Ja!quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Order Items
Qty Name SKU Price Total
1 Ginger Fragrance
R2070 £26.91 £26.91
1 Ginger Lotion
R2214 £11.70 £11.70
1 Free £10 New Year Offer
Hihi![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:30 schreef MissBliss het volgende:
Order Items
Qty Name SKU Price Total
1 Ginger Fragrance
R2070 £26.91 £26.91
1 Ginger Lotion
R2214 £11.70 £11.70
1 Free £10 New Year Offer
Hihi![]()
Had je de parfum al?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:Karmacream, zeep en shampoo dan dus, voor de Lushkoerier. Laat maar weten how much it is.
En een heel klein beetje olijfolie door het voer wil wel helpen. Maar dan echt een klein beetje, anders raakt Boor gigantisch aan de dunne.
quote:
Maar dan moet je ook nog even laten weten hoevéél je van elk wilt?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef nokwanda het volgende:
Karmacream, zeep en shampoo dan dus, voor de Lushkoerier. Laat maar weten how much it is.
En een heel klein beetje olijfolie door het voer wil wel helpen. Maar dan echt een klein beetje, anders raakt Boor gigantisch aan de dunne.
Spider knaagt ook aan alle plantenquote:Op maandag 12 januari 2009 @ 10:16 schreef Cat22 het volgende:
Het ruikt hier in ieder geval lekker.![]()
Ik weet niet waar Naartjie last van heeft maar hij heeft verdorie in een week al twee keer in de woonkamer geplast! Bij z'n drinkbak. Ik heb geaccepteerd dat hij plast bij zijn voerbak op z'n eigen kamer als hij niet naar buiten kan, maar dit is toch wel te gek. Misschien dat de sneeuw hem dwars zit. Hij begint ook al aan de planten te knagen bij gebrek aan groen buiten. Morgen naar eens kattegras halen.
Ik vond de nieuwe GA een beetje tegenvallenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:36 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb de 1ste ep van GA van het nieuwe jaar maar eens gekeken.
Nu de nieuwe ep van private practice
mja, ach. `kweet niet eigquote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond de nieuwe GA een beetje tegenvallen![]()
Maar verder ga ik er ivm spoilers maar niets over zeggen, dat heb ik in het Greys USA topic al gedaan
Nee, kan het niet zijn, is hij op getest. Hij verrekt het gewoon de kattebak te gebruiken. Andere korrels, twee bakken, Feliway, Bach, allemaal gedaan maar hij lacht me vierkant uit. En er gaan weken voorbij dat het goed gaat maar opeens ligt er weer een plasje. Zo'n incidenteel plasje op zijn kamer is prima te doen, maar in mijn keuken mottie niet zeiken!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
En even een open deur intrappen:
het kan echt geen blaasgruis of blaasontsteking zijn?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
Oh ja, moment blijdschap: ik heb een baan!![]()
Mijn contract liep af per 31 december, dus ik zit nu thuis. Vandaag gesprek gehad, op 15 januari kan ik beginnen. Tis maar voor een half jaar, maar het houdt me van de straat.
Happyness momentje voor de poezen: ik kan veel vanuit thuis werken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |