Die zijn echt klein, zo klein als een blikje lippenbalsem of kleinerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Die solid perfumes zijn héél klein toch?
Misschien moeten die in een zakje dan? Voor de zekerheid?
Als hij maar geen spullen bij de grens hoeft in te leveren![]()
Oh en even iets anders:
Er heeft iemand in mijn Bengalentopic gepost en vooral haar laatste foto is van het hoofd van haar Bengaal is echt twee druppels water met Boris!![]()
Mja, dat heb ik expres gedaan, het is een hele korte prijsvraag en mailen gaat gewoon veel trager dan dit daarom heb ik het zo gedaan dat iedereen gewoon moet reageren en om ze niet zo maar wat te laten posten heb ik er toch nog een vraag van gemaakt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk Senes!
Wel een gek gezicht dat in dat topic nu iedereen het zelfde antwoord gilt!
Qtje, beterschap! Half Nederland is verkouden of grieperig geloof ik!
Toen Re in Amerika was, heeft hij Dream Cream voor me gekocht en dat hebben ze toen in 3 kleine potjes overgeschonken, misschien doen ze dat daar ook wel als Heer G het vraagtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 @ 17:17 schreef Greys het volgende:
1 solid perfume american cream (oh-oh)
1 fresh farmacy (MissBliss)
1 aroma deo blok (Nok)
1 karma soap blok 100/300 gram? (Nok)
1 sexy peel (Nok)
1 karma solid perfume (Nok)
1 karma kombabar shampoo (Nok)
1 Jumping Juniper (Nok)
1 leuk dingetje voor Greys, moet Heer G maar uitkiezen
Zo moetie worden denk ik?
Alleen de grammen van Nok nog even afwachten voor de karma soap.
En de cream moet Nok dan of in Ned. kopen of even wachten tot heer G met een koffer gaat ivm de vloeistof/creme beperkingen.
Ach lieve schat toch. Niet te moeilijk doen hoor. Wat kan, kan. Wat niet kan, kan niet. Dat regel ik dan wel weer een keer. Was alleen de hele dag niet in staat om te reageren. Werk en visite en zo.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Kan iemand even helpen met de bestelling van Nok?
Wat zal daarvan zó door de douane kunnen en wat niet?
Hetgeen ik vet gedrukt heb is in elk geval vast/blok allemaal, toch? En de rest?
- Aromaco deodorant (blok, 100 gram) P 3,88
- Karma soap 300 gram P 3,43
- Sexy Peel P 2,74
- Karma cream, pot 225 gram P 10,52 ---> gaat niet lukken zonder koffer zeker?
- Karma parfumbalsem, 10 gram P 4,84 ----> kon dit wel, of is dit vloeistof?
- Karma kombabar (shampoo) P4,40 (is een blok toch, aangezien het 'bar' heet?)
- Jumping juniper P 4,40 ---> wat is dit? vloeibaar of vast?
Dat is solid shampooquote:Op dinsdag 13 januari 2009 15:54 schreef oh-oh het volgende:
Die Karma is gewoon 100 gram denk ik, de zeep, geen 300 toch?
En dat parfum is solid, niet vloeibaar, dat kan zo mee,
De shampoo ook. Alleen de cream niet dan denk ik, en ik heb geen idee wat die Jumpin Juniper is, mss even vragen aan de pro's in het Lush topic?
Nee joh gek, geen moeite!quote:
Dat dacht ik ook meteen!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:15 schreef Maes het volgende:
Ik heb de foto's even naast elkaar gezet en ze zijn familie, dat kan niet anders
Dan maak ik gewoon het hele bedrag naar je over. Volgende week, de 21ste, ben ik in Rotterdam. Kan ik het dan komen ophalen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
Nok, ik heb alles voor je besteld bij Heer G behalve de cream.
Die doen we dan als hij met koffer gaat, dan kan het zonder problemen daarin mee!
(En een berg bestelling voor mij zelf)
De zeep in 100 gram besteld. Hij heeft de lijst in zijn kontzak voor morgen. Hij denkt dat het wel gaat lukken tussen zijn werk en dat hij weer naar het vliegveld gaat in! Als het echt niet lukt qua tijd wordt het volgende keer, maar ik heb goede hoop en hij ook
Maesje!
Kom maar lekker ruiken hier hoor!
Moet je eens in het Bengalentopic op de laatste twee blz's kijken! (Je kunt via mijn sig meteen naar het topic klikken). Er staat een foto in van een andere Bengaal die SPREKEND Boris is!
Wacht even met overmaken, eerst even zien of het echt lukt morgen en of hij alles heeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan maak ik gewoon het hele bedrag naar je over. Volgende week, de 21ste, ben ik in Rotterdam. Kan ik het dan komen ophalen?
Geen idee nog! Het schijnt op Fok-radio gezegd te zijn dat ik er bij zat, maar er is nog nergens een officiële uitslagenlijst. En ik vind het lief hoor, maar ik weet nooit zo goed hoe met zoiets om te gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:04 schreef Maes het volgende:
Mark my words - dat komt wel goed met Heer G (ik ken hem persoonlijk)
En Greys is het waar????????? Heb je een Fok award?
Okat, great. Ik wens Mr. Greys een behouden vaart vandaag.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht even met overmaken, eerst even zien of het echt lukt morgen en of hij alles heeft
Ik laat het je morgen weten! En de prijs laat ik je ook morgen weten
Op wat voor dag valt de 21e? Moet wel wat te regelen zijn!
Ja, klopt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 06:19 schreef nokwanda het volgende:
Die 3de plek zal volgend jaar echt anders zijn, vrees ik. Ben er de laatste tijd beduidend minder
Welneequote:Op woensdag 14 januari 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik sta op de zesde plek en ik kom maar met vlagen
![]()
Wat triest eigenlijk![]()
Toch maar nog minder komen dan
Als je er behouden vlucht van maakt is hij er nog blijer meequote:Op woensdag 14 januari 2009 06:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okat, great. Ik wens Mr. Greys een behouden vaart vandaag.
Bel me dan even. Ik ben wss pas weer laat thuis en wil effe wat kwijt
Ik had het gehoord, ik rolde bijna van mijn stoel van verbazing tijdens FOK!radioquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je er behouden vlucht van maakt is hij er nog blijer mee
Senes!!! Je hebt ook een award!!!
[Users] Uitslagen FOK!awards Deel I
merci !!quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:34 schreef Greys het volgende:
[..]
[FORUM STATS] Jaarcijfers - 2008
en dan bladzijde 2
dat dacht ik al ja. Spitskool, rode kool, ect. En dan door de helft.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:46 schreef bigbird het volgende:
Qwea, vlgs mij kan je gewoon eoa kool gebruiken om zoiets te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |