen maar dat doe ik wel een volgende keer, hij komt dr vaak zat toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_64978151
Misschien kunnen we, met alle lush-dames samen, een leuk tasje voor hem kopen zodat hij alles mee kan nemen voor ons

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 09:09:55 #108
163650 Greys
pi_64979448
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
Tis daar stukken goedkoperder dan hier
Ik wil nog wel een solid perfummetje bestellen maar dat doe ik wel een volgende keer, hij komt dr vaak zat toch?
Maar in SCHOTLAND ook?

Mogguh chicks!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64979471
Greys, het is echt stukken goedkoper daar, ben daar maar niet bang voor. Ik vrees dat hij Nokwanda's tas wel nodig gaat hebben.

Of je doet het zoals mij bij de Lush grab bag actie van vorig jaar. Ik ging boodschappen doen voor wat forumleden. Uit dit:

Komt dat:
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64979478
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar in SCHOTLAND ook?

Mogguh chicks!
Ik zal het eens effe gaan vragen op het UK forum. Voor jouw gemoedsrust.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_64979607
Help: nog een aanbieding in de winkels (dus waarschijnlijk ook Aberdeen). Wel goed voor beginnende Lushies! Voor 10 pond krijg je:

2x Mini Ultrabland = gezichtreiniger in een klein blikje (ter grootte van de Solid perfume)
2x Mini Toner tab = tabletjes die je in water gooit zodat je een stoombadje voor je gezicht krijgt
1x Fresh Face Mask = gezichtsmasker
2x Mini Moisturisers = cremepjes
2x Muslin Face Cloth = gezichtsdoekjes

Actie loopt tot 25 januari.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:18:21 #112
176471 oh-oh
pi_64979623
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:11 schreef Cat22 het volgende:
Greys, het is echt stukken goedkoper daar, ben daar maar niet bang voor. Ik vrees dat hij Nokwanda's tas wel nodig gaat hebben.

Of je doet het zoals mij bij de Lush grab bag actie van vorig jaar. Ik ging boodschappen doen voor wat forumleden. Uit dit:
[ afbeelding ]

Komt dat:
[ afbeelding ]
Nee!
My god, gelukkig weet ik niet wat een grabactie is
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 09:30:48 #113
163650 Greys
pi_64979860
Oh mijn god!
Hou er rekening mee dat Heer G geen koffer incheckt op zijn zakenreisjes he, dus die moet het als handbagage mee kunnen nemen!
Overigens ga ik wel een keer mee met hem, dan kunnen we bergen tegelijk meenemen.
Maar zolang Heer G het moet koerieren moeten de bestellingen wel een beetje aan de kleine kant worden gehouden. Een paar spulletjes passen makkelijk in zijn heel grote tas, maar 40 dingen kan hij niet tegelijk meenemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64979902
Denk dan aan de vloeistofbepalingen Greys! Je kunt hem niet meer dan een liter laten meenemen. Verpakt in 100 ml flesjes.

Eerste reactie uit de UK: prijzen zijn hetzelfde.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 09:39:16 #115
163650 Greys
pi_64980015
Maar dat zijn dan nog 10 flesjes toch?
Hm. En anders moet ik vragen of hij volgende week wel een keer met een kleine koffer kan gaan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 09:40:12 #116
163650 Greys
pi_64980034
Oh en onwijs bedankt voor het navragen wat betreft de prijzen!

Ik ga even kijken of de bestelling van Nok en MB binnen die liter vallen.
Dan kan hij dat heel misschien deze week nog meenemen. Dan doe ik mijn eigen bestelling gewoon de volgende keer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64980114
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:39 schreef Greys het volgende:
Maar dat zijn dan nog 10 flesjes toch?
Hm. En anders moet ik vragen of hij volgende week wel een keer met een kleine koffer kan gaan
of meer, zolang je in totaal maar niet boven de liter komt en flesjes mogen maximaal 100 ml kunnen bevatten. In de UK zijn ze heel streng met controleren heb ik gemerkt. Cremepjes e.d tellen trouwens ook mee als vloeistof.

En Heer zal het vast zelf ook wel weten maar het is vervelend als hij er bij de douane achter komt dat hij spullen moet achterlaten.

Lang leve de solid shampoo bar! Die ben ik sinds de vloeistofbeperkingen erg gaan waarderen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 09:47:39 #118
163650 Greys
pi_64980182
Ah, dus dan wordt de pot creme van Nok bv al lastig als hij alleen met handbagage reist.
Shit daar heb ik dus helemaal niet bij stil gestaan
Heb hem net een mailtje gestuurd (hij zit er nu) of hij vandaag of morgen er langs kan gaan, of dat we voor de volgende keer vast een lijstje moeten maken.
Stel dat hij vandaag of morgen al kan gaan, dan kan hij nu vast de solid spulletjes voor Nok (en dat van MissBliss is ook 'vast' toch? Fresh Farmacy?) meenemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:47:54 #119
176471 oh-oh
pi_64980188
Greys ik heb echt wat teweeg gebracht he
Wellicht ben ik het gewoon al vergeten of heb ik er overheen gelezen of zo, ik zit een beetje duf te zijn vanochtend, maar had je nu mn sampletjes wel gehad al???

Ik wil trouwens heel graag de American Cream solid perfume...
Als meneer Greys die mee zou kunnen brengen en je die dan in een vlopje mijn kant op zou kunnen doen zou ik je echt zeeeeeeeer erkentelijk zijn
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 09:50:06 #120
163650 Greys
pi_64980228
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Greys ik heb echt wat teweeg gebracht he
Wellicht ben ik het gewoon al vergeten of heb ik er overheen gelezen of zo, ik zit een beetje duf te zijn vanochtend, maar had je nu mn sampletjes wel gehad al???

Ik wil trouwens heel graag de American Cream solid perfume...
Als meneer Greys die mee zou kunnen brengen en je die dan in een vlopje mijn kant op zou kunnen doen zou ik je echt zeeeeeeeer erkentelijk zijn
Nou dat was een verhaal apart!
Eerst ter geruststelling: JA, ZE ZIJN ER!
Maar ik heb het nog niet open gemaakt want... ik kreeg het vanmorgen vroeg door de nieuwe buurman in mijn handen gedrukt. Die had het gister al gekregen van de postbode (de brievenbus klemt soms en de postbode had het iets te snel opgegeven ) maar is aan het verbouwen, dus was het mij vergeten te geven.
Ik ben om 13.00 uur vrij vandaag en rond 13.30 uur thuis en DAN GA IK SNUFFELEN!

En als Heer G deze week nog naar de Lush kan, gaat jouw American Cream solid perfume er bij!
(Da's dus een blokje en geen creme?)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64980701
Tweede 'het is dezelfde prijs' bevestiging vanuit de UK is binnnen.

Ik was de Karma cream helemaal vergeten! Die krijg je niet mee zonder gedoe, ben ik bang. Of hij moet het in drie kleinere flesjes overgieten. Lekker creatief.

Fresh Farmacie zit tussen vast en vloeistof in. Het is een deegachtige substantie. Maar Heer G kan vragen of ze iets minder dan 100 gram willen afsnijden, zit hij zeker binnen de vloeistofbeperkingen (mocht het meetellen).

American cream (en alle solid perfumes) zijn vast en zitten in een blikje ter grootte van een euro. Prima mee te nemen dus.

Had ik al gezegd dat ik jouw heer lief vind? Zelfs al heb ik niks besteld!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:28:51 #122
176471 oh-oh
pi_64981218
Oh dus je hebt ze wel eindelijk
Wat een gedoe zeg
En Nok had ze zaterdag al, TNT sucks echt big time.
Yeps een solid perfume is een klein blikje, zoiets als een lippenbalsem zeg maar ( of nee, mn cocoslippenbalsem van de tuinen is zelfs een groter blikje volgens mij ).
En dat is het enige dat ik echt graag nog wil , die American Cream , en t kost daar de helft van hier, dus als ie die voor me mee zou willen brengen issie een engel!
Ik hoor wel wat hij / jij van me krijgt dan
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 januari 2009 @ 11:07:33 #123
163650 Greys
pi_64982455
En dan hoef je er maar eentje oh-oh? Of meer?

Ik ga vanmiddag een lijstje maken met jouw American Cream (daar is maar één soort van?) en MB d'r spulletje en dan ga ik van Nok d'r lijstje de vaste dingen er op zetten en de dingen die binnen het vloeistofgedoe vallen.
En dan kan hij volgende week weer een zwikkie meenemen. Ik doe mijn eigen spullen dan ook volgende keer.

Mail terug van Heer G:
quote:
Mogge!

Ik kan vanmiddag of morgen middag wel even langs hoor denk ik, maar ik heb maar 1 niet al te grote tas bij me he. Niet dat ik straks met 3 pallets zeep moet gaan slepen ;-)
Hoor wel wat jullie willen hebben.

Werkze.
Kus!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:09:48 #124
176471 oh-oh
pi_64982536
Gewoon eentje , met zo een solid perfume doe je eeuwen ( zeker als je dr meer hebt al ).
Dus 1 solid perfume american cream, als hij t zo vraagt kan het echt niet mis gaan in de winkel hoor
( Groucho Marx )
pi_64983444
De volgende keer bestel ik wel zo'n kennismakings setje als heer G het mee wil nemen. Het klinkt allemaal wel erg lekker. Ken het alleen niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')