En daar gaat het bij ELKE hond fout.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:38 schreef Qwea het volgende:
Verdere dingen: (gevolgde hondentrainingen, gedrag aan de lijn, verzekerd etc): Helemaal niks.
ik ben het niet met je oneens hoor. Een gedrags cursus was ook veel beter geweest. Maar goed, het is mijn hond niet. Het beest accepteert enkel niet om opgetild te worden. Ik heb er 6 jaar van gemaakt, omdat een kind van 6 voor zover ik weet wel snapt dat als een hondje dat niet wil, dat ook niet gedaan moet worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:42 schreef Prowl het volgende:
[..]
En daar gaat het bij ELKE hond fout.
Maak van die 6 jaar maar minimaal 12 jaar met Jack Russels want die accepteren echt niks als ze het niet geleerd hebben.
Baggeren en opmerkingen over inslapen en dergelijke mogen achterwege blijven hoor.quote:
Ik wacht op een foto. Ze zou me mailenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef Oblivion het volgende:
Laat dat geweld eens zien!
is die ene met mij uit je fobo vandaan dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wacht op een foto. Ze zou me mailen
Man, al eeuwen. Alleen Beer staat er nog in. En poesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
is die ene met mij uit je fobo vandaan dan?
Senes, Obli bedoelt dat alleen maar leuk volgens mij hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Baggeren en opmerkingen over inslapen en dergelijke mogen achterwege blijven hoor.
Als je verder niets zinnigs bij te dragen hebt post dan gewoon niet
Ja, dat is het ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:10 schreef waterkip het volgende:
oh,ik dacht dat minimaal 1 keer per jaar inenten tegen ziekte van weil,(cocktail) 3 maandelijks wormenpil en maandelijks ontvlooien wel het minste was .
Neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Senes, Obli bedoelt dat alleen maar leuk volgens mij hoor
Of quote je haar per ongeluk?
Maar heel weinig honden accepteren kinderen tot 8 jaar als rang hogere, Jack Russels al helemaal niet dus maak er echt maar minimaal 12 jr van.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:50 schreef Qwea het volgende:
Ik heb er 6 jaar van gemaakt, omdat een kind van 6 voor zover ik weet wel snapt dat als een hondje dat niet wil, dat ook niet gedaan moet worden.
Ik ben heel eerlijk, ik heb de ballen verstand van Jack russels. Ik heb een golden, en daar kan ik je alles over vertellen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Prowl het volgende:
[..]
Maar heel weinig honden accepteren kinderen tot 8 jaar als rang hogere, Jack Russels al helemaal niet dus maak er echt maar minimaal 12 jr van.
Kinderen snappen het wel, de hond zelf helaas niet.
Maar als het kind de hond niet tegen zijn zin optilt is er niets aan de hand toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:18 schreef Prowl het volgende:
[..]
Maar heel weinig honden accepteren kinderen tot 8 jaar als rang hogere, Jack Russels al helemaal niet dus maak er echt maar minimaal 12 jr van.
Kinderen snappen het wel, de hond zelf helaas niet.
Als het een dominatie probleem is dan kan het optillen een trigger zijn maar dan speelt er vaak meer hoor en zijn er meer situatie's die problemen kunnen opleveren.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als het kind de hond niet tegen zijn zin optilt is er niets aan de hand toch?
Daar ging het hier toch om? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Ten eerste is je post bullshit. Maar goed, we onthouden het even. Als jij iets doet wat anderen niet willen of wat niet kan trappen we jou ook door de huiskamer, oke? Blijkt maar weer dat je echt geen verstand van honden opvoeden hebt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:30 schreef DirkZz het volgende:
Senesta, je kan m`n post wel verwijderen. maar dat is wel de manier om een hond aan te pakken.
Niet dat softe brokjes gedoe.
Trouwens buurman had ook een jack russel, hebben ze laten inslapen toen hij mensen begon aan te vallen.
Ik vind het dan ook niet echt geweldig dat de TS een aggresieve hond gaat verkopen aan andere mensen.
True. En als een kind in rangorde voor de hond beneden het beest staat, krijg je ws nog meer gezeik.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Als het een dominatie probleem is dan kan het optillen een trigger zijn maar dan speelt er vaak meer hoor en zijn er meer situatie's die problemen kunnen opleveren.
En wat ik weet is dat Jack russels toch vaak wel dominante hondjes zijn. Zonder cursus of training gaan mensen dan toch vaak de fout in met deze hondjes.
Ze hebben een klein lijfje maar het is vaak een hele pittige hond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |