Gasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
gas of rook?
heb je geen bron?
en welke hele dorpen zijn gezuiverd
Het oorspronkelijke artikel van mevr Einhorn is geen wetenschappelijk paper. Het ("The Status of Palestine/Land of Israel And Its Settlement Under Public International Law") is vrij obscuur en wordt niet echt serieus genomen. Het is op internet veel populairder dan in de juridische wereld omdat het vooral opvattingen heeft, maar de onderbouwing niet deugt. Ik denk niet dat er juristen internationaal recht het artikel zelfs maar gelezen hebben. Het bevat allemaal aannames die niet deugen: leuk opinie stuk, maar geen waarheid.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Begrijp ik het ook goed dat Israël, volgens de San Remo resolutie uit 1920, strikt genomen de Palestijnen helemaal niets verplicht is als het om geven van land gaat? Hier staat een artikel. Vandaar mijn vraag.
Dat is afschuwelijk. Maar een ding begrijp ik niet:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:19 schreef Ghazi het volgende:
[..]
http://www.nakbainhebrew.org/index.php?id=71
dan zijn puur rook wolken dit is geen gas wolkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Meki het volgende:
[..]
Vrede over de hele wereld wilt iedereen vrede
er is een land die weigert vrede uit te spreken en dat is Israel.
een heel complete dorpen zuiveren een heel bevolking terroriseren zijn dat kenmerken voor vrede,
Israel gooit met gas
[ afbeelding ]
- knip -
traangasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Gas
Palestinian demonstrators run to avoid tear gas thrown by Israeli forces during clashes which erupted following a demonstration against Israel’s military operations in Gaza, at the Kalandia checkpoint between the West Bank city of Ramallah and Jerusalem, Friday, Jan. 9, 2009.
De sleutel tot de vrijheid van de palestijnen ligt bij de Hamas....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je voor vrede was, dan had je allang geroepen dat de Palestijnen vrij moeten zijn. dat ze niet meer moeten worden geisoleerd. en dat ze niet meer moeten geterroriseerd.
Ik heb het niet over Hamas, ik ben hier voor de bevolking voor Gaza.
Hoe kan ik jullie gaan overtuigen als jullie alles zien als pallywood en alles maar graag ontkennen wat er in Gaza gebeurt, dat gaat toch niet.
Ik heb weinig mensen gezien die ontkennen dat er in Gaza gruwelijke dingen gebeuren. Wel mensen met een andere opvatting over de "rechtvaardigheid" van de aanvallen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:20 schreef Meki het volgende:
[..]
Als je voor vrede was, dan had je allang geroepen dat de Palestijnen vrij moeten zijn. dat ze niet meer moeten worden geisoleerd. en dat ze niet meer moeten geterroriseerd.
Ik heb het niet over Hamas, ik ben hier voor de bevolking voor Gaza.
Hoe kan ik jullie gaan overtuigen als jullie alles zien als pallywood en alles maar graag ontkennen wat er in Gaza gebeurt, dat gaat toch niet.
jaja, het aloude excuus .. net zoals de vorige keer dat er UN-posten werden beschotenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:21 schreef B4CO het volgende:
[..]
Ik heb dit nergens goed gepraat, dit was een diep triest incident waar ik van wakker lag ja!
Ik begrijp niet hoe Hamas het over hun hart heeft gekregen om tussen die onschuldige kids te gaan schieten
Onder Arafat en PLO werd ook complete bevolkingsgroep compleet geterroriseerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef B4CO het volgende:
[..]
De sleutel tot de vrijheid van de palestijnen ligt bij de Hamas....
En wist je dat de normale Palestijnse bevolking het beter onder Israel vind dan onder Hamas enzo?
Wist je dat ze met Israel beter af waren?? vraag het maar aan ze.
Nou ik wel, heb er vele gezien, waaronder de allerbelangrijkste Halcon.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik heb weinig mensen gezien die ontkennen dat er in Gaza gruwelijke dingen gebeuren. Wel mensen met een andere opvatting over de "rechtvaardigheid" van de aanvallen.
Daarnaast plaatst Hamas zich graag in de slachtofferrol natuurlijk, dat zie je hier op het forum ook meermaals terugkomen.
Kijk eens goed naar de foto, dat lijkt echt niet op traangasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
traangas
gebruikt onze politie ook tegen relletjes
want de samenwerking onder Fatah was zo succesvol .. nederzettingen op de Westbank zijn gegroeid, de muur wordt maar langer .. praat eens met een Palestijn van de westbank zou ik zo zeggen ..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef B4CO het volgende:
[..]
En wist je dat de normale Palestijnse bevolking het beter onder Israel vind dan onder Hamas enzo?
Alsof de islam nou iets met de oorzaken van dit conflict te maken heeftquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:05 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als er iets gehaat wordt door de nederlanders dan is het de rotte ideologie van de islam
Hoe kan je aan de doden vragen stellen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:23 schreef B4CO het volgende:
[..]
Die mensen die snappen het dan ook niet. Groot menselijk leed moet je nooit nastreven en elke burgerdode is er een teveel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik wel, heb er vele gezien, waaronder de allerbelangrijkste Halcon.
Ik denk dat ze niet een squad kunnen infiltreren, maar ze kunnen wel een moment voor twijfel zorgen. En dat moment is vaak genoeg om je vijand te beschieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef rakotto het volgende:
20:24 Voodoo priests in Benin pray for Israeli-Palestinian peace (Reuters)
20:12 IDF: Hamas fighters wear civilian clothes, some impersonate IDF soldiers (Ch. 2)Dus ze infiltreren een paar squads?
Dat hoeft toch niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef rakotto het volgende:
20:12 IDF: Hamas fighters wear civilian clothes, some impersonate IDF soldiers (Ch. 2)Dus ze infiltreren een paar squads?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Uzi is cultureel erfgoed van Israel, natuurlijk wil je dat aan je kinderen introduceren.
Halcon is slechts onwetend. Of Zionist. Ik neem hem nooit serieus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ik wel, heb er vele gezien, waaronder de allerbelangrijkste Halcon.
Als ze gepakt worden door de IDF kunnnen ze gefusilleerd worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef rakotto het volgende:
nee dat lijkt op rookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de foto, dat lijkt echt niet op traangas
Net Rambo.quote:IDF spokesman says it discovered a booby-trapped doll, pulling people into an underground tunnel in attempt to kidnap soldiers - statement.
Naja, veel verschil zit er dan niet tussen dat wat je noemt en regelrecht een kogel door je kop krijgen omdat ze al Hamas zijn. Alsof het IDF eerst een proces gaat afwachten of bekijken of de betreffende persoon daadwerkelijk wel enige schuld heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als ze gepakt worden door de IDF kunnnen ze gefusilleerd worden.
Waarom lijkt dat niet op traangasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de foto, dat lijkt echt niet op traangas
Hier zeg je zelf dat het om traangas gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Gas
Palestinian demonstrators run to avoid tear gas thrown by Israeli forces during clashes which erupted following a demonstration against Israel’s military operations in Gaza, at the Kalandia checkpoint between the West Bank city of Ramallah and Jerusalem, Friday, Jan. 9, 2009.
[ afbeelding ]
BBC News: Israel ’shelled civilian shelter’
Israeli forces shelled a house in the Gaza Strip which they had moved around 110 Palestinians into 24 hours earlier, the UN quotes witnesses as saying.
nou ik heb al een tijdje geen artikels meer geleverd over strafrechtelijke executies door Israel dus daar zit volgens mij wel een wereld van verschil in jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef jompo het volgende:
[..]
Naja, veel verschil zit er dan niet tussen dat wat je noemt en regelrecht een kogel door je kop krijgen omdat ze al Hamas zijn. Alsof het IDF eerst een proces gaat afwachten of bekijken of de betreffende persoon daadwerkelijk wel enige schuld heeft.
[sarcasmemode] ze zouden een goed gevulde portemonnee kunnen proberen [/sarcasmemode]quote:
Ik doelde meer op het feit dat hamas leden zich voordoen als IDF soldaten. Is verboden volgens de conventie van den Haag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef jompo het volgende:
[..]
Naja, veel verschil zit er dan niet tussen dat wat je noemt en regelrecht een kogel door je kop krijgen omdat ze al Hamas zijn. Alsof het IDF eerst een proces gaat afwachten of bekijken of de betreffende persoon daadwerkelijk wel enige schuld heeft.
ja want de gemiddelde palestijn is zooooooo rijk dat die dat gewoon laat liggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:39 schreef moussie het volgende:
[..]
[sarcasmemode] ze zouden een goed gevulde portemonnee kunnen proberen [/sarcasmemode]
En al de 'Palestijnse strijders', waarvan velen ook minderjarig die in Israelische gevangenissen zitten, krijgen zij ook een eerlijk proces?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik heb al een tijdje geen artikels meer geleverd over strafrechtelijke executies door Israel dus daar zit volgens mij wel een wereld van verschil in ja
Daar hebben ze dan weer geluk mee hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want de gemiddelde palestijn is zooooooo rijk dat die dat gewoon laat liggen
Maakt niet uit, als een Jood geld ziet denkt hij niet meer logisch naquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want de gemiddelde palestijn is zooooooo rijk dat die dat gewoon laat liggen
[proisraelfanboymodus]dat wel, maar laat ze is wat eten kopen ipv al dat wapentuig en al die poppen [/proisraelfanboymodus]quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan weer geluk mee he![]()
Hamas houdt zich niet aan internationaal recht, laat staan Israel. Het enige wat rust is een arbitraire beslissing om dat soort bezigheden dan smerig te noemen of effectief, mij lijkt het eerste. Maarja dat is dit hele conflict sowieso, alleen de een wat smeriger dan de ander.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat hamas leden zich voordoen als IDF soldaten. Is verboden volgens de conventie van den Haag.
waar komt het idee vandaan dat krijgsgevangenen een eerlijk proces moeten krijgen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef jompo het volgende:
[..]
En al de 'Palestijnse strijders', waarvan velen ook minderjarig die in Israelische gevangenissen zitten, krijgen zij ook een eerlijk proces?
quote:
Interessant dat je helemaal niets over Gilad Shalit hoort. Ik had wel verwacht dat zijn naam vaak zou vallen. Nog geen enkele keer gehoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar komt het idee vandaan dat krijgsgevangenen een eerlijk proces moeten krijgen?
nee die krijgen ze niet, ze worden geruild aan de onderhandelingstafel of vrijgelaten als het conflict afgelopen is
http://geenstijl.nl/quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dat zijn toch je reinste Nazi-methoden?
Geen eerlijk proces? Oh dus we moeten teruggaan naar de glorievolle tijden zoals WO2 waar de nazis ontelbare Russische krijgsgevangenen de dood injagen. En het idee is vervat in de Geneefse Conventies..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar komt het idee vandaan dat krijgsgevangenen een eerlijk proces moeten krijgen?
nee die krijgen ze niet, ze worden geruild aan de onderhandelingstafel of vrijgelaten als het conflict afgelopen is
het enige wat er verwacht wordt dat ze gewoon menselijk behandeld worden inderdaad .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, www.kootenbie.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |