Als het goed is zit er in het pakketje van oh-oh ook een stukje shampooblokje! Cocos!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is goed
Ik heb nog wel een shampooblokje, die is alleen best oud al, ik zal eens kijken of ie nog goed ruikt en werkt enzo en dan kan ik je iig daar een stukje van sturen! Is voor donker haar
Die meet is al over 2 weken ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het goed is zit er in het pakketje van oh-oh ook een stukje shampooblokje! Cocos!
En we doen toch een keer een between-asielacties-meet?
Mocht die niet doorgaan dan doen we gewoon een Lush-meet!
dat was hier geloof ikquote:Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had van jou al een foto gezien van je badkamer in het Lush topic!![]()
![]()
Ja toch? Dat was jij toch?
Wat leuk, wat fijnquote:Op zondag 11 januari 2009 @ 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ik ging er maar van uit dat die meet niet door ging eerlijk gezegd![]()
Maar ehm...wat is Lush in hemelsnaam? Het klinkt allemaal zo heerlijk met hele week lekker ruiken enzo![]()
En goed nieuws! Weten jullie nog van die kat die onder de moterkap is gevonden en bij heer I's oom in de kantine woonde???
Nou, nou, nou....die verhuist vanmiddag naar m'n tante in Borne
Ja he!quote:
Ja!quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Order Items
Qty Name SKU Price Total
1 Ginger Fragrance
R2070 £26.91 £26.91
1 Ginger Lotion
R2214 £11.70 £11.70
1 Free £10 New Year Offer
Hihi![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Order Items
Qty Name SKU Price Total
1 Ginger Fragrance
R2070 £26.91 £26.91
1 Ginger Lotion
R2214 £11.70 £11.70
1 Free £10 New Year Offer
Hihi![]()
Had je de parfum al?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:Karmacream, zeep en shampoo dan dus, voor de Lushkoerier. Laat maar weten how much it is.
En een heel klein beetje olijfolie door het voer wil wel helpen. Maar dan echt een klein beetje, anders raakt Boor gigantisch aan de dunne.
quote:
Maar dan moet je ook nog even laten weten hoevéél je van elk wilt?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
Karmacream, zeep en shampoo dan dus, voor de Lushkoerier. Laat maar weten how much it is.
En een heel klein beetje olijfolie door het voer wil wel helpen. Maar dan echt een klein beetje, anders raakt Boor gigantisch aan de dunne.
Spider knaagt ook aan alle plantenquote:Op maandag 12 januari 2009 @ 10:16 schreef Cat22 het volgende:
Het ruikt hier in ieder geval lekker.![]()
Ik weet niet waar Naartjie last van heeft maar hij heeft verdorie in een week al twee keer in de woonkamer geplast! Bij z'n drinkbak. Ik heb geaccepteerd dat hij plast bij zijn voerbak op z'n eigen kamer als hij niet naar buiten kan, maar dit is toch wel te gek. Misschien dat de sneeuw hem dwars zit. Hij begint ook al aan de planten te knagen bij gebrek aan groen buiten. Morgen naar eens kattegras halen.
Ik vond de nieuwe GA een beetje tegenvallenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb de 1ste ep van GA van het nieuwe jaar maar eens gekeken.
Nu de nieuwe ep van private practice
mja, ach. `kweet niet eigquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de nieuwe GA een beetje tegenvallen![]()
Maar verder ga ik er ivm spoilers maar niets over zeggen, dat heb ik in het Greys USA topic al gedaan
Nee, kan het niet zijn, is hij op getest. Hij verrekt het gewoon de kattebak te gebruiken. Andere korrels, twee bakken, Feliway, Bach, allemaal gedaan maar hij lacht me vierkant uit. En er gaan weken voorbij dat het goed gaat maar opeens ligt er weer een plasje. Zo'n incidenteel plasje op zijn kamer is prima te doen, maar in mijn keuken mottie niet zeiken!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
En even een open deur intrappen:
het kan echt geen blaasgruis of blaasontsteking zijn?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, moment blijdschap: ik heb een baan!![]()
Mijn contract liep af per 31 december, dus ik zit nu thuis. Vandaag gesprek gehad, op 15 januari kan ik beginnen. Tis maar voor een half jaar, maar het houdt me van de straat.
Happyness momentje voor de poezen: ik kan veel vanuit thuis werken.![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, moment blijdschap: ik heb een baan!![]()
Mijn contract liep af per 31 december, dus ik zit nu thuis. Vandaag gesprek gehad, op 15 januari kan ik beginnen. Tis maar voor een half jaar, maar het houdt me van de straat.
Happyness momentje voor de poezen: ik kan veel vanuit thuis werken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 12 januari 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
En wat een vervelend gedoe met Naartjie..I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Net thuis van werk (:'( ). Ga ik zo doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook nog even laten weten hoevéél je van elk wilt?
Even op de site kijken!
Maak daar Karma Solid Perfume van en arme ega hoeft een stuk minder uit te leggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:20 schreef nokwanda het volgende:
Okay dan. Met de site bij de hand en geen idee hebbend wat het kost in Aberdeen.
- Aromaco deodorant (blok, 100 gram)
- Karma soap 300 gram
- Karma cream, pot 225 gram
- Karma parfumbalsem, 10 gram
- Karma kombabar (shampoo)
Geen idee hoe zo'n pakket eruit ziet. Moet ook niet te zwaar worden. Die arme man sjouwt zich zo helemaal te pletter. Op de Nederlandse site is dat allemaal best duur, maar weet iemand wat het daar nu kost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |