abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:43:49 #151
132191 -jos-
Money=Power
pi_64891145
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 16:16 schreef SalmanPack het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Weet iemand wat dit is?? Het ziet er naar uit alsof dit random over de stad gestrooid wordt??
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_64891148
Vanagf vandaag trek ik de erkenning van Israel in.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_64891149
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:41 schreef Meki het volgende:

Noem jij je beschaafd ? iemand die de israelische massamoorden goed spreekt en telkens hoe dan ook achter israel staat is niet beschaafd maar heeft duizenden liters bloed aan zijn handen. mede verantwoordelijk. zijn straf wacht op hem, hij kan het nu wel ontvluchten maar de straf heeft geduld.
Ach,jij als palestijnenvriend hebt ook het bloed van 100.000 onschuldige christenen uit Libanon aan je handen die in de jaren 70 afgeslacht zijn door babybloeddrinkende moslims.

Als Israel dan eens een handjevol palestijnen afslacht is vreselijk maar je moet het in perspectief zien.
pi_64891204
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef Meki het volgende:
Dat zal hard aankomen daar
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_64891239
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef -jos- het volgende:

[..]

Weet iemand wat dit is?? Het ziet er naar uit alsof dit random over de stad gestrooid wordt??
http://en.wikipedia.org/wiki/White_phosphorus_(weapon)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_fosfor
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64891291
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:31 schreef buachaille het volgende:

[..]

De Palestijnse staat bestaat al jaren! Als men praat over een 2-staten oplossing dan bedoelt men eigenlijk een 3-statenoplossing.

De enige echte oplossing voor het palestijnenprobleem is om de palestijnen met egyptische voorvadereen terug te sturen naar Egypte en het kleine restant naar Jordanië te laten verhuizen.

Israel zou hier met onmiddelijke ingang mee moeten beginnen, anders blijft de tumor zich voortwoekeren.
Begrijp ik het ook goed dat Israël, volgens de San Remo resolutie uit 1920, strikt genomen de Palestijnen helemaal niets verplicht is als het om geven van land gaat? Hier staat een artikel. Vandaar mijn vraag.
pi_64891300
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:43 schreef buachaille het volgende:

[..]

Ach,jij als palestijnenvriend hebt ook het bloed van 100.000 onschuldige christenen uit Libanon aan je handen die in de jaren 70 afgeslacht zijn door babybloeddrinkende moslims.

Als Israel dan eens een handjevol palestijnen afslacht is vreselijk maar je moet het in perspectief zien.
Nog de geschiedenis veranderen en nog eens ontkennen. en de doden nog een handjevol noemen. scheer je weg oorlogsmisdadiger
  zaterdag 10 januari 2009 @ 17:49:59 #158
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64891368
Op Al-Jazeera English hebben ze geen zin meer in de ellende van Gaza en nu worden er pannenkoeken gebakken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_64891555
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Zero2Nine het volgende:
Op Al-Jazeera English hebben ze geen zin meer in de ellende van Gaza en nu worden er pannenkoeken gebakken.
pi_64891691
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Best freaky als je gewoon het geluid behoorlijk hard aanzet bij Ramattan tv en de rest van de geluiden uit zet in je kamer. Je hoort dan af en toe wat auto's toeteren, wat mensen schreeuwen, en dan ineens weer BOEM, dikke explosie.
Ja, je hoort ook 24 uur per dag het gezoem van de Israëlische drones (en in omgeving Schiphol wordt al geklaagd over een paar vliegtuigen). Al vallen er 0 doden, dit is nog steeds een vorm van psychologische oorlogsvoering. De bevolking van Gaza wordt collectief gestraft (omdat ze op Hamas hebben gestemd) in de hoop dat ze dat in de toekomst niet meer doen. De ziekenhuisbeelden die we net zagen zullen er juist voor zorgen dat Hamas nog populairder wordt en Abbas en Fatah worden juist verzwakt. Misschien is het juist de bedoeling van Israël om Hamas aan de macht te houden (terwijl de wereld het tegenovergestelde denkt) zodat ze verder kunnen gaan met hun staatsterreur en de illegale nederzettingen kunnen uitbreiden, wie weet.
pi_64891763
18:54 Mauritania says envoy recall `first step` in cutting ties with Israel (Reuters)
18:52 Tens of thousands in Paris protest IDF operation in Gaza (DPA)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:22:02 #162
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64892405
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:36 schreef RAVW het volgende:

[..]

ach laat ik het anders zeggen hier in Nererland gaan grote bedrijven over de kop omdat het een Crisis is ... Kijk eens naar Zegwaard.
maar geen hulp geld om het bedrijf toch even in moeilijke tijden bij te staan ..

Zo als zo vele grote bedrijven hier in Nederland die nu op halve kracht moeten draaien en mensen er uit moeten schoppen om dat het te duur is.

Maar waar blijven die MILJOENEN dan die hier in Nederland zo hard nodig is.....
Dan nog maar niet te praten over de mensen die door de Euro, Economie in de schuldsanering gekomen zijn omdat ze ver onder het bestaand niveau moeten leven.
En de voetselbanken hier in Nederland ...
Laten ze eerst hier maar eens de mensen weer helpen en dan de rest ....
Er zijn nog miljoenen beschikbaar voor noodlijdende bedrijven in Nederland Mensen die in de schuldsanering zijn gekomen moeten, in de regel, op de eerste plaats naar zichzelf kijken en het uitgavenpatroon van deze mensen. Daarnaast leeft men in Nederland op een erg goed niveau en zijn er allerhande voorzieningen aanwezig.

OT:
quote:

Maak jezelf niet zo belachelijk door dergelijke uitspraken.
pi_64892521
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:58 schreef SalmanPack het volgende:

Al vallen er 0 doden, dit is nog steeds een vorm van psychologische oorlogsvoering.
Maar dat is dus dezelfde angst die Hamas creëert in Israël?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:26:24 #164
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_64892533
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Meki het volgende:

[..]

Nog de geschiedenis veranderen en nog eens ontkennen. en de doden nog een handjevol noemen. scheer je weg oorlogsmisdadiger
Krijg je met je Hamas lidmaatschap ook korting bij de bijenkorf?
pi_64892591
Gaat zo weer gebombardeerd worden denk ik, je hoort de F16 straaljagers al.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64892594
quote:
Daar ligt niemand in Israel wakker van.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:38:04 #167
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_64892884
Wat het Israëlische leger nu aan het doen is helpt echt geen zier... ze hebben de strook omsingeld, bombarderen en beschieten het vanaf een afstandje.. mmm daarmee win je nog helemaal niks. Het is ze echt niet te doen om te raketten, die worden amateuristisch in elkaar geknutseld en afgeschoten vanuit iemands achtertuin. Die kunnen door iedereen gemaakt en afgeschoten worden. Dan zou Israël de hele gazastrook moeten platbombarderen al wil je 0,0% kans op raket-aanslagen hebben. Relatief gezien van speelgoedraketjes, dat wel.

Al wil het Israëlische leger echt iets bereiken dan moeten ze de steden echt INtrekken en hamasleden 1 voor 1 opsporen/doden dmv huis aan huis gevechten. Maar dat zie ik niet gebeuren, Israël heeft hamas teveel nodig. Iig de haviken in de Israëlische regering en/of de zionisten.
Dasvidanja
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:52:56 #168
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_64893317
De aanpak van het Israëlische leger werkt ook absoluut niet. Er wordt alleen meer haat gecreëerd in de Palestijnse gebieden.

De mensen die raketten met een bereik van 40 km afdoen als speelgoed raketten kan ik niet begrijpen. Als het zo eenvoudig is waarom worden er in Nederland of Amerika dan niet op grote schaal aanslagen gepleegd met een dergelijk wapen. De raketten zijn vrij eenvoudig en niet zo heel betrouwbaar, maar dat maakt ze nog niet amateuristisch.

Het een voor een opsporen van Hamas-leden gaat echt niet werken. Er zullen altijd personen blijven die geloven in de idealen van Hamas en dan op eigen houtje tegen Israel gaan strijden. Voor Hamas is het ook geen vereiste om in het bezit te zijn van een eigen land. De politieke tak heeft dit wel nodig, maar de militaire tak kan ook goed zonder eigen land bestaan.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:54:22 #169
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_64893350
quote:
Moment ik bel ANP even voor een nieuwsflash!!
Trotse papa van Eden
pi_64893416
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 17:47 schreef Mylene het volgende:

Begrijp ik het ook goed dat Israël, volgens de San Remo resolutie uit 1920, strikt genomen de Palestijnen helemaal niets verplicht is als het om geven van land gaat? Hier staat een artikel. Vandaar mijn vraag.
Kijk zo leer je iedere dag weer wat bij! Bedankt voor de links, ik heb mijn bookmarks ermee verrijkt.
pi_64893553
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:54 schreef B4CO het volgende:

[..]

Moment ik bel ANP even voor een nieuwsflash!!
Israel is echt dom, ze zien de grote gevolgen hier niet in.
Antisemitisme groeit razendsnel overal ter wereld
Israel wordt het meest gehaat van het hele universum.
pi_64893600
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:03:05 #173
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_64893610
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef DtchDopey het volgende:

[..]

Maar dat is dus dezelfde angst die Hamas creëert in Israël?
Ja ergens wel. Het is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar omdat je die drones echt 24/7 echt hoort zoemen en dat geldt natuurlijk niet voor die raketten. Maar Iedereen in range van die raketten weet dat ze elk moment zouden kunnen inslaan. Israel is nu dus 3 weken bezig in Gaza maar nog steeds worden er raketten gelanceerd. Mensen in Tel Aviv en Jeruzalem zullen waarschijnlijk ook de vele zelfmoordaanslagen nog wel in hun achterhoofd hebben als ze een bus instappen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_64893693
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:01 schreef Meki het volgende:

Israel is echt dom, ze zien de grote gevolgen hier niet in.
Antisemitisme groeit razendsnel overal ter wereld
Israel wordt het meest gehaat van het hele universum.
Als er iets gehaat wordt door de nederlanders dan is het de rotte ideologie van de islam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')