Weet iemand wat dit is?? Het ziet er naar uit alsof dit random over de stad gestrooid wordt??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:16 schreef SalmanPack het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach,jij als palestijnenvriend hebt ook het bloed van 100.000 onschuldige christenen uit Libanon aan je handen die in de jaren 70 afgeslacht zijn door babybloeddrinkende moslims.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Meki het volgende:
Noem jij je beschaafd ? iemand die de israelische massamoorden goed spreekt en telkens hoe dan ook achter israel staat is niet beschaafd maar heeft duizenden liters bloed aan zijn handen. mede verantwoordelijk. zijn straf wacht op hem, hij kan het nu wel ontvluchten maar de straf heeft geduld.
Dat zal hard aankomen daarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Meki het volgende:
Vanagf vandaag trek ik de erkenning van Israel in.
http://en.wikipedia.org/wiki/White_phosphorus_(weapon)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef -jos- het volgende:
[..]
Weet iemand wat dit is?? Het ziet er naar uit alsof dit random over de stad gestrooid wordt??
Begrijp ik het ook goed dat Israël, volgens de San Remo resolutie uit 1920, strikt genomen de Palestijnen helemaal niets verplicht is als het om geven van land gaat? Hier staat een artikel. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef buachaille het volgende:
[..]
De Palestijnse staat bestaat al jaren! Als men praat over een 2-staten oplossing dan bedoelt men eigenlijk een 3-statenoplossing.
De enige echte oplossing voor het palestijnenprobleem is om de palestijnen met egyptische voorvadereen terug te sturen naar Egypte en het kleine restant naar Jordanië te laten verhuizen.
Israel zou hier met onmiddelijke ingang mee moeten beginnen, anders blijft de tumor zich voortwoekeren.
Nog de geschiedenis veranderen en nog eens ontkennen. en de doden nog een handjevol noemen. scheer je weg oorlogsmisdadigerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ach,jij als palestijnenvriend hebt ook het bloed van 100.000 onschuldige christenen uit Libanon aan je handen die in de jaren 70 afgeslacht zijn door babybloeddrinkende moslims.
Als Israel dan eens een handjevol palestijnen afslacht is vreselijk maar je moet het in perspectief zien.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Op Al-Jazeera English hebben ze geen zin meer in de ellende van Gaza en nu worden er pannenkoeken gebakken.
Ja, je hoort ook 24 uur per dag het gezoem van de Israëlische drones (en in omgeving Schiphol wordt al geklaagd over een paar vliegtuigen). Al vallen er 0 doden, dit is nog steeds een vorm van psychologische oorlogsvoering. De bevolking van Gaza wordt collectief gestraft (omdat ze op Hamas hebben gestemd) in de hoop dat ze dat in de toekomst niet meer doen. De ziekenhuisbeelden die we net zagen zullen er juist voor zorgen dat Hamas nog populairder wordt en Abbas en Fatah worden juist verzwakt. Misschien is het juist de bedoeling van Israël om Hamas aan de macht te houden (terwijl de wereld het tegenovergestelde denkt) zodat ze verder kunnen gaan met hun staatsterreur en de illegale nederzettingen kunnen uitbreiden, wie weet.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Best freaky als je gewoon het geluid behoorlijk hard aanzet bij Ramattan tv en de rest van de geluiden uit zet in je kamer. Je hoort dan af en toe wat auto's toeteren, wat mensen schreeuwen, en dan ineens weer BOEM, dikke explosie.
Er zijn nog miljoenen beschikbaar voor noodlijdende bedrijven in Nederlandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
ach laat ik het anders zeggen hier in Nererland gaan grote bedrijven over de kop omdat het een Crisis is ... Kijk eens naar Zegwaard.
maar geen hulp geld om het bedrijf toch even in moeilijke tijden bij te staan ..
Zo als zo vele grote bedrijven hier in Nederland die nu op halve kracht moeten draaien en mensen er uit moeten schoppen om dat het te duur is.
Maar waar blijven die MILJOENEN dan die hier in Nederland zo hard nodig is.....
Dan nog maar niet te praten over de mensen die door de Euro, Economie in de schuldsanering gekomen zijn omdat ze ver onder het bestaand niveau moeten leven.
En de voetselbanken hier in Nederland ...
Laten ze eerst hier maar eens de mensen weer helpen en dan de rest ....
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Meki het volgende:
Maar dat is dus dezelfde angst die Hamas creëert in Israël?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef SalmanPack het volgende:
Al vallen er 0 doden, dit is nog steeds een vorm van psychologische oorlogsvoering.
Krijg je met je Hamas lidmaatschap ook korting bij de bijenkorf?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Meki het volgende:
[..]
Nog de geschiedenis veranderen en nog eens ontkennen. en de doden nog een handjevol noemen. scheer je weg oorlogsmisdadiger
Daar ligt niemand in Israel wakker van.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Meki het volgende:
Moment ik bel ANP even voor een nieuwsflash!!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Meki het volgende:
Kijk zo leer je iedere dag weer wat bij! Bedankt voor de links, ik heb mijn bookmarks ermee verrijkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Mylene het volgende:
Begrijp ik het ook goed dat Israël, volgens de San Remo resolutie uit 1920, strikt genomen de Palestijnen helemaal niets verplicht is als het om geven van land gaat? Hier staat een artikel. Vandaar mijn vraag.
Israel is echt dom, ze zien de grote gevolgen hier niet in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:54 schreef B4CO het volgende:
[..]
Moment ik bel ANP even voor een nieuwsflash!!
Ja ergens wel. Het is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar omdat je die drones echt 24/7 echt hoort zoemen en dat geldt natuurlijk niet voor die raketten. Maar Iedereen in range van die raketten weet dat ze elk moment zouden kunnen inslaan. Israel is nu dus 3 weken bezig in Gaza maar nog steeds worden er raketten gelanceerd. Mensen in Tel Aviv en Jeruzalem zullen waarschijnlijk ook de vele zelfmoordaanslagen nog wel in hun achterhoofd hebben als ze een bus instappen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef DtchDopey het volgende:
[..]
Maar dat is dus dezelfde angst die Hamas creëert in Israël?
Als er iets gehaat wordt door de nederlanders dan is het de rotte ideologie van de islamquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Meki het volgende:
Israel is echt dom, ze zien de grote gevolgen hier niet in.
Antisemitisme groeit razendsnel overal ter wereld
Israel wordt het meest gehaat van het hele universum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |