Net Rambo.quote:IDF spokesman says it discovered a booby-trapped doll, pulling people into an underground tunnel in attempt to kidnap soldiers - statement.
Naja, veel verschil zit er dan niet tussen dat wat je noemt en regelrecht een kogel door je kop krijgen omdat ze al Hamas zijn. Alsof het IDF eerst een proces gaat afwachten of bekijken of de betreffende persoon daadwerkelijk wel enige schuld heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Als ze gepakt worden door de IDF kunnnen ze gefusilleerd worden.
Waarom lijkt dat niet op traangasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de foto, dat lijkt echt niet op traangas
Hier zeg je zelf dat het om traangas gaatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Gas
Palestinian demonstrators run to avoid tear gas thrown by Israeli forces during clashes which erupted following a demonstration against Israel’s military operations in Gaza, at the Kalandia checkpoint between the West Bank city of Ramallah and Jerusalem, Friday, Jan. 9, 2009.
[ afbeelding ]
BBC News: Israel ’shelled civilian shelter’
Israeli forces shelled a house in the Gaza Strip which they had moved around 110 Palestinians into 24 hours earlier, the UN quotes witnesses as saying.
nou ik heb al een tijdje geen artikels meer geleverd over strafrechtelijke executies door Israel dus daar zit volgens mij wel een wereld van verschil in jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef jompo het volgende:
[..]
Naja, veel verschil zit er dan niet tussen dat wat je noemt en regelrecht een kogel door je kop krijgen omdat ze al Hamas zijn. Alsof het IDF eerst een proces gaat afwachten of bekijken of de betreffende persoon daadwerkelijk wel enige schuld heeft.
[sarcasmemode] ze zouden een goed gevulde portemonnee kunnen proberen [/sarcasmemode]quote:
Ik doelde meer op het feit dat hamas leden zich voordoen als IDF soldaten. Is verboden volgens de conventie van den Haag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:37 schreef jompo het volgende:
[..]
Naja, veel verschil zit er dan niet tussen dat wat je noemt en regelrecht een kogel door je kop krijgen omdat ze al Hamas zijn. Alsof het IDF eerst een proces gaat afwachten of bekijken of de betreffende persoon daadwerkelijk wel enige schuld heeft.
ja want de gemiddelde palestijn is zooooooo rijk dat die dat gewoon laat liggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:39 schreef moussie het volgende:
[..]
[sarcasmemode] ze zouden een goed gevulde portemonnee kunnen proberen [/sarcasmemode]
En al de 'Palestijnse strijders', waarvan velen ook minderjarig die in Israelische gevangenissen zitten, krijgen zij ook een eerlijk proces?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou ik heb al een tijdje geen artikels meer geleverd over strafrechtelijke executies door Israel dus daar zit volgens mij wel een wereld van verschil in ja
Daar hebben ze dan weer geluk mee hequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want de gemiddelde palestijn is zooooooo rijk dat die dat gewoon laat liggen
Maakt niet uit, als een Jood geld ziet denkt hij niet meer logisch naquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja want de gemiddelde palestijn is zooooooo rijk dat die dat gewoon laat liggen
[proisraelfanboymodus]dat wel, maar laat ze is wat eten kopen ipv al dat wapentuig en al die poppen [/proisraelfanboymodus]quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar hebben ze dan weer geluk mee he![]()
Hamas houdt zich niet aan internationaal recht, laat staan Israel. Het enige wat rust is een arbitraire beslissing om dat soort bezigheden dan smerig te noemen of effectief, mij lijkt het eerste. Maarja dat is dit hele conflict sowieso, alleen de een wat smeriger dan de ander.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat hamas leden zich voordoen als IDF soldaten. Is verboden volgens de conventie van den Haag.
waar komt het idee vandaan dat krijgsgevangenen een eerlijk proces moeten krijgen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:40 schreef jompo het volgende:
[..]
En al de 'Palestijnse strijders', waarvan velen ook minderjarig die in Israelische gevangenissen zitten, krijgen zij ook een eerlijk proces?
quote:
Interessant dat je helemaal niets over Gilad Shalit hoort. Ik had wel verwacht dat zijn naam vaak zou vallen. Nog geen enkele keer gehoord.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar komt het idee vandaan dat krijgsgevangenen een eerlijk proces moeten krijgen?
nee die krijgen ze niet, ze worden geruild aan de onderhandelingstafel of vrijgelaten als het conflict afgelopen is
http://geenstijl.nl/quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, dat zijn toch je reinste Nazi-methoden?
Geen eerlijk proces? Oh dus we moeten teruggaan naar de glorievolle tijden zoals WO2 waar de nazis ontelbare Russische krijgsgevangenen de dood injagen. En het idee is vervat in de Geneefse Conventies..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar komt het idee vandaan dat krijgsgevangenen een eerlijk proces moeten krijgen?
nee die krijgen ze niet, ze worden geruild aan de onderhandelingstafel of vrijgelaten als het conflict afgelopen is
het enige wat er verwacht wordt dat ze gewoon menselijk behandeld worden inderdaad .quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, www.kootenbie.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |